Opleiding agent, start januari 2019

Auteur Topic: Opleiding agent, start januari 2019  (gelezen 178535 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Bas92h

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 62
Reactie #250 Gepost op: 7 september 2018, 16:27:53
Heel apart gister gemailt over wanneer de medische keuring zou plaatsvinden werd er gezegd heb geduld. Word ik net gebeld om een afspraak in te plannen ervoor... Eindelijk!

Super zeg!! Welke eenheid zit je?


Mdhx

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 102
Reactie #251 Gepost op: 7 september 2018, 18:15:42
Top, wanneer mag je? En waar gaat dit plaatsvinden?

Ja nu jij nog! Ik moet naar klm healthservice schiphol 17 sept!


Mdhx

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 102
Reactie #252 Gepost op: 7 september 2018, 18:16:10
Super zeg!! Welke eenheid zit je?

Rotterdam! En was jij nou voor Den-Haag?


Bas92h

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 62
Reactie #253 Gepost op: 7 september 2018, 18:46:28
Rotterdam! En was jij nou voor Den-Haag?

Ik Den Haag ja!


Mdhx

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 102
Reactie #254 Gepost op: 7 september 2018, 21:26:14
Ik Den Haag ja!

Volgensmij gaan onze eenheden een beetje tegelijk op. Hopelijk heb jij volgende week ook een belletje. Degene die mij belde zei dat met mijn aanstellingsprocedure ik nu ineens binnen 10 dagen echt gekeurd moest zijn. Dat heeft dan ineens wel haast haha e050


MVG

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 19
Reactie #255 Gepost op: 10 september 2018, 02:06:33
Ik heb ook een datum voor de medische keuring. 28 september ook op Schiphol. (Eenheid Rotterdam)


Bas92h

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 62
Reactie #256 Gepost op: 10 september 2018, 08:53:17
Volgensmij gaan onze eenheden een beetje tegelijk op. Hopelijk heb jij volgende week ook een belletje. Degene die mij belde zei dat met mijn aanstellingsprocedure ik nu ineens binnen 10 dagen echt gekeurd moest zijn. Dat heeft dan ineens wel haast haha e050

Dat hoop ik ook ja! Maar je moet voor de aanstellingsprocedure binnen 10 dagen gekeurd zijn? Waarom is dat ineens?😅


Mdhx

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 102
Reactie #257 Gepost op: 10 september 2018, 11:44:57
Dat hoop ik ook ja! Maar je moet voor de aanstellingsprocedure binnen 10 dagen gekeurd zijn? Waarom is dat ineens?😅

Ik denk dat het komt, omdat mijn procedure wel erg traag is gegaan ik heb al in begin April gesolliciteerd voor start januari. Veel hebben later gesolliciteerd aangezien de sluit datum van die vacature elke keer langer werd opengehouden. Ik ben al superlang op alles elke keer aan het wachten... Misschien dat ze dat zagen en ik nu ineens zo snel erdoorheen moet ik weet het echt niet haha!


Bas92h

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 62
Reactie #258 Gepost op: 10 september 2018, 12:31:53
Ik denk dat het komt, omdat mijn procedure wel erg traag is gegaan ik heb al in begin April gesolliciteerd voor start januari. Veel hebben later gesolliciteerd aangezien de sluit datum van die vacature elke keer langer werd opengehouden. Ik ben al superlang op alles elke keer aan het wachten... Misschien dat ze dat zagen en ik nu ineens zo snel erdoorheen moet ik weet het echt niet haha!

Haha ik ben in april bij bewust blauw geweest. In het begin ging het selectietraject snel, binnen 3 weken had selectiedagen A & B achter de rug en in week 4 had ik mn rapport al. Daarna begon het wachten, inmiddels maanden verder en moet nog steeds de medische keuring...  0098
Maargoed, ik ga ervan uit dat ook mijn geduld beloond gaat worden! :)


berndw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 167
Reactie #259 Gepost op: 11 september 2018, 15:03:59
Zojuist ben ik gebeld. Mag aanstaande dinsdag in Den Haag komen voor de medische keuring. Ik hou jullie op de hoogte van de uitkomst.
Aspirant niveau 3, Rotterdam.