Opleiding agent, start januari 2019

Auteur Topic: Opleiding agent, start januari 2019  (gelezen 177186 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Mdhx

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 102
Reactie #180 Gepost op: 13 augustus 2018, 11:56:37
Ik heb zojuist een mail gekregen waarin aangekondigd wordt dat ik binnenkort het arbeidsvoorwaardengesprek kan verwachten. Verder begreep ik van de afdeling werving dat ik een uitnodiging voor het medisch onderzoek niet voor september hoef te verwachten. Hoe zit het met de overige 'Rotterdammers'?

Bij mij is gezegd dat ik eind aug wordt gebeld om een afspraak te maken voor de medische keuring. Volgensmij zit er toch een flink verschil met de status van hoever iedereen is. Ik ben benieuwd. Het zal me niets verbazen als het inderdaad pas over een lange tijd kan plaatsvinden..


berndw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 167
Reactie #181 Gepost op: 13 augustus 2018, 14:22:13
Bij mij is gezegd dat ik eind aug wordt gebeld om een afspraak te maken voor de medische keuring. Volgensmij zit er toch een flink verschil met de status van hoever iedereen is. Ik ben benieuwd. Het zal me niets verbazen als het inderdaad pas over een lange tijd kan plaatsvinden..

Had jij wel al arbeidsvoorwaarden gesprek gehad? Of ook nog niet.
Aspirant niveau 3, Rotterdam.


Mdhx

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 102
Reactie #182 Gepost op: 13 augustus 2018, 14:53:12
Had jij wel al arbeidsvoorwaarden gesprek gehad? Of ook nog niet.

Jaaa en heb allemaal formulieren moeten invullen met gegevens etc:)


Tim91

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 43
Reactie #183 Gepost op: 14 augustus 2018, 13:21:48
Goedemiddag collega's TO-BE ;) (Oost-Brabant)

Zojuist een stukje verduidelijking gekregen aangezien ik niet precies wist hoe het allemaal zou lopen.
Ik was zo ongeveer een week of 9/10 aan het wachten na het ontvangen van mijn rapport op een uitnodiging voor de medische keuring, maar die uitnodigingen worden pas in september ongeveer gedaan. Dit is omdat dit onderzoek maar een half jaar geldig is en de opleiding eind januari start, vandaar dus het wat langere wachten.

Ook ik ben door de intake heen, heb het arbeidsvoorwaardenformulier e.d. ingevuld en wacht nu op de uitnodiging voor de medische keuring!


berndw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 167
Reactie #184 Gepost op: 14 augustus 2018, 13:39:40
Ja, dit hebben ze mij ook op deze manier uitgelegd. Ik neem dus aan dat iedereen die zijn A&B positief hebben afgerond, allemaal een beetje in hetzelfde schuitje zitten. Arbeidsvoorwaarden gekregen, formulieren ingevuld en opgestuurd en wachtende op de medische keuring en daarna de screening.
Iedereen veel succes met de laatste onderdelen, al kan je daar weinig aan veranderen denk ik, en inderdaad hopelijk collega's over een half jaartje.
Aspirant niveau 3, Rotterdam.


Thommeee

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 6
Reactie #185 Gepost op: 14 augustus 2018, 17:54:31
Ja, dit hebben ze mij ook op deze manier uitgelegd. Ik neem dus aan dat iedereen die zijn A&B positief hebben afgerond, allemaal een beetje in hetzelfde schuitje zitten. Arbeidsvoorwaarden gekregen, formulieren ingevuld en opgestuurd en wachtende op de medische keuring en daarna de screening.
Iedereen veel succes met de laatste onderdelen, al kan je daar weinig aan veranderen denk ik, en inderdaad hopelijk collega's over een half jaartje.

Helaas voor mij niet, solliciteer voor regio Amsterdam. Of zijn er andere mensen voor regio A’dam die wel hun arbeidsvoorwaarden hebben gehad?

Gr


berndw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 167
Reactie #186 Gepost op: 14 augustus 2018, 18:28:17
Dat is inderdaad jammer. Moet wel zeggen dat het arbeidsvoorwaardengesprek meer een telefonische mededeling was dan echt een gesprek. Er valt natuurlijk niks te onderhandelen, dus het ging een beetje als volgt: "dit kunnen we je bieden, dit moet je nog invullen, als je dat hebt ingevuld nemen we vanzelf contact op over de medische keuring".
Aspirant niveau 3, Rotterdam.


Tim91

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 43
Reactie #187 Gepost op: 22 augustus 2018, 12:21:30
Zojuist een mail gehad met daarin de mededeling dat er een medisch onderzoek is aangevraagd en ik van de instantie die dat onderzoek afneemt bericht zal ontvangen wanneer dit zal plaatsvinden. Verder moet ik stukken verzamelen voor het BGO, gelezen dat hier ook echt veel in onderzocht wordt m.b.t. tot jou als persoon maar ook je persoonlijke omgeving. Maargoed er zit iig vooruitgang in dat is al fijn, de laatste loodjes nog.


berndw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 167
Reactie #188 Gepost op: 22 augustus 2018, 12:44:54
Mooi zo! Dan komt het einde in zicht. Welke eenheid?
Aspirant niveau 3, Rotterdam.


Tim91

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 43
Reactie #189 Gepost op: 22 augustus 2018, 13:43:43
Mooi zo! Dan komt het einde in zicht. Welke eenheid?

Ik heb gesolliciteerd op de eenheid Oost-Brabant, en jij?