Opleiding agent, start januari 2019

Auteur Topic: Opleiding agent, start januari 2019  (gelezen 178552 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Bas92h

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 62
Reactie #270 Gepost op: 17 september 2018, 16:04:32
Neee heb alleen de formulieren verzonden en zou pas in gang worden gezet als je medische keuring goed zou zijn. Het is nu weer wachten haha.. Wees trouwens niet nerveus voor de medische keuring (ik was het) en het was echt totaal onnodig. Makkelijk gezegd achteraf, maar het viel echt mee :)

Ik heb ook nog geen formulieren moeten opsturen, gaat allemaal zooo traag... thnx voor de tip! :) Ben nu vooral zenuwachtig voor of ik ooit uitgenodigd word  0098


berndw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 167
Reactie #271 Gepost op: 17 september 2018, 16:11:01
Bij mij, en volgens mij ook bij Mdhx, was het zo dat je de formulieren voor het BGO pas kreeg nadat er een afspraak was ingepland voor het medisch onderzoek. Toen ik eenmaal een afspraak had gemaakt, kreeg ik volgens mij binnen een dag de mail van de screening. Het klopt inderdaad dat ze de screening pas gaan doen als je medisch goedgekeurd bent. Zou een beetje zonde zijn anders.
Ik zal het morgen laten weten hier, als ik geweest ben voor het medisch onderzoek. Succes nog even met wachten!
Aspirant niveau 3, Rotterdam.


marcezd

  • Sollicitant Hoofdagent
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 17
Reactie #272 Gepost op: 17 september 2018, 17:03:22
Ik kreeg de formulieren tegelijk met de mail over de medische keuring. 3 weken geleden medisch goedgekeurd en wacht nu op uitnodiging gesprek BGO.


Mdhx

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 102
Reactie #273 Gepost op: 17 september 2018, 17:10:45
Bij mij, en volgens mij ook bij Mdhx, was het zo dat je de formulieren voor het BGO pas kreeg nadat er een afspraak was ingepland voor het medisch onderzoek. Toen ik eenmaal een afspraak had gemaakt, kreeg ik volgens mij binnen een dag de mail van de screening. Het klopt inderdaad dat ze de screening pas gaan doen als je medisch goedgekeurd bent. Zou een beetje zonde zijn anders.
Ik zal het morgen laten weten hier, als ik geweest ben voor het medisch onderzoek. Succes nog even met wachten!

Ja dat klopt zo ging het bij mij ook! Je hoort gelijk morgen de uitslag en die krijg je mee op papier. Succes morgen ik zal voor je duimen!


berndw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 167
Reactie #274 Gepost op: 18 september 2018, 11:57:20
Zoals beloofd de update over mijn medisch onderzoek. Alles in orde. Stelt inderdaad niet veel voor, maar oren en ogen enzo moeten wel goed zijn, dus toch enigzins opgelucht.
Aspirant niveau 3, Rotterdam.


gsdegoede

  • Aspirant politie, 1905 lichting, eenheid Limburg.
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 207
Reactie #275 Gepost op: 18 september 2018, 12:11:29
Zoals beloofd de update over mijn medisch onderzoek. Alles in orde. Stelt inderdaad niet veel voor, maar oren en ogen enzo moeten wel goed zijn, dus toch enigzins opgelucht.

Gelukkig. Gefeliciteerd. Ik heb de uitnodiging nog niet binnen. Wat moest je verder doen aan testen? En in hoeverre kijken ze naar je BMI bijvoorbeeld?


berndw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 167
Reactie #276 Gepost op: 18 september 2018, 12:54:53
Gelukkig. Gefeliciteerd. Ik heb de uitnodiging nog niet binnen. Wat moest je verder doen aan testen? En in hoeverre kijken ze naar je BMI bijvoorbeeld?

Hartfilmpje, even kort je gewrichten bij de dokter, bloeddruk, urine, lengte/gewicht (BMI), oog, gehoor, luchtwegen.

Volgens mij was dat het.
Aspirant niveau 3, Rotterdam.


Mdhx

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 102
Reactie #277 Gepost op: 18 september 2018, 15:53:51
Hartfilmpje, even kort je gewrichten bij de dokter, bloeddruk, urine, lengte/gewicht (BMI), oog, gehoor, luchtwegen.

Volgens mij was dat het.

Top gefeliciteerd nu op naar het laatste stapje! Bmi wordt zeker naar gekeken, bij een te hoge bmi wordt je afgekeurd of tijdeijk dan zeggen ze hoeveel kg je moet afvallen.


gsdegoede

  • Aspirant politie, 1905 lichting, eenheid Limburg.
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 207
Reactie #278 Gepost op: 18 september 2018, 15:56:37
Top gefeliciteerd nu op naar het laatste stapje! Bmi wordt zeker naar gekeken, bij een te hoge bmi wordt je afgekeurd of tijdeijk dan zeggen ze hoeveel kg je moet afvallen.

Top, dankjewel ik kon nergens vinden wat een 'te hoog bmi' (voor politie) is. Weet jij dit? Mijn BMI is +/- 25.


berndw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 167
Reactie #279 Gepost op: 18 september 2018, 17:19:03
Top, dankjewel ik kon nergens vinden wat een 'te hoog bmi' (voor politie) is. Weet jij dit? Mijn BMI is +/- 25.

Weet ik ook niet. Gezond BMI is volgens de 'normale' richtlijnen tussen de 20 en 25 toch?. Ik zat op 24 en dat was keurig. Maar weet niet hoe 'streng' ze zijn of wat hun richtlijnen zijn. Wat wel zo is, is dat dit medisch onderzoek vooral gericht is op het signaleren van eventuele risico's in de toekomst. Lijkt mij niet logisch dat ze dan iemand afkeuren die bij wijze van spreken 26 BMI heeft. Maar dat is gissen. Probeer gewoon onder de 25 te komen, dan heb je het in eigen hand.
Aspirant niveau 3, Rotterdam.