Opleiding agent, start januari 2019

Auteur Topic: Opleiding agent, start januari 2019  (gelezen 177306 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Mdhx

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 102
Reactie #230 Gepost op: 6 september 2018, 09:35:17
Haha ja daar ben ik dus ook bang voor! :p

Haha! Moeten ze maar duidelijker zijn toch? We moeten al zolang wachten ik vind het echt een beetje vervelend worden allemaal... Het is al zo’n tijd dat we al moeten wachten tot januari!


Bas92h

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 62
Reactie #231 Gepost op: 6 september 2018, 10:10:31
Haha! Moeten ze maar duidelijker zijn toch? We moeten al zolang wachten ik vind het echt een beetje vervelend worden allemaal... Het is al zo’n tijd dat we al moeten wachten tot januari!

Tja, we moeten hoe dan ook wachten tot januari voordat we kunnen starten. Maar het zou wel fijn zijn als we op een gegeven moment wel zkeer weten of we al dan niet mogen starten! :) Zit nu al sinds maart in het selectietraject haha


GW123

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 21
Reactie #232 Gepost op: 6 september 2018, 10:31:14
Tja, we moeten hoe dan ook wachten tot januari voordat we kunnen starten. Maar het zou wel fijn zijn als we op een gegeven moment wel zkeer weten of we al dan niet mogen starten! :) Zit nu al sinds maart in het selectietraject haha

Heb je dit nog niet gehoord dan? Ik heb een salaris voorstel gehad en definitieve start bevestiging....


Mdhx

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 102
Reactie #233 Gepost op: 6 september 2018, 10:31:53
Tja, we moeten hoe dan ook wachten tot januari voordat we kunnen starten. Maar het zou wel fijn zijn als we op een gegeven moment wel zkeer weten of we al dan niet mogen starten! :) Zit nu al sinds maart in het selectietraject haha

Ja dat is ook zo alleen wil graag wel zsm weten hoe of wat stel met een afwijzing nog kan ik nog wat anders gaan doen. Ik zit al sinds begin April in dit traject 0098. Ik heb net gemailt als ik wat nuttigs te horen krijg laat ik het zsm weten!


GW123

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 21
Reactie #234 Gepost op: 6 september 2018, 10:37:50
Ja dat is ook zo alleen wil graag wel zsm weten hoe of wat stel met een afwijzing nog kan ik nog wat anders gaan doen. Ik zit al sinds begin April in dit traject 0098. Ik heb net gemailt als ik wat nuttigs te horen krijg laat ik het zsm weten!

Tegen mij zeiden ze dat ze deze week bellen om het salaris voorstel door te nemen. Wanneer ik akkoord ga plannen ze gelijk de medische keuring in.


Bas92h

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 62
Reactie #235 Gepost op: 6 september 2018, 11:16:08
Ja dat is ook zo alleen wil graag wel zsm weten hoe of wat stel met een afwijzing nog kan ik nog wat anders gaan doen. Ik zit al sinds begin April in dit traject 0098. Ik heb net gemailt als ik wat nuttigs te horen krijg laat ik het zsm weten!

Thnx! Ik ben heel benieuwd!! :)


Bas92h

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 62
Reactie #236 Gepost op: 6 september 2018, 11:30:09
Tegen mij zeiden ze dat ze deze week bellen om het salaris voorstel door te nemen. Wanneer ik akkoord ga plannen ze gelijk de medische keuring in.

Ik heb telefonisch een salarisvoorstel gehad, maar nog niet zwart op wit.. Dat telefoontje is inmiddels 2 maanden geleden. Een maand terug nog is gemaild en toen zeiden ze dat de medische keuring wordt ingepland zodra daar ruimte voor is.. Ik heb nog niks ontvangen in de richting van een startbevestiging ofzo...


Thommeee

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 6
Reactie #237 Gepost op: 6 september 2018, 14:45:17
Wat ik begreep van mijn recruiter is dat Amsterdam nog helemala niks heeft gehad. Ik heb iniedergeval nog geen arbeidsvoorwaarden gehad. Zitten er meer mensen van Amsterdam hier?


Bas92h

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 62
Reactie #238 Gepost op: 6 september 2018, 15:01:28
Wat ik begreep van mijn recruiter is dat Amsterdam nog helemala niks heeft gehad. Ik heb iniedergeval nog geen arbeidsvoorwaarden gehad. Zitten er meer mensen van Amsterdam hier?

Klinkt hetzelfde als eenheid Den Haag, je bent niet alleen ;)


Oscar-01

  • Aspirant agent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 100
Reactie #239 Gepost op: 6 september 2018, 15:19:40
Haha! Moeten ze maar duidelijker zijn toch? We moeten al zolang wachten ik vind het echt een beetje vervelend worden allemaal... Het is al zo’n tijd dat we al moeten wachten tot januari!

Duidlijk zijn is niet een van hun sterkste punten. Ik had na BGO de aanstelling binnen. Van politieacademie kreeg ik een mail met bevestiging dat ik was ingeschreven voor de opleiding met mijn studentennummer erbij.
Maand later was er ineens paniek, ze hadden teveel studenten die door de medische keuring en BGO waren gekomen dus zaten ze met een overschot aan studenten.
Ik werd *na overleg* doorgezet van wk41 naar wk05. Met behoud van alle uitslagen en onderzoeken.
Inmiddels weer een bericht van de academie gehad met bevestiging van inschrijving op de academie voor wk05 met studentennummer erbij.
En nu maar wachten op uitnodiging voor kleding passen. Maar die verwacht ik niet eerder dan halverwege dec