Opleiding agent, start januari 2019

Auteur Topic: Opleiding agent, start januari 2019  (gelezen 177253 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Dennisss

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 1
Reactie #370 Gepost op: 19 oktober 2018, 01:29:16
Goedenacht,

Ik heb een vraag en wellicht zit ik hier niet helemaal goed maar misschien heeft iemand er wel antwoord op.

Mijn nichtje heeft gesolliciteerd (agent functie) en mag volgende week op intake komen.
Echter de vraag is of zij door de BGO komt, haar man heeft een strafblad.
Hij is door de rechter onlangs veroordeeld en heeft daarvoor een boete gehad (onder de wet wapens en munitie/hij had verboden wapens).
Hoe wordt hier naar gekeken en maakt ze uberhaupt een kans om door de BGO te komen en aangenomen te worden?

Alvast bedankt.

Mvg,

Dennis


berndw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 167
Reactie #371 Gepost op: 19 oktober 2018, 06:34:32
Het heeft geen enkele zin om daar hier over te gaan speculeren.
Ze moet dit zelf eerlijk aangeven als dit gevraagd wordt en er ook open over zijn tijdens het BGO gesprek. De mensen die daar over gaan, zullen het beoordelen en een beslissing nemen.
Ik kan me voorstellen dat ze echter niet zo lang wil wachten, dus dan zou ik aanraden contact op te nemen met de politie, afdeling recruitment.
Aspirant niveau 3, Rotterdam.


Mdhx

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 102
Reactie #372 Gepost op: 19 oktober 2018, 16:20:46
Ik ben blij! Maandag op gesprek voor het bgo! Laatste stap 0098


Meulengraaf

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 17
Reactie #373 Gepost op: 19 oktober 2018, 20:26:38
Goed nieuws! Ik heb gebeld naar werving en selectie en te horen gekregen dat ook mijn BGO positief was. Volgende week krijg ik nog een mail daarover zei ze.


berndw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 167
Reactie #374 Gepost op: 19 oktober 2018, 20:38:38
Goed bezig allemaal! Succes met de laatste loodjes.
Aspirant niveau 3, Rotterdam.


Sleazy51

  • Aspirant
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 51
Reactie #375 Gepost op: 22 oktober 2018, 21:41:15
Goedenacht,

Ik heb een vraag en wellicht zit ik hier niet helemaal goed maar misschien heeft iemand er wel antwoord op.

Mijn nichtje heeft gesolliciteerd (agent functie) en mag volgende week op intake komen.
Echter de vraag is of zij door de BGO komt, haar man heeft een strafblad.
Hij is door de rechter onlangs veroordeeld en heeft daarvoor een boete gehad (onder de wet wapens en munitie/hij had verboden wapens).
Hoe wordt hier naar gekeken en maakt ze uberhaupt een kans om door de BGO te komen en aangenomen te worden?

Alvast bedankt.

Mvg,

Dennis

Dat is inderdaad niet te zeggen door ons.
Ik kan me zo voorstellen dat ze daar niet blij mee zullen zijn.

Aan de andere kant is het al eens gezegt he, bij een BGO ben en blijf je eerlijk over wie je bent, wat je doet, wat je voelt, wat je denkt etc etc etc
Het is dan aan hun om te bepalen of ze haar goedkeuring geven of niet.

Diegene die de bgo afneemt is niet eindbeslisser. Diegene neemt de bgo af en bespreekt dit met een collega die ook hetzelfde werk doet.
je wordt besproken en gekeken wordt naar je plus en minpunten en je uitleg bij mogelijke situaties (diegene zoals je hem zelf schetst)
Die persoon neemt de beslissing ja of nee, dus gewoon proberen en eerlijk blijven.
Sollicitant Agent Midden-Nederland


Sleazy51

  • Aspirant
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 51
Reactie #376 Gepost op: 22 oktober 2018, 21:44:22
Wanneer hoor je eigenlijk wat je basis team wordt?

Officieel pas bij je aanstellingsbesluit.

Die krijg je pas een week of 2 voor start van de opleiding.
Maar ik wist het toevallig al doordat ik bij HRM heb nagevraagd.
Sollicitant Agent Midden-Nederland


justind

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 41
Reactie #377 Gepost op: 23 oktober 2018, 10:11:53
Gisteren gebeld naar werving en selectie! Ook mij vertelde ze dat ik het BGO gehaald heb en ik waarschijnlijk deze week een mail van ze krijg met verdere stappen!! Eindelijk uitslag  998765


RPLP2018

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 18
Reactie #378 Gepost op: 23 oktober 2018, 11:03:19
Gefeliciteerd! Goed nieuws! Lijkt me wel fijn om eindelijk duidelijkheid te hebben ;)
Ik mag nog even rustig afwachten, moet BGO gesprek nog krijgen ;)


Gisteren gebeld naar werving en selectie! Ook mij vertelde ze dat ik het BGO gehaald heb en ik waarschijnlijk deze week een mail van ze krijg met verdere stappen!! Eindelijk uitslag  998765


justind

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 41
Reactie #379 Gepost op: 23 oktober 2018, 11:22:57
Gefeliciteerd! Goed nieuws! Lijkt me wel fijn om eindelijk duidelijkheid te hebben ;)
Ik mag nog even rustig afwachten, moet BGO gesprek nog krijgen ;)

Ja is inderdaad fijn om duidelijkheid te hebben! Jij nog even succes met de laatste loodjes!!