Opleiding agent, start januari 2019

Auteur Topic: Opleiding agent, start januari 2019  (gelezen 178280 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

justind

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 41
Reactie #330 Gepost op: 3 oktober 2018, 22:50:32
Gisteren het verlossende mailtje gekregen dat mijn BGO in orde is en dat ik in week 5 mag beginnen.  098uo Hoe staat iedereen er voor?

Ik heb vrijdag mijn BGO gesprek! Hoe lang moest je wachten op de definitieve uitslag nadat je het gesprek had gehad?


Mdhx

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 102
Reactie #331 Gepost op: 3 oktober 2018, 23:02:51
Gefeliciteerd! Ik mag donderdag voor het bgo gesprek. Kun je een tipje van de sluier oplichten wat ik kan verwachten? Kan me namelijk moeilijk voorstellen dat ik 3u moet praten over hoe betrouwbaar ik ben.

Succes morgen hé! Ik zal duimen voor je ;)


berndw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 167
Reactie #332 Gepost op: 4 oktober 2018, 13:32:19
Nou ik heb toch gewoon de drie uur vol gemaakt. Ongelooflijk hoe snel de tijd gaat. Heel fijn gesprek gehad met een prettige dame. Nu tijdje wachten op de uitslag. Officieel tussen de twee en zes weken, maar het kan altijd sneller gebeuren uiteraard.
Aspirant niveau 3, Rotterdam.


Mdhx

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 102
Reactie #333 Gepost op: 4 oktober 2018, 15:12:53
Nou ik heb toch gewoon de drie uur vol gemaakt. Ongelooflijk hoe snel de tijd gaat. Heel fijn gesprek gehad met een prettige dame. Nu tijdje wachten op de uitslag. Officieel tussen de twee en zes weken, maar het kan altijd sneller gebeuren uiteraard.

Aardig lange tijd! De meeste hier kregen meestal dezelfde week al de uitslag toch? Ik hoop voor je dat je niet al te lang hoeft te wachten. Viel het mee? Of was het weer een bijzondere ervaring erbij?


berndw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 167
Reactie #334 Gepost op: 4 oktober 2018, 16:07:51
Nee hoor, geen bijzondere ervaring. Was gewoon een leuk en gezellig gesprek eigenlijk. Niets om je druk om te maken als niets te verbergen hebt.
Aspirant niveau 3, Rotterdam.


Oscar-01

  • Aspirant agent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 100
Reactie #335 Gepost op: 4 oktober 2018, 17:40:52
Nou ik heb toch gewoon de drie uur vol gemaakt. Ongelooflijk hoe snel de tijd gaat. Heel fijn gesprek gehad met een prettige dame. Nu tijdje wachten op de uitslag. Officieel tussen de twee en zes weken, maar het kan altijd sneller gebeuren uiteraard.

Mooi dat je ook deze stap overleefd hebt. Bij mij hadden ze een half uur na einde gesprek al mijn referentie gebeld. En na 2 dagen had ik mijn aanstelling binnen.


Mdhx

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 102
Reactie #336 Gepost op: 4 oktober 2018, 19:59:14
Nee hoor, geen bijzondere ervaring. Was gewoon een leuk en gezellig gesprek eigenlijk. Niets om je druk om te maken als niets te verbergen hebt.

Goed om te horen! Fijn dat je deze stap hebt gehad. Ik wacht nog op de uitnodiging hopelijk is deze snel e050 .. Wie weet zijn we dan klasgenoten!


justind

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 41
Reactie #337 Gepost op: 5 oktober 2018, 14:28:13
Vandaag het BGO gesprek gehad en nu maar afwachten op de uitslag!!


gsdegoede

  • Aspirant politie, 1905 lichting, eenheid Limburg.
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 207
Reactie #338 Gepost op: 8 oktober 2018, 17:33:22
Vandaag heb ook ik de medische keuring gedaan.
Het werd onverwachts even spannend bij de kleurentest. Ik had bij het herkennen van cijfers in dat rondje met al die kleuren maar 8 vd 15 goed. Gelukkig mocht ik een tweede test doen, deze ging wel goed.

De uitslag gelukkig positief, dus ook ik kan het BGO traject in!


Mdhx

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 102
Reactie #339 Gepost op: 8 oktober 2018, 22:16:58
Vandaag heb ook ik de medische keuring gedaan.
Het werd onverwachts even spannend bij de kleurentest. Ik had bij het herkennen van cijfers in dat rondje met al die kleuren maar 8 vd 15 goed. Gelukkig mocht ik een tweede test doen, deze ging wel goed.

De uitslag gelukkig positief, dus ook ik kan het BGO traject in!

Fijn zeg gefeliciteerd! Nu hopelijk snel nieuws van de laatste stap!