Opleiding agent, start januari 2019

Auteur Topic: Opleiding agent, start januari 2019  (gelezen 177039 keer)

0 gebruikers (en 6 gasten bekijken dit topic.

Bas92h

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 62
Reactie #260 Gepost op: 11 september 2018, 15:19:21
Zojuist ben ik gebeld. Mag aanstaande dinsdag in Den Haag komen voor de medische keuring. Ik hou jullie op de hoogte van de uitkomst.

Super zeg!! Dan zal het hopelijk niet lang meer duren voordat ik gebeld word!  Succes dinsdag! Ben benieuwd :)


gsdegoede

  • Aspirant politie, 1905 lichting, eenheid Limburg.
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 207
Reactie #261 Gepost op: 11 september 2018, 21:27:23
Super zeg!! Dan zal het hopelijk niet lang meer duren voordat ik gebeld word!  Succes dinsdag! Ben benieuwd :)

Succes!!
Iemand van Limburg al wat gehoord?


gsdegoede

  • Aspirant politie, 1905 lichting, eenheid Limburg.
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 207
Reactie #262 Gepost op: 12 september 2018, 11:52:37
Succes!!
Iemand van Limburg al wat gehoord?

Alsof ze meelezen, zojuist deze mail gehad:

Naar aanleiding van jouw sollicitatie voor de functie van agent bij de politie, eenheid Limburg kunnen wij je mededelen dat de politie de intentie heeft om je aan te stellen.

Om aangesteld te kunnen worden is een positief resultaat na een medische keuring een voorwaarde evenals een positief advies na een betrouwbaarheids- en geschiktheidsonderzoek (BGO).

Inmiddels hebben wij een medische keuring voor je aangevraagd. Je ontvangt hiervoor een uitnodiging van het bedrijf dat de medische keuringen voor ons uitvoert. Indien je medisch geschikt wordt bevonden starten wij een betrouwbaarheids- en geschiktheidsonderzoek op. Meer informatie over dit onderzoek vind je op onze website.

 
Ter voorbereiding op dit onderzoek vragen we je om ons zo spoedig mogelijk na ontvangst van deze email een aantal documenten toe te sturen. We ontvangen deze graag in een reply op deze email. Het gaat om de volgende documenten:

 

·   Een recente CV voorzien van personalia

·   Een ingevulde persoonsformulier screening (te vinden onder: ook interessant) (link)

·   Een BKR-overzicht. Deze kun je opvragen via de website www.bkr.nl. Let op: de basisversie is nodig, maar hier zijn wel kosten aan verbonden. Wij hebben een compleet BKR-overzicht nodig, stuur ons daarom alle pagina’s toe van dit overzicht.

·   Geldige kopie ID-kaart / paspoort (voor- en achterkant van het plastic deel - rijbewijs wordt niet geaccepteerd)

Verklaring omtrent gedrag (VOG)

Heb jij in de afgelopen acht jaar een periode niet in Nederland gewoond? Als je gedurende die periode enige tijd niet in de gemeentelijke basisadministratie in Nederland ingeschreven bent geweest, hebben wij een verklaring omtrent gedrag van je nodig van het land waar je wel ingeschreven was. Dit kun je in de meeste gevallen in Nederland aanvragen bij de ambassade of het consulaat van het betreffende land. LET OP: het kan enige tijd duren voordat je de verklaring omtrent gedrag ontvangt van de betreffende overheid. Regel dit dus meteen!

 

Heb je nog vragen? We zijn bereikbaar op werkdagen tussen 8.00 uur en 17.00 uur.


berndw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 167
Reactie #263 Gepost op: 12 september 2018, 14:39:03
Ik krijg net dezelfde mail als jij. Wel lekker gevoel moet ik zeggen. Volgende week medische keuring en de screening loopt nu ook. Laatste loodjes.
Aspirant niveau 3, Rotterdam.


Thommeee

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 6
Reactie #264 Gepost op: 12 september 2018, 17:33:05
Hopelijk lezen ze bij mij ook mee ;).
Nogmaals iemand iets van Amsterdam gehoord?


Mdhx

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 102
Reactie #265 Gepost op: 12 september 2018, 18:14:19
Ik krijg net dezelfde mail als jij. Wel lekker gevoel moet ik zeggen. Volgende week medische keuring en de screening loopt nu ook. Laatste loodjes.

Ik heb die mail ook gehad, eindelijk! Loopt nu wel lekker door hopelijk houden ze dat tempo vast haha :P


Bas92h

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 62
Reactie #266 Gepost op: 12 september 2018, 18:46:47
Ik heb die mail ook gehad, eindelijk! Loopt nu wel lekker door hopelijk houden ze dat tempo vast haha :P

En ik wacht nog steeds :'(

Ben uiteraard wel heel blij voor jullie! :)


Mdhx

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 102
Reactie #267 Gepost op: 17 september 2018, 15:31:17
En ik wacht nog steeds :'(

Ben uiteraard wel heel blij voor jullie! :)

Ik ben vanmorgen goedgekeurd bij de medische keuring  0098! Heb jij inmiddels al wat gehoord?


Bas92h

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 62
Reactie #268 Gepost op: 17 september 2018, 15:56:57
Ik ben vanmorgen goedgekeurd bij de medische keuring  0098! Heb jij inmiddels al wat gehoord?

Wat goed! Gefeliciteerd! :) Nee nog niet.. Heb wel zelf contact opgenomen en ze zeggen dat er vertraging is bij de medische keuringen.
Jij al wat gehoord over het BGO onderzoek?


Mdhx

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 102
Reactie #269 Gepost op: 17 september 2018, 16:01:44
Wat goed! Gefeliciteerd! :) Nee nog niet.. Heb wel zelf contact opgenomen en ze zeggen dat er vertraging is bij de medische keuringen.
Jij al wat gehoord over het BGO onderzoek?

Neee heb alleen de formulieren verzonden en zou pas in gang worden gezet als je medische keuring goed zou zijn. Het is nu weer wachten haha.. Wees trouwens niet nerveus voor de medische keuring (ik was het) en het was echt totaal onnodig. Makkelijk gezegd achteraf, maar het viel echt mee :)