Opleiding agent, start januari 2019

Auteur Topic: Opleiding agent, start januari 2019  (gelezen 177148 keer)

0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.

DJoseph

  • Aspirant eenheid Limburg
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 49
Reactie #210 Gepost op: 28 augustus 2018, 10:56:23
Dan kan 1 van jullie mij vast vertellen wat de informatiebijeenkomst inhoudt (tussen selectie B en medische keuring)?

Is dit niet het zelfde als “bewust blauw”?


gsdegoede

  • Aspirant politie, 1905 lichting, eenheid Limburg.
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 207
Reactie #211 Gepost op: 28 augustus 2018, 10:57:26
Dan kan 1 van jullie mij vast vertellen wat de informatiebijeenkomst inhoudt (tussen selectie B en medische keuring)?

Die bijeenkomst is een combinatie van 'Bewust Blauw' en het eindgesprek.
Je krijgt eerst een stuk te zien over wat het werk als politieagent in houdt, daarna kan je vragen stellen. Bij mij werd ook een soort 'spel' gehouden in de trend van 'ga staan als je het er mee eens bent als een politie agent in zijn vrije tijd zoveel kan drinken als hij wilt'.

Als laatste heb je een gesprek met de recruiter. Zij zullen dan kijken of je bij de organisatie past. Ze kijken niet of je het kunt, daar zijn deel A en B voor, zij kijken alleen of je past. Hier krijg je dan een go of no go. Bij een No go kan je na een jaar weer solliciteren (zonder deel A en B opnieuw te doen, dat rapport is namelijk 2 jaar geldig). Bij een go ga je verder en ga je de medische keuring en BGO onderzoek door.


besm

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 64
Reactie #212 Gepost op: 28 augustus 2018, 20:13:18
Die bijeenkomst is een combinatie van 'Bewust Blauw' en het eindgesprek.
Je krijgt eerst een stuk te zien over wat het werk als politieagent in houdt, daarna kan je vragen stellen. Bij mij werd ook een soort 'spel' gehouden in de trend van 'ga staan als je het er mee eens bent als een politie agent in zijn vrije tijd zoveel kan drinken als hij wilt'.

Als laatste heb je een gesprek met de recruiter. Zij zullen dan kijken of je bij de organisatie past. Ze kijken niet of je het kunt, daar zijn deel A en B voor, zij kijken alleen of je past. Hier krijg je dan een go of no go. Bij een No go kan je na een jaar weer solliciteren (zonder deel A en B opnieuw te doen, dat rapport is namelijk 2 jaar geldig). Bij een go ga je verder en ga je de medische keuring en BGO onderzoek door.

Nou, dat dacht ik dus ook. Maaaaar, ik heb als eerste stap dus een "intake" gehad. Dit was dus de combinatie van bewust blauw en korps gesprek. Vandaar dat ik het niet snap. Ik zal morgen anders wel eens bellen.
Bedankt in ieder geval voor de reacties.


gsdegoede

  • Aspirant politie, 1905 lichting, eenheid Limburg.
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 207
Reactie #213 Gepost op: 29 augustus 2018, 00:29:31
Nou, dat dacht ik dus ook. Maaaaar, ik heb als eerste stap dus een "intake" gehad. Dit was dus de combinatie van bewust blauw en korps gesprek. Vandaar dat ik het niet snap. Ik zal morgen anders wel eens bellen.
Bedankt in ieder geval voor de reacties.

Bij mij noemde ze het gebeuren ook 'de intake', dus het zal me benieuwen wat jij dan nog hebt haha!


GW123

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 21
Reactie #214 Gepost op: 30 augustus 2018, 16:09:59
Net mail binnen gehad met het salaris voorstel, ziet er goed uit 0098! Nu wachten op de medische keuring en het bgo... Dan starten in week 5 (28-01-19). Spannend


berndw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 167
Reactie #215 Gepost op: 30 augustus 2018, 16:20:25
Net mail binnen gehad met het salaris voorstel, ziet er goed uit 0098! Nu wachten op de medische keuring en het bgo... Dan starten in week 5 (28-01-19). Spannend

Je bent 1 van de weinigen die het salaris er goed uit vind zien :) nee hoor gekkigheid. Voor het geld moet je het niet doen, rijk word je er niet van. Ik was ook niet ontevreden met het voorstel.
Aspirant niveau 3, Rotterdam.


Thommeee

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 6
Reactie #216 Gepost op: 30 augustus 2018, 22:38:20
Net mail binnen gehad met het salaris voorstel, ziet er goed uit 0098! Nu wachten op de medische keuring en het bgo... Dan starten in week 5 (28-01-19). Spannend

Nice man! Welke regio?


Tim91

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 43
Reactie #217 Gepost op: 31 augustus 2018, 09:41:28
Haha wat een lekkere volgorde is het toch ook allemaal he als ik het zo lees van iedereen.
Ik heb vanmiddag om 3u. de medische keuring maar ik heb mijn salarisvoorstel nog niet gehad, vind het wel spannend weer!


GW123

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 21
Reactie #218 Gepost op: 31 augustus 2018, 10:53:07
Nice man! Welke regio?

Midden Nederland


besm

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 64
Reactie #219 Gepost op: 31 augustus 2018, 13:24:06
Haha wat een lekkere volgorde is het toch ook allemaal he als ik het zo lees van iedereen.
Ik heb vanmiddag om 3u. de medische keuring maar ik heb mijn salarisvoorstel nog niet gehad, vind het wel spannend weer!

Succes dan vanmiddag! Wil wel een verslagje van wat ze gedaan hebben he  0098