Opleiding agent, start januari 2019

Auteur Topic: Opleiding agent, start januari 2019  (gelezen 177035 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

Mdhx

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 102
Reactie #390 Gepost op: 29 oktober 2018, 18:02:02
Ik ben net gebeld door de eenheid over de beëdigings datum (8feb) en de eerste schooldag met info. Maar die mevrouw kon geen uitspraak doen over de bgo uitslag. Ze zei ik heb een lijst gehad met mensen die ik moet bellen over de start van de opleiding dus volgensmij gaan er een aantal dingen door elkaar heen. Ik neem aan dat ik geen belletje krijg met zulke info als het bgo negatief zou zijn?


gsdegoede

  • Aspirant politie, 1905 lichting, eenheid Limburg.
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 207
Reactie #391 Gepost op: 29 oktober 2018, 18:05:35
Ik ben net gebeld door de eenheid over de beëdigings datum (8feb) en de eerste schooldag met info. Maar die mevrouw kon geen uitspraak doen over de bgo uitslag. Ze zei ik heb een lijst gehad met mensen die ik moet bellen over de start van de opleiding dus volgensmij gaan er een aantal dingen door elkaar heen. Ik neem aan dat ik geen belletje krijg met zulke info als het bgo negatief zou zijn?

Hahaha! Lekker bezig politie😂. Een beëdiging moet aangevraagd worden bij Justis, dit doen ze echt niet zomaar. Dus ik denk dat je er van uit mag gaan dat je mag beginnen.

Ik kreeg vanochtend te horen dat het VIK donderdag bij mij thuis komt voor gesprek.
Zijn er meer waar het VIK thuis is gekomen? Mij werd namelijk tijdens de intake verteld dat het gesprek tegenwoordig weer op het politiebureau gehouden werd.


Nick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,458
Reactie #392 Gepost op: 29 oktober 2018, 18:55:19
Hahaha! Lekker bezig politie😂. Een beëdiging moet aangevraagd worden bij Justis, dit doen ze echt niet zomaar. Dus ik denk dat je er van uit mag gaan dat je mag

Dienst Justis is de screeningsautoriteit voor bijv BOA's, VOG etc  en heeft niets te maken met beëdigingen en screeningen voor de politie. Dat doen we allemaal lekker in eigen beheer ;).
Senior GGP / Oost-Brabant


Mdhx

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 102
Reactie #393 Gepost op: 29 oktober 2018, 18:58:58
Hahaha! Lekker bezig politie😂. Een beëdiging moet aangevraagd worden bij Justis, dit doen ze echt niet zomaar. Dus ik denk dat je er van uit mag gaan dat je mag beginnen.

Ik kreeg vanochtend te horen dat het VIK donderdag bij mij thuis komt voor gesprek.
Zijn er meer waar het VIK thuis is gekomen? Mij werd namelijk tijdens de intake verteld dat het gesprek tegenwoordig weer op het politiebureau gehouden werd.

Oke? Dat is best bijzonder! Tegenwoordig doen ze dat niet meer, want ik moest gewoon naar het pdc komen. Welke eenheid heb jij ook alweer op gesolliciteerd? En succes alvast donderdag!


gsdegoede

  • Aspirant politie, 1905 lichting, eenheid Limburg.
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 207
Reactie #394 Gepost op: 29 oktober 2018, 19:05:51
Dienst Justis is de screeningsautoriteit voor bijv BOA's, VOG etc  en heeft niets te maken met beëdigingen en screeningen voor de politie. Dat doen we allemaal lekker in eigen beheer ;).

Ah oké, mijn achtergrond is boa, ik dacht dat dat voor alle opsporingsambtenaren gold. 98uiye

Oke? Dat is best bijzonder! Tegenwoordig doen ze dat niet meer, want ik moest gewoon naar het pdc komen. Welke eenheid heb jij ook alweer op gesolliciteerd? En succes alvast donderdag!

En ja vond ik ook, ik heb gesolliciteerd voor eenheid Limburg. Ze hadden mij ook aangegeven dat ik naar het bureau in Maastricht zou moeten komen, maar vandaag gebeld dat ze toch hier thuis langs kwamen.


berndw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 167
Reactie #395 Gepost op: 29 oktober 2018, 19:26:11
Ik ben net gebeld door de eenheid over de beëdigings datum (8feb) en de eerste schooldag met info. Maar die mevrouw kon geen uitspraak doen over de bgo uitslag. Ze zei ik heb een lijst gehad met mensen die ik moet bellen over de start van de opleiding dus volgensmij gaan er een aantal dingen door elkaar heen. Ik neem aan dat ik geen belletje krijg met zulke info als het bgo negatief zou zijn?

Ik ben ook gebeld, maar behalve dat ergens in week 6 de beëdiging plaats zou vinden, heb ik verder weinig info gekregen. Wat hebben ze jou nog meer verteld als ik vragen mag? Mag ook per PM.
Aspirant niveau 3, Rotterdam.


Mdhx

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 102
Reactie #396 Gepost op: 29 oktober 2018, 19:42:06
Ik ben ook gebeld, maar behalve dat ergens in week 6 de beëdiging plaats zou vinden, heb ik verder weinig info gekregen. Wat hebben ze jou nog meer verteld als ik vragen mag? Mag ook per PM.

Als het goed is heb je 2 berichten! Haha


Mdhx

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 102
Reactie #397 Gepost op: 30 oktober 2018, 14:36:41
Ook ik ben na een lang traject aangenomen! Werd vanmorgen gebeld met het goeie nieuws 098uo !!


besm

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 64
Reactie #398 Gepost op: 30 oktober 2018, 17:16:09
Ook ik ben na een lang traject aangenomen! Werd vanmorgen gebeld met het goeie nieuws 098uo !!

Super, gefeliciteerd hoor!!

Ik heb wel even een vraag voor jullie. Waren jullie het allemaal eens met de salaris berekening? Ik schrok er namelijk zelf nog al van.....


gsdegoede

  • Aspirant politie, 1905 lichting, eenheid Limburg.
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 207
Reactie #399 Gepost op: 30 oktober 2018, 17:20:55
Super, gefeliciteerd hoor!!

Ik heb wel even een vraag voor jullie. Waren jullie het allemaal eens met de salaris berekening? Ik schrok er namelijk zelf nog al van.....

Ik heb hem vd week ook gekregen. Ik verdien nu op 36 uur 2647 bruto en ga op de opleiding (mits bgo goed komt) met 37,8 uur de max van 2455 verdienen, dus ik ben tevreden, ondanks dat ik +- 325 per maand verlies, omgerekend naar ratio.

Heb je een slecht bod gehad? Wellicht kan je nog in gesprek gaan daarover

Je trekt ook nog wel een gedeelte recht met de reiskosten. Wat ik begrepen had is dat je iedere dag mag declareren, dus als je kan carpoolen tikt dat lekker aan.