Opleiding agent, start januari 2019

Auteur Topic: Opleiding agent, start januari 2019  (gelezen 177126 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Oscar-01

  • Aspirant agent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 100
Reactie #190 Gepost op: 22 augustus 2018, 14:47:16
Ik heb zojuist mail gehad dat mijn startmoment week5 ipv week41 gaat worden. Dit omdat er teveel kandidaten door de medische keuring en bgo zijn gekomen en hierdoor er geen plek meer was in de klassen.


martijnw85

  • Aspirant eenheid Oost-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 103
Reactie #191 Gepost op: 22 augustus 2018, 15:35:22
Ik heb zojuist mail gehad dat mijn startmoment week5 ipv week41 gaat worden. Dit omdat er teveel kandidaten door de medische keuring en bgo zijn gekomen en hierdoor er geen plek meer was in de klassen.

En als je toevallig een vaste baan net had afgezegd?


Oscar-01

  • Aspirant agent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 100
Reactie #192 Gepost op: 22 augustus 2018, 15:46:23
En als je toevallig een vaste baan net had afgezegd?
Ze hebben gekeken of ze genoeg mensen konden doorzetten van week41 naar wk05 zonder problemen. Ik kan nog wel even door met mijn werk. Als sollicitanten hun baan al hadden opgezegd dan zouden ze kijken of ze binnen de politieorganisatie evt tijdelijk een andere plek voor je hebben.


berndw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 167
Reactie #193 Gepost op: 22 augustus 2018, 19:16:15
Ik heb gesolliciteerd op de eenheid Oost-Brabant, en jij?
Rotterdam.
Aspirant niveau 3, Rotterdam.


gsdegoede

  • Aspirant politie, 1905 lichting, eenheid Limburg.
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 207
Reactie #194 Gepost op: 22 augustus 2018, 23:46:59
Zojuist een mail gehad met daarin de mededeling dat er een medisch onderzoek is aangevraagd en ik van de instantie die dat onderzoek afneemt bericht zal ontvangen wanneer dit zal plaatsvinden. Verder moet ik stukken verzamelen voor het BGO, gelezen dat hier ook echt veel in onderzocht wordt m.b.t. tot jou als persoon maar ook je persoonlijke omgeving. Maargoed er zit iig vooruitgang in dat is al fijn, de laatste loodjes nog.

Wat voor stukken moet je eigenlijk verzamelen? En waar wordt allemaal na gekeken? Familie, of ook vrienden? Iemand die hier wat meer info over kan geven?


Oscar-01

  • Aspirant agent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 100
Reactie #195 Gepost op: 23 augustus 2018, 00:36:13
Wat voor stukken moet je eigenlijk verzamelen? En waar wordt allemaal na gekeken? Familie, of ook vrienden? Iemand die hier wat meer info over kan geven?

Namen voluit, geboortedata en geboorteplaatsen, adressen, telefoonnummers, werkkring van het ouderlijke gezin en gezinsleden (ouders, broer/zus met evt. partners, kinderen) en 2 goede vrienden.

Datzelfde geldt voor de financiële gegevens (woning –huur of hypotheek bruto/netto, waar afgesloten, hoe lang vast, rentepercentage, soort hypotheek, WOZ waarde-, netto inkomsten en vaste uitgaven: gas, water licht, verzekeringen, gemeentebelastingen, telefoon, televisie, internet, abonnementen, auto (verzekering, belasting, brandstof) en boodschappen ed.).

 2 referenten (bij voorkeur werk- of opleiding gerelateerd, geen familie of vrienden), die ik kan raadplegen (telefonisch en/of persoonlijk).

En ze kijken je social media na. En of je voorkomt in de politiesystemen. Dat kan ook zijn als je naam een keer genoteerd is als getuige of als melder.

Ze kijken je familie na, maar ook je vrienden.
Bij mij werd er wel naar specifieke personen gevraagd.


gsdegoede

  • Aspirant politie, 1905 lichting, eenheid Limburg.
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 207
Reactie #196 Gepost op: 23 augustus 2018, 12:24:11
Namen voluit, geboortedata en geboorteplaatsen, adressen, telefoonnummers, werkkring van het ouderlijke gezin en gezinsleden (ouders, broer/zus met evt. partners, kinderen) en 2 goede vrienden.

Datzelfde geldt voor de financiële gegevens (woning –huur of hypotheek bruto/netto, waar afgesloten, hoe lang vast, rentepercentage, soort hypotheek, WOZ waarde-, netto inkomsten en vaste uitgaven: gas, water licht, verzekeringen, gemeentebelastingen, telefoon, televisie, internet, abonnementen, auto (verzekering, belasting, brandstof) en boodschappen ed.).

 2 referenten (bij voorkeur werk- of opleiding gerelateerd, geen familie of vrienden), die ik kan raadplegen (telefonisch en/of persoonlijk).

En ze kijken je social media na. En of je voorkomt in de politiesystemen. Dat kan ook zijn als je naam een keer genoteerd is als getuige of als melder.

Ze kijken je familie na, maar ook je vrienden.
Bij mij werd er wel naar specifieke personen gevraagd.

Oké dat is best wat, maar dat is nog vrij vlot te verzamelen gelukkig. Nu eerst de medische keuring en dan zal ik het ook moeten aanleveren.


GW123

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 21
Reactie #197 Gepost op: 27 augustus 2018, 09:12:47
Hier ook een starter voor week 5 2019, Midden Nederland. Alleen nog de medische keuring en het bgo.


GW123

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 21
Reactie #198 Gepost op: 27 augustus 2018, 11:33:23
Krijg je trouwens gelijk de uitslag van de medische keuring?


Mdhx

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 102
Reactie #199 Gepost op: 27 augustus 2018, 13:55:23
Krijg je trouwens gelijk de uitslag van de medische keuring?

De arts die de keuring doet laat gelijk weten hoe of wat. Dit wordt dan vlak erna nog bevestigd per mail. Ik ben benieuwd wanneer Rotterdam start met het bgo en de medische keuring... Ik zou eind aug hiervoor benaderd worden, maar nog steeds niks natuurlijk haha!