Opleiding agent, start januari 2019

Auteur Topic: Opleiding agent, start januari 2019  (gelezen 176501 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

MrOfficer

  • Hoofdagent eenheid Amsterdam
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 92
Reactie #360 Gepost op: 16 oktober 2018, 19:32:11
Stel je niet al te veel voor van het BGO gesprek. Praatje pot allemaal beetje, veel dubbelchecken wat op je formulier staat om te kijken of je het wel naar waarheid ingevuld hebt. En niet iedere referent wordt opgebeld (sommige uit mijn lichting waren helemaal niet gebeld, bij mij slechts één)

Voor jullie nu hopen dat jullie snel zekerheid hebben en die mail mogen ontvangen:)





gsdegoede

  • Aspirant politie, 1905 lichting, eenheid Limburg.
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 207
Reactie #361 Gepost op: 16 oktober 2018, 20:52:24
Ik vond het zelf een heel normaal gesprek. Hij ging elke vraag af van het formulier en dan ging hij er wat dieper op in. Veel gepraat over familie, vrienden, werk, wat ik verder in mijn dagelijkse leven doe en met wat voor mensen ik omga.

De personen die ik als referentie heb opgeschreven, zijn nog niet gebeld.

Oooooh oké, dat is te overleven haha!


Mdhx

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 102
Reactie #362 Gepost op: 16 oktober 2018, 22:39:22
Momenteel ben ik sinds de medische keuring alweer bijna een maand aan het wachten op een uitnodiging voor het bgo gesprek. Ik moet eerlijk zeggen dat als ik voor deze week nog steeds niet gebeld ben ik toch maar een belletje ga plegen... Ik weet dat er 6 weken voor staan, maar ik vind wel dat er iets sneller geschakeld mag gaan worden ( ik weet dat de organisatie helaas niet zo in elkaar steekt :P).


gsdegoede

  • Aspirant politie, 1905 lichting, eenheid Limburg.
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 207
Reactie #363 Gepost op: 16 oktober 2018, 23:02:24
Momenteel ben ik sinds de medische keuring alweer bijna een maand aan het wachten op een uitnodiging voor het bgo gesprek. Ik moet eerlijk zeggen dat als ik voor deze week nog steeds niet gebeld ben ik toch maar een belletje ga plegen... Ik weet dat er 6 weken voor staan, maar ik vind wel dat er iets sneller geschakeld mag gaan worden ( ik weet dat de organisatie helaas niet zo in elkaar steekt :P).

Ik ben benieuwd, de regeling geeft aan 6 weken vanaf ontvangst bgo formulier, die had ik al 2 weken eerder dan de medische keuring verzonden🤔😋


Mdhx

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 102
Reactie #364 Gepost op: 16 oktober 2018, 23:15:29
Ik ben benieuwd, de regeling geeft aan 6 weken vanaf ontvangst bgo formulier, die had ik al 2 weken eerder dan de medische keuring verzonden🤔😋

haha ja precies ik dus ook. Dan is het al bij elkaar opgeteld meer dan 6 weken... toch maar even bellen  ::)


wikisew

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 2
Reactie #365 Gepost op: 18 oktober 2018, 12:24:33
Hallo Allemaal,

Net als vele van jullie heb ik gesolliciteerd voor de vacature Agent, regio Oost Nederland.
Alle testen heb ik nu gehad. Afgelopen dinsdag heb ik het BGO gesprek gehad. Meestal duurt dit 2/2,5 uur.
Ik was binnen 2 uur klaar, en heb een goed gevoel aan over gehouden.
Ik heb te horen gekregen dat het ongeveer 2 weken gaat duren voordat ik te horen krijg of ik door ben.
Kan iemand mij vertellen of dit in praktijk echt zo is? en wat zijn daarna de volgende stappen?
Als alles door gaat begin ik op 28-01-2019 met de opleiding.


justind

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 41
Reactie #366 Gepost op: 18 oktober 2018, 12:46:19
Hallo Allemaal,

Net als vele van jullie heb ik gesolliciteerd voor de vacature Agent, regio Oost Nederland.
Alle testen heb ik nu gehad. Afgelopen dinsdag heb ik het BGO gesprek gehad. Meestal duurt dit 2/2,5 uur.
Ik was binnen 2 uur klaar, en heb een goed gevoel aan over gehouden.
Ik heb te horen gekregen dat het ongeveer 2 weken gaat duren voordat ik te horen krijg of ik door ben.
Kan iemand mij vertellen of dit in praktijk echt zo is? en wat zijn daarna de volgende stappen?
Als alles door gaat begin ik op 28-01-2019 met de opleiding.

Aanstaande vrijdag is het voor mij 2 weken geleden dus ben benieuwd of ik het binnen de tijd te horen krijg. Ook voor oost nederland.


Oscar-01

  • Aspirant agent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 100
Reactie #367 Gepost op: 18 oktober 2018, 13:59:05
Hallo Allemaal,

Net als vele van jullie heb ik gesolliciteerd voor de vacature Agent, regio Oost Nederland.
Alle testen heb ik nu gehad. Afgelopen dinsdag heb ik het BGO gesprek gehad. Meestal duurt dit 2/2,5 uur.
Ik was binnen 2 uur klaar, en heb een goed gevoel aan over gehouden.
Ik heb te horen gekregen dat het ongeveer 2 weken gaat duren voordat ik te horen krijg of ik door ben.
Kan iemand mij vertellen of dit in praktijk echt zo is? en wat zijn daarna de volgende stappen?
Als alles door gaat begin ik op 28-01-2019 met de opleiding.

Het is een beetje verschillend sommige krijgen het na 3 weken te horen. Ik kreeg na 2 dagen een mail ;
We zijn verheugd je te kunnen meedelen dat je betrouwbaarheids- en geschiktheidsonderzoek positief is afgerond. Hiermee heb je de sollicitatieprocedure voor de functie van Agent bij de Nationale Politie, eenheid Midden-Nederland succesvol doorlopen.

1dag later een mail van de politieacademie dat ze mijn inschrijving hadden ontvangen. En ik kreeg gelijk mijn studentennummer erbij.
Ong 6weken voor start opleiding krijg je je wachtwoord.
Ong 3weken voor start opleiding krijg je tehoren wat je definitieve opleidingslocatie wordt.




GW123

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 21
Reactie #368 Gepost op: 18 oktober 2018, 15:05:22
Het is een beetje verschillend sommige krijgen het na 3 weken te horen. Ik kreeg na 2 dagen een mail ;
We zijn verheugd je te kunnen meedelen dat je betrouwbaarheids- en geschiktheidsonderzoek positief is afgerond. Hiermee heb je de sollicitatieprocedure voor de functie van Agent bij de Nationale Politie, eenheid Midden-Nederland succesvol doorlopen.

1dag later een mail van de politieacademie dat ze mijn inschrijving hadden ontvangen. En ik kreeg gelijk mijn studentennummer erbij.
Ong 6weken voor start opleiding krijg je je wachtwoord.
Ong 3weken voor start opleiding krijg je tehoren wat je definitieve opleidingslocatie wordt.

Wanneer hoor je eigenlijk wat je basis team wordt?


besm

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 64
Reactie #369 Gepost op: 18 oktober 2018, 15:41:35
 098uo Net terug van medische keuring op Schiphol, gelukkig alles in orde!