Opleiding agent, start januari 2019

Auteur Topic: Opleiding agent, start januari 2019  (gelezen 178357 keer)

0 gebruikers (en 9 gasten bekijken dit topic.

Mdhx

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 102
Reactie #380 Gepost op: 23 oktober 2018, 12:29:41
Gisteren gebeld naar werving en selectie! Ook mij vertelde ze dat ik het BGO gehaald heb en ik waarschijnlijk deze week een mail van ze krijg met verdere stappen!! Eindelijk uitslag  998765

Gefeliciteerd! Ik heb gisteren het bgo gesprek gehad en heb er 3 uur gezeten. Vond het een erg fijn en zelfs gezellig gesprek. Nu ga ik ook wachten op de laatste uitslag.. Spannend!


berndw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 167
Reactie #381 Gepost op: 23 oktober 2018, 16:16:53
En nu ook officieel:


We zijn verheugd je te kunnen meedelen dat je betrouwbaarheids- en geschiktheidsonderzoek positief is afgerond. Hiermee heb je de sollicitatieprocedure voor de functie van Agent bij de Nationale Politie, eenheid Rotterdam succesvol doorlopen.

Je staat ingepland om de opleiding te starten in week 05 van 2019. Binnen enkele dagen ontvang je bericht over je inschrijving bij de Politieacademie
Aspirant niveau 3, Rotterdam.


marcezd

  • Sollicitant Hoofdagent
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 17
Reactie #382 Gepost op: 23 oktober 2018, 17:01:35
Gefeliciteerd allen! Benieuwd wanneer we de definitieve aanstelling in de post krijgen en wanneer de kleedmomenten zullen zijn.


wikisew

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 2
Reactie #383 Gepost op: 24 oktober 2018, 12:21:38
Wie heeft er nog meer gesolliciteerd voor de vacature Agent regio Oost-Nederland?
Ik heb vorige week dinsdag het BGO gesprek gehad in Nijmegen. Inmiddels al een week voorbij maar nog niets gehoord.
Heeft iemand van de regio Oost-Nederland al gehoord of hij/zij in januari mag beginnen?
En heeft iemand ervaring voor deze regio hoelang het kan duren voor je de uitslag hebt?


justind

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 41
Reactie #384 Gepost op: 24 oktober 2018, 16:34:26
Wie heeft er nog meer gesolliciteerd voor de vacature Agent regio Oost-Nederland?
Ik heb vorige week dinsdag het BGO gesprek gehad in Nijmegen. Inmiddels al een week voorbij maar nog niets gehoord.
Heeft iemand van de regio Oost-Nederland al gehoord of hij/zij in januari mag beginnen?
En heeft iemand ervaring voor deze regio hoelang het kan duren voor je de uitslag hebt?

Ik bij oost nederland!! Ik heb 14 dagen na het BGO gesprek gebeld maar werving en selectie van de eenheid of er al meer bekend was. Hun vertelde mij dat mijn BGO positief was en ik deze week bericht krijg!


MisterOff

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 4
Reactie #385 Gepost op: 24 oktober 2018, 22:50:44
Goedenavond,

Ook ik heb gesolliciteerd voor agent-Oost Nederland.
na lang wachten tussen de selectierondes in (ben sinds januari nu bezig) heb ik vandaag gehoord dat ik aangenomen ben en dus in week 5 mag beginnen(details hoor ik nog)
Ik heb ruim 2.5 week gewacht op de uitslag van het BGO gesprek en vandaag toch zelf maar naar de recruitment gebeld, was wel heel nieuwsgierig

Zie jullie snel (nieuwe) collega's

MVG Roy


justind

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 41
Reactie #386 Gepost op: 26 oktober 2018, 13:31:00
Goedenavond,

Ook ik heb gesolliciteerd voor agent-Oost Nederland.
na lang wachten tussen de selectierondes in (ben sinds januari nu bezig) heb ik vandaag gehoord dat ik aangenomen ben en dus in week 5 mag beginnen(details hoor ik nog)
Ik heb ruim 2.5 week gewacht op de uitslag van het BGO gesprek en vandaag toch zelf maar naar de recruitment gebeld, was wel heel nieuwsgierig

Zie jullie snel (nieuwe) collega's

MVG Roy

Gefeliciteerd!! Is wel fijn om na zo lang wachten eindelijk uitslag te hebben!


justind

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 41
Reactie #387 Gepost op: 26 oktober 2018, 19:29:51
Vandaag het officiële bericht gekregen dat ik door de selectieprocedure heen ben!! Het wachten zit er eindelijk op! 🎉


Mdhx

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 102
Reactie #388 Gepost op: 26 oktober 2018, 23:31:05
Vandaag het officiële bericht gekregen dat ik door de selectieprocedure heen ben!! Het wachten zit er eindelijk op! 🎉

Super zeg, gefeliciteerd! Een fijn bericht om zo het weekend in te gaan!  ;D


justind

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 41
Reactie #389 Gepost op: 26 oktober 2018, 23:49:51
Super zeg, gefeliciteerd! Een fijn bericht om zo het weekend in te gaan!  ;D
Ja zeg dat wel! Beter kan niet!