Opleiding agent, start januari 2019

Auteur Topic: Opleiding agent, start januari 2019  (gelezen 177081 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Mdhx

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 102
Reactie #160 Gepost op: 30 juli 2018, 12:44:31
Ik ben zojuist gebeld door mijn recruiter met de vraag of ik een eed/belofte wil afleggen straks en ik krijg via de mail formulieren opgestuurd mbt de tijdelijke aanstelling die je nu krijgt. Totaal 11 weken gewacht hoe of wat na het behalen van deel B. Eind aug wordt de medische keuring ingepland en daar bellen ze voor. Daarna de laatste stappen voor het bgo... spannend! Zijn er nog meer die voor regio Rotterdam al zover zijn?


berndw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 167
Reactie #161 Gepost op: 30 juli 2018, 16:02:46
Was het maar zo'n feest. Nee ik moet donderdag eindelijk voor deel A na ruim 2 maanden wachten na het intakegesprek. Ik hoop dat deel B en de med. keuring elkaar wat sneller opvolgen. Ik merk nog weinig van het 'versnelde' sollicitatieproces. Maargoed, geduld is een schone zaak.
Aspirant niveau 3, Rotterdam.


MVG

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 19
Reactie #162 Gepost op: 30 juli 2018, 20:34:50
Ik ben zojuist gebeld door mijn recruiter met de vraag of ik een eed/belofte wil afleggen straks en ik krijg via de mail formulieren opgestuurd mbt de tijdelijke aanstelling die je nu krijgt. Totaal 11 weken gewacht hoe of wat na het behalen van deel B. Eind aug wordt de medische keuring ingepland en daar bellen ze voor. Daarna de laatste stappen voor het bgo... spannend! Zijn er nog meer die voor regio Rotterdam al zover zijn?
Jup. Alles ingeleverd en wachtende op een uitnodiging voor de medische keuring! 😀


Mdhx

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 102
Reactie #163 Gepost op: 31 juli 2018, 09:06:26
Was het maar zo'n feest. Nee ik moet donderdag eindelijk voor deel A na ruim 2 maanden wachten na het intakegesprek. Ik hoop dat deel B en de med. keuring elkaar wat sneller opvolgen. Ik merk nog weinig van het 'versnelde' sollicitatieproces. Maargoed, geduld is een schone zaak.

Zo dat ligt echt ver uit elkaar wel balen zeg! Het gaat idd niet snel helaas. Succes laat het even weten of je door bent :)


Mdhx

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 102
Reactie #164 Gepost op: 31 juli 2018, 09:07:15
Jup. Alles ingeleverd en wachtende op een uitnodiging voor de medische keuring! 😀

Fijn zeg! Nu hopen dat de laatste stappen iets vlotter gaan!


berndw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 167
Reactie #165 Gepost op: 2 augustus 2018, 16:41:24
Deel A vandaag afgerond. Mag morgen weer naar Amsterdam voor deel B.
Aspirant niveau 3, Rotterdam.


Mdhx

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 102
Reactie #166 Gepost op: 3 augustus 2018, 13:39:50
Deel A vandaag afgerond. Mag morgen weer naar Amsterdam voor deel B.

Top gefeliciteerd! Succes voor deel B. Welke regio had jij ook alweer gesolliciteerd?


berndw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 167
Reactie #167 Gepost op: 3 augustus 2018, 21:11:14
Rotterdam. Nu afwachten voor de uitslag van deel B. Hoop binnen 2 weken wat te horen. Liefst sneller uiteraard.
Aspirant niveau 3, Rotterdam.


Mdhx

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 102
Reactie #168 Gepost op: 3 augustus 2018, 22:06:30
Rotterdam. Nu afwachten voor de uitslag van deel B. Hoop binnen 2 weken wat te horen. Liefst sneller uiteraard.

Spannend! Ik heb ook regio Rotterdam. Ik duim voor je en laat het even weten als je de uitslag hebt ontvangen!


Hilde228

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 21
Reactie #169 Gepost op: 4 augustus 2018, 16:45:44
Landelijk eindgesprek gehad, en gehaald!  098uo
Nu de medische keuring nog en het betrouwbaarheidsonderzoek, maar eerst mijn ogen laten laseren  :-\