Opleiding agent, start januari 2019

Auteur Topic: Opleiding agent, start januari 2019  (gelezen 177032 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

gsdegoede

  • Aspirant politie, 1905 lichting, eenheid Limburg.
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 207
Reactie #290 Gepost op: 23 september 2018, 16:10:37
Maak je er niet te druk om, ik weet zeker dat je er gewoon doorheen komt! Wat ik begreep van de klm healthservice in Amsterdam is dat hun overvol zitten met allerlei verschillende soorten keuringen. Misschien dat het daarom lang duurt? Ik weet niet of ze jouw eenheid (Limburg toch?) ook hierheen sturen.. Ik hoop dat je snel iets hoort ;)

Thanks voor de pep!

Van mij is Limburg inderdaad. Ik hoop dichterbij, maar rij er ook zonder problemen voor naar Amsterdam haha! We hebben gewoon nog even geduld, wel al alle BGO papieren opgestuurd dus daar kunnen ze wel direct na de keuring mee aan de gang.


Mdhx

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 102
Reactie #291 Gepost op: 23 september 2018, 16:34:58
Thanks voor de pep!

Van mij is Limburg inderdaad. Ik hoop dichterbij, maar rij er ook zonder problemen voor naar Amsterdam haha! We hebben gewoon nog even geduld, wel al alle BGO papieren opgestuurd dus daar kunnen ze wel direct na de keuring mee aan de gang.

Geen dank! Jaaa precies ben benieuwd hoelang dat gaat duren voordat ze daarover weer contact opnemen. Gelukkig zijn dit de laatste formaliteiten en is het einde in zicht :)


besm

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 64
Reactie #292 Gepost op: 24 september 2018, 12:27:23
Wat gaat het bij jullie allemaal lekker met (kleine) stapjes vooruit. Ik zelf, regio Zeeland West-Brabant wacht nog op het belletje voor arbeidsvoorwaarden gesprek. Hoop toch echt deze week gebeld te worden. 2 weken geleden hadden ze er nog 4 op de stapel liggen om te bellen. Mensen uit deze regio al wel meer gehoord?


gsdegoede

  • Aspirant politie, 1905 lichting, eenheid Limburg.
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 207
Reactie #293 Gepost op: 24 september 2018, 12:38:06
Wat gaat het bij jullie allemaal lekker met (kleine) stapjes vooruit. Ik zelf, regio Zeeland West-Brabant wacht nog op het belletje voor arbeidsvoorwaarden gesprek. Hoop toch echt deze week gebeld te worden. 2 weken geleden hadden ze er nog 4 op de stapel liggen om te bellen. Mensen uit deze regio al wel meer gehoord?

Heb je al wel de medische keuring gehad? Ik heb ook geen voorstel gekregen. Tegen mij zeiden ze dat dit ook pas na die medische keuring kwam.


besm

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 64
Reactie #294 Gepost op: 24 september 2018, 13:29:38
Heb je al wel de medische keuring gehad? Ik heb ook geen voorstel gekregen. Tegen mij zeiden ze dat dit ook pas na die medische keuring kwam.

Nee nog niks van gehoord, ik zou eerst het voorstel krijgen en daarna de medische keuring. Ik wacht geduldig af ::) 0098


Oscar-01

  • Aspirant agent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 100
Reactie #295 Gepost op: 24 september 2018, 14:33:26
Nee nog niks van gehoord, ik zou eerst het voorstel krijgen en daarna de medische keuring. Ik wacht geduldig af ::) 0098

Mij belde ze 2wk geleden ook om tevragen of ik akkoord ging met het voorstel, anders zou ik niet door kunnen naar de medische keuring.
Alleen ik had al akkoord gegeven. En medische en bgo ookal positief afgerond.



berndw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 167
Reactie #296 Gepost op: 24 september 2018, 16:04:22
Mij belde ze 2wk geleden ook om tevragen of ik akkoord ging met het voorstel, anders zou ik niet door kunnen naar de medische keuring.
Alleen ik had al akkoord gegeven. En medische en bgo ookal positief afgerond.

Dus jij bent al helemaal klaar voor de lichting januari? Dan ben je een van de weinigen hier volgens mij. Gefeliciteerd!
Aspirant niveau 3, Rotterdam.


Oscar-01

  • Aspirant agent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 100
Reactie #297 Gepost op: 24 september 2018, 17:30:11
Dus jij bent al helemaal klaar voor de lichting januari? Dan ben je een van de weinigen hier volgens mij. Gefeliciteerd!

Ik was van de lichting oktober. Maar er waren meer kandidaten door de selectie heen gekomen, dan dat er plek op de academie was. Dus ben oa ik doorgezet naar de januari lichting, met behoud van alle resultaten.

Maar bedankt iig en succes met wachten op je uitnodiging BGO en het gesprek.


berndw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 167
Reactie #298 Gepost op: 24 september 2018, 20:07:33
Ik was van de lichting oktober. Maar er waren meer kandidaten door de selectie heen gekomen, dan dat er plek op de academie was. Dus ben oa ik doorgezet naar de januari lichting, met behoud van alle resultaten.

Maar bedankt iig en succes met wachten op je uitnodiging BGO en het gesprek.

Aha dat verklaart een hoop. Bgo verwacht ik geen gekke dingen maar je weet het nooit natuurlijk.
Aspirant niveau 3, Rotterdam.


justind

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 41
Reactie #299 Gepost op: 25 september 2018, 15:31:25
Hoi,

Ik wacht ook nog steeds op het BGO.... lang wachten hoor....