Opleiding agent, start januari 2019

Auteur Topic: Opleiding agent, start januari 2019  (gelezen 177181 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

besm

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 64
Reactie #120 Gepost op: 5 juli 2018, 22:11:50
Dat is wel lekker zo snel achter elkaar. Ik hoop dat het bij mij ook zo kort op elkaar is. Nog een maand wachten voor deel A. Zou me eerlijk gezegd wat meer rust in mijn hoofd geven als ik het achter de rug heb, maar goed het is niet anders.

Dat duurt nog even dan ja, wanneer mag je en waar moet je naartoe?
Laat je niet gek maken. Zorg dat je fit bent, zorg dat je benen vooral niet te snel verzuren dus veel hardlopen met interval en vaak bukken grond aantikken, springen etc.
Voor de rest kan je goed oefenen. Leren hoe je een zakelijke brief schrijft, briwf naar vriend, email etc.
Ga goed oefenen met letter en cijfer reeksen, dit kan je heel goed in je hoofd stampen. 👍👍


berndw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 167
Reactie #121 Gepost op: 6 juli 2018, 07:50:57
Ja ik maak me er verder niet druk om in de zin van de inhoud van de dag. Heb het al eens gedaan paar jaar geleden en is goed te doen. Het is meer dat ik gewoon het proces snel wil afronden. Gewoon ongeduldig eigenlijk, haha.
Ik mag 2 augustus.
Aspirant niveau 3, Rotterdam.


GerbenP94

  • Aspirant Agent - Eenheid Midden Nederland
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 28
Reactie #122 Gepost op: 9 juli 2018, 01:35:47
Goedenacht allen,

Wat zijn sommige al lang aan het wachten!
Zelf heb ik de bewust blauw avond en het eindrapport van selectie dag A en B binnen 2 weken ontvangen! In de loop van aankomende week krijg ik een email met daarin een overeenkomst onder voorwaarde. Ben heel erg benieuwd hoe zeker mijn plek nu is.
Ik heb trouwens gesolliciteerd voor de eenheid Midden-Nederland. En wel gemerkt dat ze flink vaart achter de procedure zetten.
Aspirant Agent aan de Politieacademie in Apeldoorn. Lichting 1905


Bas92h

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 62
Reactie #123 Gepost op: 9 juli 2018, 13:46:50
Ook ik zojuist het verlossende mailtje en telefoontje gehad! In de mail stond een salarisvoorstel, en de vraag of ik een eed of belofte wil afleggen.
Als ik het goed begrijp is het daarna alleen nog de medische keuring en screening! Weer een stap verder dus!!  098uo


NtA

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 30
Reactie #124 Gepost op: 9 juli 2018, 15:13:30
Ook ik zojuist het verlossende mailtje en telefoontje gehad! In de mail stond een salarisvoorstel, en de vraag of ik een eed of belofte wil afleggen.
Als ik het goed begrijp is het daarna alleen nog de medische keuring en screening! Weer een stap verder dus!!  098uo

Nice! Weer een stapje dichterbij 0098.

Ik heb vernomen dat het medisch onderzoek vanaf augustus wordt gepland, omdat de resultaten maximaal 6 maanden geldig zijn. Helaas nog een aantal weken wachten...


Bas92h

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 62
Reactie #125 Gepost op: 9 juli 2018, 15:15:35
Nice! Weer een stapje dichterbij 0098.

Ik heb vernomen dat het medisch onderzoek vanaf augustus wordt gepland, omdat de resultaten maximaal 6 maanden geldig zijn. Helaas nog een aantal weken wachten...

Oh echt? Waar heb je dat gehoord? Maar dat is voor mij niet een heel grote ramp, ben toch op vakantie tot 14 augustus...  ;D
Had gehoopt dat het deze week nog zou gebeuren, maar dat is denk ik wel heel optimistisch...


NtA

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 30
Reactie #126 Gepost op: 9 juli 2018, 15:51:32
Oh echt? Waar heb je dat gehoord? Maar dat is voor mij niet een heel grote ramp, ben toch op vakantie tot 14 augustus...  ;D
Had gehoopt dat het deze week nog zou gebeuren, maar dat is denk ik wel heel optimistisch...

Ik heb dit van de recruiter vernomen.

Jaa, ik had ook gehoopt dat het medisch onderzoek in ieder geval deze maand nog zou plaatsvinden. Maar goed, ik weet ongeveer waar ik aan toe ben, nog even drie weken geduld hebben haha. En jij een fijne vakantie!


Bas92h

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 62
Reactie #127 Gepost op: 9 juli 2018, 15:53:38
Ik heb dit van de recruiter vernomen.

Jaa, ik had ook gehoopt dat het medisch onderzoek in ieder geval deze maand nog zou plaatsvinden. Maar goed, ik weet ongeveer waar ik aan toe ben, nog even drie weken geduld hebben haha. En jij een fijne vakantie!

Ja precies, we hebben in elk geval weer iets meer duidelijkheid! Dankjewel!!
Laat even weten hoe het medisch onderzoek is gegaan als je die hebt! :)


Tim91

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 43
Reactie #128 Gepost op: 11 juli 2018, 09:00:46
Zijn er hier toevallig ook meer kandidaten voor Oost-Brabant? Ik heb begin vorige week gebeld (4 weken na mijn positieve uitslag over selectiedeel A+B) en zij gaven aan dat ik 1 van de eerste en weinige was die de eerste selectie positief heeft afgerond en dus nog wachten op meer kandidaten. Daarna wordt ik uitgenodigd voor oftewel de medische keuring of het arbeidsvoorwaardengesprek, terwijl ik bewust blauw niet gehad heb?


besm

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 64
Reactie #129 Gepost op: 11 juli 2018, 18:42:15
Zijn er hier toevallig ook meer kandidaten voor Oost-Brabant? Ik heb begin vorige week gebeld (4 weken na mijn positieve uitslag over selectiedeel A+B) en zij gaven aan dat ik 1 van de eerste en weinige was die de eerste selectie positief heeft afgerond en dus nog wachten op meer kandidaten. Daarna wordt ik uitgenodigd voor oftewel de medische keuring of het arbeidsvoorwaardengesprek, terwijl ik bewust blauw niet gehad heb?

Een van de weinige? Dat had ik niet verwacht. Ik heb vandaag ook een mail gekregen met positieve uitslag 098uo
Nu inderdaad wachten op uitnodiging voor arbeidsvoorwaarden gesprek, ik zelf heb intake gehad. Combinatie van bewust blauw en korps gesprek.
De gene die door zijn allemaal gefeliciteerd  0098