Opleiding agent, start januari 2019

Auteur Topic: Opleiding agent, start januari 2019  (gelezen 179010 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

besm

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 64
Reactie #220 Gepost op: 31 augustus 2018, 13:25:32
Bij mij noemde ze het gebeuren ook 'de intake', dus het zal me benieuwen wat jij dan nog hebt haha!

Het bleek dus te gaan over arbeidsvoorwaarden. Ze hebben de meeting geannuleerd en we gaan het binnenkort telefonisch bespreken. Ben er benieuwd!!


Mdhx

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 102
Reactie #221 Gepost op: 31 augustus 2018, 14:52:55
iemand al wat gehoord over de medische keuring? Aangezien we eind aug wat te horen zouden krijgen...


MVG

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 19
Reactie #222 Gepost op: 31 augustus 2018, 18:20:44
Helaas.. in het mailtje staat vanaf eind augustus.. Dat is mooi ruim, haha. Ik wacht maar af..


Meulengraaf

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 17
Reactie #223 Gepost op: 31 augustus 2018, 18:32:52
Ik heb vandaag mijn medische keuring gehad en deze ook gehaald. Alles was gelukkig in orde. Nu wachten op een bericht van de screening.


gsdegoede

  • Aspirant politie, 1905 lichting, eenheid Limburg.
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 207
Reactie #224 Gepost op: 31 augustus 2018, 18:50:05
Ik heb vandaag mijn medische keuring gehad en deze ook gehaald. Alles was gelukkig in orde. Nu wachten op een bericht van de screening.

Wat heb je allemaal moeten doen?


Tim91

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 43
Reactie #225 Gepost op: 31 augustus 2018, 19:42:36
Succes dan vanmiddag! Wil wel een verslagje van wat ze gedaan hebben he  0098

Helaas voorlopig afgekeurd op de visustest, had niet verwacht (stomme eigen fout denk ik) dat ze ook zouden meten zonder lenzen. Hopen dat ik snel mijn ogen kan laten laseren en een herkeuring kan doen en dan alsnog door kan..

Ze maken iig een hartfilmpje, kleurentest voor je ogen, visustest met bril/lenzen, visustest zonder hulpmiddel, gehoortest, bloeddruk meting, urine onderzoek, ze lopen de vragenlijst met je door, evenwachts test (op je tenen staan en op je hakken staan), ademtest voor je longfuncties, en kijken of je je armen normaal kunt bewegen (boven, onder, zijkant), waarnemingstest (naar voren kijken en kijken of je waarneemt als er langs je wat gebeurt).


gsdegoede

  • Aspirant politie, 1905 lichting, eenheid Limburg.
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 207
Reactie #226 Gepost op: 31 augustus 2018, 21:08:57
Helaas voorlopig afgekeurd op de visustest, had niet verwacht (stomme eigen fout denk ik) dat ze ook zouden meten zonder lenzen. Hopen dat ik snel mijn ogen kan laten laseren en een herkeuring kan doen en dan alsnog door kan..

Ze maken iig een hartfilmpje, kleurentest voor je ogen, visustest met bril/lenzen, visustest zonder hulpmiddel, gehoortest, bloeddruk meting, urine onderzoek, ze lopen de vragenlijst met je door, evenwachts test (op je tenen staan en op je hakken staan), ademtest voor je longfuncties, en kijken of je je armen normaal kunt bewegen (boven, onder, zijkant), waarnemingstest (naar voren kijken en kijken of je waarneemt als er langs je wat gebeurt).

Ah dat is balen. Hopelijk lukt het alsnog! Succes!
Bedankt voor de info!


Bas92h

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 62
Reactie #227 Gepost op: 6 september 2018, 07:43:32
Hoi allemaal,
Tijdje terug alweer dat ik hier wat heb gepost.. Zijn er nog meer mensen die aan het wachten zijn op het inplannen van de medische keuring bij eenheid Den Haag? Mij was verteld dat dit eind augustus zou gebeuren maar het laat nog even op zich wachten..  ???


Mdhx

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 102
Reactie #228 Gepost op: 6 september 2018, 09:10:06
Hoi allemaal,
Tijdje terug alweer dat ik hier wat heb gepost.. Zijn er nog meer mensen die aan het wachten zijn op het inplannen van de medische keuring bij eenheid Den Haag? Mij was verteld dat dit eind augustus zou gebeuren maar het laat nog even op zich wachten..  ???

Hoi! Bij Rotterdam hebben ze precies hetzelfde gezegd en nog steeds niets hierover gehoord.. Ik wil eigenlijk alweer gaan mailen of bellen, maar ik denk dat ze mijn naam niet meer kunnen zien ::)


Bas92h

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 62
Reactie #229 Gepost op: 6 september 2018, 09:28:02
Hoi! Bij Rotterdam hebben ze precies hetzelfde gezegd en nog steeds niets hierover gehoord.. Ik wil eigenlijk alweer gaan mailen of bellen, maar ik denk dat ze mijn naam niet meer kunnen zien ::)

Haha ja daar ben ik dus ook bang voor! :p