Opleiding agent, start januari 2019

Auteur Topic: Opleiding agent, start januari 2019  (gelezen 177063 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Mdhx

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 102
Reactie #310 Gepost op: 27 september 2018, 12:28:42
vers van de pers; ik ben zojuist gebeld. 4 oktober gesprek in Rotterdam.

Serieus? Zo snel! Hoelang heb je nou gewacht dan tot je iets hoorde?


berndw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 167
Reactie #311 Gepost op: 27 september 2018, 14:34:22
Serieus? Zo snel! Hoelang heb je nou gewacht dan tot je iets hoorde?

Ik had vorige week dinsdag medisch onderzoek, dus 9 dagen na medisch onderzoek. Inderdaad snel ja.
Aspirant niveau 3, Rotterdam.


Mdhx

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 102
Reactie #312 Gepost op: 27 september 2018, 14:48:43
Ik had vorige week dinsdag medisch onderzoek, dus 9 dagen na medisch onderzoek. Inderdaad snel ja.

Zoo top zeg! Ik ben benieuwd was rond dezelfde periode als jij in iedergeval succes! Laatste stap!


Meulengraaf

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 17
Reactie #313 Gepost op: 27 september 2018, 18:58:49
Top zeg! Hoeveel weken moest je wachten na het opsturen van alle formulieren?

Goede vraag. Weet ik zo even niet. Kreeg alleen na mijn medische keuring te horen dat ik nu 4 tot 8 weken moest wachten. Het was nu iets langer dan 4 weken


MVG

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 19
Reactie #314 Gepost op: 28 september 2018, 13:15:52
Zojuist met goed gevolg de medische keuring afgelegd. Laatste stap is begonnen..


NtA

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 30
Reactie #315 Gepost op: 28 september 2018, 14:23:18
Zojuist met goed gevolg de medische keuring afgelegd. Laatste stap is begonnen..

Toevallig had ik vandaag ook de medische keuring, ook met goed gevolg afgelegd. Op naar de screening! Ben benieuwd hoe lang we moeten wachten voor een afspraak...


RPLP2018

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 18
Reactie #316 Gepost op: 30 september 2018, 14:42:50
Hoe is het gegaan bij de medische keuring? Waren je ogen voldoende hersteld na de laserbehandeling?

Vandaag ben ik gebeld door KLM Health Services voor het maken van een afspraak. Afspraak voor de medische keuring staat gepland op volgend week vrijdag 28 september. Tevens heb ik een mail ontvangen voor het invullen van documenten ten behoeve van de screening.

Aangezien ik vorige week mijn ogen heb laten laseren en hierdoor (tijdelijk) 's nachts iets minder goed zie; kan één van jullie vertellen hoe de nachtmeting in werk gaat? Ik neem overigens aan dat men ook wil weten of je 's nachts goed kan zien.


NtA

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 30
Reactie #317 Gepost op: 1 oktober 2018, 14:35:43
Hoe is het gegaan bij de medische keuring? Waren je ogen voldoende hersteld na de laserbehandeling?

Medische keuring is goed gegaan. Alles was in orde.

Mijn ogen waren inderdaad voldoende hersteld. De nachtmeting stelde niet zoveel voor. Ze schijnen met een lamp in je gezicht waarbij je de letters op de muur benoemd. Gelukkig werd mij nachtzicht voorafgaand de meting elke dag beter.

Als ik een tip mag geven: ik heb na de laserbehandeling elke dag een vitamine A pilletje genomen. Ik weet niet of mijn nachtzicht hierdoor beter is geworden, maar het kan geen kwaad ;).

"Door vitamine A kunnen je ogen zich aanpassen aan het schemer." Bron: https://www.voedingscentrum.nl/encyclopedie/vitamine-a.aspx


Stephanbk

  • Sollicitant Agent
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 39
Reactie #318 Gepost op: 1 oktober 2018, 16:29:25
Hallo allemaal,

Aangezien jullie een stukje verder in het sollicitatieproces zitten. Klein vraagje; ik heb aankomende woensdag mijn intakegesprek (2e stap). Ik heb zoveel mogelijk achtergrond informatie gezocht over het werk en het werk in midden-Nederland. Zijn er nog tips of andere suggesties waar jullie zeggen investeer daar in of kijk hier even naar?

Bij voorbaat dank!


gsdegoede

  • Aspirant politie, 1905 lichting, eenheid Limburg.
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 207
Reactie #319 Gepost op: 1 oktober 2018, 16:44:22
Hallo allemaal,

Aangezien jullie een stukje verder in het sollicitatieproces zitten. Klein vraagje; ik heb aankomende woensdag mijn intakegesprek (2e stap). Ik heb zoveel mogelijk achtergrond informatie gezocht over het werk en het werk in midden-Nederland. Zijn er nog tips of andere suggesties waar jullie zeggen investeer daar in of kijk hier even naar?

Bij voorbaat dank!

Wees je zelf, ze zijn op zoek naar mensen die agent willen worden, niet naar mensen die zich al agent 'wanen'
Je hoeft dus niet alles te weten over de politie, alle wetten te kennen enzo. Maar je moet wel sterk in je schoenen staan en vooral integer zijn.