Opleiding agent, start januari 2019

Auteur Topic: Opleiding agent, start januari 2019  (gelezen 179323 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

NtA

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 30
Reactie #320 Gepost op: 1 oktober 2018, 16:56:58
Hallo allemaal,

Aangezien jullie een stukje verder in het sollicitatieproces zitten. Klein vraagje; ik heb aankomende woensdag mijn intakegesprek (2e stap). Ik heb zoveel mogelijk achtergrond informatie gezocht over het werk en het werk in midden-Nederland. Zijn er nog tips of andere suggesties waar jullie zeggen investeer daar in of kijk hier even naar?

Bij voorbaat dank!

Probeer duidelijk over te brengen waarom je bij de politie wil. Wat maakt jou geschikt voor de functie? Probeer de cliché antwoorden daarbij te vermijden ;).

Probeer je ook te verdiepen in de actualiteiten die in het werkveld afspelen.


berndw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 167
Reactie #321 Gepost op: 1 oktober 2018, 18:58:44
Denk ook vooral na over de nadelen die er bij politiewerk horen. Zeg dan niet: 'ja de nadelen zijn me bekend, maar dat maakt me niks uit'. Stel je ook kwetsbaar op en bedenk vooraf hoe je daar mee om denkt te gaan. Verder blijf inderdaad jezelf en probeer clichés te vermijden.
Aspirant niveau 3, Rotterdam.


Stephanbk

  • Sollicitant Agent
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 39
Reactie #322 Gepost op: 2 oktober 2018, 11:25:15
Dankjewel allemaal.


marcezd

  • Sollicitant Hoofdagent
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 17
Reactie #323 Gepost op: 2 oktober 2018, 19:39:21
Gisteren het verlossende mailtje gekregen dat mijn BGO in orde is en dat ik in week 5 mag beginnen.  098uo Hoe staat iedereen er voor?


gsdegoede

  • Aspirant politie, 1905 lichting, eenheid Limburg.
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 207
Reactie #324 Gepost op: 2 oktober 2018, 19:45:40
Gisteren het verlossende mailtje gekregen dat mijn BGO in orde is en dat ik in week 5 mag beginnen.  098uo Hoe staat iedereen er voor?

Tof man! Dan ben je de eerste van de hele club hier volgens mij!

Van harte en hopelijk tot ziens!


berndw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 167
Reactie #325 Gepost op: 2 oktober 2018, 20:44:49
Gisteren het verlossende mailtje gekregen dat mijn BGO in orde is en dat ik in week 5 mag beginnen.  098uo Hoe staat iedereen er voor?

Gefeliciteerd! Ik mag donderdag voor het bgo gesprek. Kun je een tipje van de sluier oplichten wat ik kan verwachten? Kan me namelijk moeilijk voorstellen dat ik 3u moet praten over hoe betrouwbaar ik ben.
Aspirant niveau 3, Rotterdam.


Oscar-01

  • Aspirant agent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 100
Reactie #326 Gepost op: 2 oktober 2018, 22:23:24
Gisteren het verlossende mailtje gekregen dat mijn BGO in orde is en dat ik in week 5 mag beginnen.  098uo Hoe staat iedereen er voor?

Gefeliciteerd. Ik start ook in wk5. Ik was doorgezet vanuit wk41 omdat de klassen vol zaten.


marcezd

  • Sollicitant Hoofdagent
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 17
Reactie #327 Gepost op: 3 oktober 2018, 11:34:05
Dank jullie!

Gefeliciteerd! Ik mag donderdag voor het bgo gesprek. Kun je een tipje van de sluier oplichten wat ik kan verwachten? Kan me namelijk moeilijk voorstellen dat ik 3u moet praten over hoe betrouwbaar ik ben.

Mijn gesprek duurde ong. 2 uur. Als je van jezelf weet dat je geen gekke dingen gedaan hebt hoef je je niet al te druk te maken. Belangrijk om gewoon altijd eerlijk te blijven, er is niet persé goed of fout.


gsdegoede

  • Aspirant politie, 1905 lichting, eenheid Limburg.
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 207
Reactie #328 Gepost op: 3 oktober 2018, 11:39:27
Dank jullie!

Mijn gesprek duurde ong. 2 uur. Als je van jezelf weet dat je geen gekke dingen gedaan hebt hoef je je niet al te druk te maken. Belangrijk om gewoon altijd eerlijk te blijven, er is niet persé goed of fout.

Oké. Had jij ook al een salaris voorstel gekregen, of nog niet?


RPLP2018

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 18
Reactie #329 Gepost op: 3 oktober 2018, 13:53:12
Gefeliciteerd! ik ben afgelopen maandag in Amsterdam geweest voor medische keuring. Gelukkig alles in orde. Nu wachten op uitnodiging BGO.


Gisteren het verlossende mailtje gekregen dat mijn BGO in orde is en dat ik in week 5 mag beginnen.  098uo Hoe staat iedereen er voor?