Opleiding agent, start januari 2019

Auteur Topic: Opleiding agent, start januari 2019  (gelezen 177166 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

besm

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 64
Reactie #340 Gepost op: 9 oktober 2018, 13:11:22
Vandaag heb ook ik de medische keuring gedaan.
Het werd onverwachts even spannend bij de kleurentest. Ik had bij het herkennen van cijfers in dat rondje met al die kleuren maar 8 vd 15 goed. Gelukkig mocht ik een tweede test doen, deze ging wel goed.

De uitslag gelukkig positief, dus ook ik kan het BGO traject in!

Zo dat was even spannend dan!
Ik mag gelukkig ook over 2 weken.

Voor het BGO formulier, wie geeft er nog meer liever niet het nummer van huidige werkgever? Wil liever niet dat ze weten dat ik ergens anders mee bezig ben....


gsdegoede

  • Aspirant politie, 1905 lichting, eenheid Limburg.
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 207
Reactie #341 Gepost op: 9 oktober 2018, 13:16:34
Zo dat was even spannend dan!
Ik mag gelukkig ook over 2 weken.

Voor het BGO formulier, wie geeft er nog meer liever niet het nummer van huidige werkgever? Wil liever niet dat ze weten dat ik ergens anders mee bezig ben....

Succes dan!

En ik heb er persoonlijk geen bezwaar tegen om het nr van mijn werkgever te geven. Ze weten dat ik er mee bezig ben en staan er ook achter.
Daarnaast, als je niks op je kerfstok hebt en al bij het BGO onderzoek bent, is de kans natuurlijk erg groot dat je daar gewoon door komt en je binnenkort toch van werkgever wisselt.


GW123

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 21
Reactie #342 Gepost op: 9 oktober 2018, 14:42:51
Medische keuring 2 weken terug met goed gevolg afgerond... nu wachten op het bgo verhaal.. verwacht er geen spannende dingen van. Zin in januari!!


RPLP2018

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 18
Reactie #343 Gepost op: 9 oktober 2018, 15:16:39
Snap je gedachte, zat zelf ook in de positie maar ik heb gewoon 'open kaart' gespeeld. Achteraf ben ik daar blij om want hij staat vierkant achter me. We zijn nu al aan het rondkijken voor opvolging van mijn functie.
Is voor de werkgever ook weer fijner.


Zo dat was even spannend dan!
Ik mag gelukkig ook over 2 weken.

Voor het BGO formulier, wie geeft er nog meer liever niet het nummer van huidige werkgever? Wil liever niet dat ze weten dat ik ergens anders mee bezig ben....


berndw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 167
Reactie #344 Gepost op: 15 oktober 2018, 15:03:41
Heb nog geen officieel bericht van aanstelling, maar telefonisch wel te horen gekregen dat mijn BGO positief was. Dus onofficieel mag ik toch blij zijn.
Aspirant niveau 3, Rotterdam.


Bas92h

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 62
Reactie #345 Gepost op: 15 oktober 2018, 15:07:22
Heb nog geen officieel bericht van aanstelling, maar telefonisch wel te horen gekregen dat mijn BGO positief was. Dus onofficieel mag ik toch blij zijn.

Gefeliciteerd!!💪💪
Ik wacht nog steeds op het inplannen van de medische keuring.. Zijn er nog meer mensen die daar ook nog op wachten?


Erik87

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 1
Reactie #346 Gepost op: 15 oktober 2018, 15:49:13
Hallo mensen.
Wat leuk om al die verhalen van lotgenoten te lezen.
Ik zit in de race voor eind januari. Eenheid Midden Nederland.
Maar, men hé. Wat duurt dat wachten lang.
2 weken geleden medische keuring gehad.
Nu alleen nog BGO.


besm

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 64
Reactie #347 Gepost op: 15 oktober 2018, 16:17:56
Gefeliciteerd!!💪💪
Ik wacht nog steeds op het inplannen van de medische keuring.. Zijn er nog meer mensen die daar ook nog op wachten?
Van mij ook gefeliciteerd!

Ik heb toevallig vorige week eindelijk uitnodiging gehad haha. Mag deze week dus voor medische.
Tip, bel even met je recruiter, na het belletje kreeg ik bijna gelijk een uitnodiging.


Bas92h

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 62
Reactie #348 Gepost op: 15 oktober 2018, 16:20:23
Van mij ook gefeliciteerd!

Ik heb toevallig vorige week eindelijk uitnodiging gehad haha. Mag deze week dus voor medische.
Tip, bel even met je recruiter, na het belletje kreeg ik bijna gelijk een uitnodiging.

Thnx voor de tip! Ik heb inmiddels al een aantal keer gebeld en gemail met mn recruiter. Het enige wat hij me kan vertellen is dat er vertraging is en dat ik geduld moet hebben. Moet gewoon nog even wachten dus... :(


justind

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 41
Reactie #349 Gepost op: 15 oktober 2018, 16:50:30
Heb nog geen officieel bericht van aanstelling, maar telefonisch wel te horen gekregen dat mijn BGO positief was. Dus onofficieel mag ik toch blij zijn.


Vraagje, hoe lang moest je wachten op dit bericht na dat je het BGO gesprek had gehad? Ben benieuwd...