Opleiding agent, start januari 2019

Auteur Topic: Opleiding agent, start januari 2019  (gelezen 177103 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

Mdhx

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 102
Reactie #240 Gepost op: 6 september 2018, 16:00:23
Duidlijk zijn is niet een van hun sterkste punten. Ik had na BGO de aanstelling binnen. Van politieacademie kreeg ik een mail met bevestiging dat ik was ingeschreven voor de opleiding met mijn studentennummer erbij.
Maand later was er ineens paniek, ze hadden teveel studenten die door de medische keuring en BGO waren gekomen dus zaten ze met een overschot aan studenten.
Ik werd *na overleg* doorgezet van wk41 naar wk05. Met behoud van alle uitslagen en onderzoeken.
Inmiddels weer een bericht van de academie gehad met bevestiging van inschrijving op de academie voor wk05 met studentennummer erbij.
En nu maar wachten op uitnodiging voor kleding passen. Maar die verwacht ik niet eerder dan halverwege dec

Jeetje wat een gedoe bij jou! Ik ben net gebeld, ze zitten weer in een vertraging (ivm studenten die in okt starten) en er werd gezegd dat we nog even geduld moeten hebben...


Bas92h

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 62
Reactie #241 Gepost op: 6 september 2018, 16:04:11
Jeetje wat een gedoe bij jou! Ik ben net gebeld, ze zitten weer in een vertraging (ivm studenten die in okt starten) en er werd gezegd dat we nog even geduld moeten hebben...

Thnx voor de Update! Vraag me af of wij dan ook echt geduld moeten hebben tot dat de studenten gestart zijn. Dus dat we halverwege oktober pas weer wat horen...


Mdhx

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 102
Reactie #242 Gepost op: 6 september 2018, 16:07:00
Thnx voor de Update! Vraag me af of wij dan ook echt geduld moeten hebben tot dat de studenten gestart zijn. Dus dat we halverwege oktober pas weer wat horen...

Het zou me niks verbazen haha! e050, als ik wat hoor laat ik het hier als eerst weten!


GW123

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 21
Reactie #243 Gepost op: 6 september 2018, 18:37:11
Vanmorgen gebeld nav het salaris voorstel wat ik via de mail gehad heb of ik akkoord ga. Uiteraard akkoord gegeven. Volgende week komt de uitnodiging voor de medische zei ze. Dit gaat waarschijnlijk binnen 2 weken gebeuren. Aansluitend bgo..... we wachten af, maar hoor iig elke week wat van ze, dat is wel fijn.


gsdegoede

  • Aspirant politie, 1905 lichting, eenheid Limburg.
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 207
Reactie #244 Gepost op: 6 september 2018, 21:06:22
Ik heb gisteren gebeld naar recruitment wat precies de planning zal worden. Ik had nog geen salarisvoorstel, en ook geen uitnodiging voor de medische keuring gehad.

Mij werd verteld dat ik zsm gebeld zou worden door de medische dienst om de keuring in te plannen, dus weinig nieuws daar.

Hierna gebeld naar eenheid Limburg met de vraag wanneer ik het salarisvoorstel kon verwachten, het hangt er bij mij van af of ik überhaupt kan beginnen. Normaliter zou dit na de medische keuring plaats vinden.
Ik heb op verzoek alvast mijn salarisstroken van de laatste 2 jaar opgestuurd. Dan zou ze kijken of ze mij al wat kon vertellen..

Ik ben in ieder geval erg benieuwd..


berndw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 167
Reactie #245 Gepost op: 7 september 2018, 13:27:58
Wat ik persoonlijk het vreemde vind aan het hele selectieproces is dat er in het begin verteld is dat ze het selectieproces nu versneld hebben. Je kon het in plaats van 6-9 maanden, nu in 6-9 weken volledig afgerond hebben. Dit zou duidelijker zijn voor de sollicitant en ook voor de organisatie. Ik ben vanaf eind mei (online solliciteren) tot nu (wachten op uitnodiging medische keuring) bijna 3.5 maand verder. Maakt me verder niet uit, maar zeg dat dan aan het begin. Dit zorgt alleen maar voor onduidelijkheid.
Ik heb dit ook bij het solliciteren aan mijn huidige werkgever gezegd, dat ik waarschijnlijk binnen 2 maanden duidelijkheid zou hebben. Helaas.
Aspirant niveau 3, Rotterdam.


DJoseph

  • Aspirant eenheid Limburg
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 49
Reactie #246 Gepost op: 7 september 2018, 13:53:15
Wat ik persoonlijk het vreemde vind aan het hele selectieproces is dat er in het begin verteld is dat ze het selectieproces nu versneld hebben. Je kon het in plaats van 6-9 maanden, nu in 6-9 weken volledig afgerond hebben. Dit zou duidelijker zijn voor de sollicitant en ook voor de organisatie. Ik ben vanaf eind mei (online solliciteren) tot nu (wachten op uitnodiging medische keuring) bijna 3.5 maand verder. Maakt me verder niet uit, maar zeg dat dan aan het begin. Dit zorgt alleen maar voor onduidelijkheid.
Ik heb dit ook bij het solliciteren aan mijn huidige werkgever gezegd, dat ik waarschijnlijk binnen 2 maanden duidelijkheid zou hebben. Helaas.

Bij mijn lichting, week 41, is ook nog niet alles bekend en wij beginnen over enkele weken. Wachten is gewoon onderdeel van de sollicitatie procedure.  :P


berndw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 167
Reactie #247 Gepost op: 7 september 2018, 14:49:10
Bij mijn lichting, week 41, is ook nog niet alles bekend en wij beginnen over enkele weken. Wachten is gewoon onderdeel van de sollicitatie procedure.  :P

daar ben ik inmiddels ook achter, maar dan moeten ze niet van tevoren zeggen dat het binnen 9 weken gepiept is. Nouja we wachten weer rustig af op de uitnodiging voor het medisch onderzoek.
Aspirant niveau 3, Rotterdam.


Mdhx

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 102
Reactie #248 Gepost op: 7 september 2018, 15:47:50
daar ben ik inmiddels ook achter, maar dan moeten ze niet van tevoren zeggen dat het binnen 9 weken gepiept is. Nouja we wachten weer rustig af op de uitnodiging voor het medisch onderzoek.

Heel apart gister gemailt over wanneer de medische keuring zou plaatsvinden werd er gezegd heb geduld. Word ik net gebeld om een afspraak in te plannen ervoor... Eindelijk!


berndw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 167
Reactie #249 Gepost op: 7 september 2018, 16:20:41
Heel apart gister gemailt over wanneer de medische keuring zou plaatsvinden werd er gezegd heb geduld. Word ik net gebeld om een afspraak in te plannen ervoor... Eindelijk!

Top, wanneer mag je? En waar gaat dit plaatsvinden?
Aspirant niveau 3, Rotterdam.