Opleiding agent, start januari 2019

Auteur Topic: Opleiding agent, start januari 2019  (gelezen 178206 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

besm

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 64
Reactie #400 Gepost op: 30 oktober 2018, 17:56:54
Ik heb hem vd week ook gekregen. Ik verdien nu op 36 uur 2647 bruto en ga op de opleiding (mits bgo goed komt) met 37,8 uur de max van 2455 verdienen, dus ik ben tevreden, ondanks dat ik +- 325 per maand verlies, omgerekend naar ratio.

Heb je een slecht bod gehad? Wellicht kan je nog in gesprek gaan daarover

Je trekt ook nog wel een gedeelte recht met de reiskosten. Wat ik begrepen had is dat je iedere dag mag declareren, dus als je kan carpoolen tikt dat lekker aan.

Oke, ik ga er per maand bruto met wat ik nu verdien ruim 500 op achteruit. Hierdoor zou ik niet eens meer mijn vaste lasten kunnen betalen. Ik vind het heel krom in ieder geval....  :o


berndw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 167
Reactie #401 Gepost op: 30 oktober 2018, 18:00:04
Super, gefeliciteerd hoor!!

Ik heb wel even een vraag voor jullie. Waren jullie het allemaal eens met de salaris berekening? Ik schrok er namelijk zelf nog al van.....

Ik had weinig om mee eens of oneens te zijn. Als je in mijn geval meer dan 2 jaar onafgebroken werkt en je verdient meer dan het maximum wat ze kunnen bieden, krijg je het maximum. Ja dat is helaas een stuk minder dan nu, maar dat heb ik er dan maar voor over.

Aspirant niveau 3, Rotterdam.


Mdhx

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 102
Reactie #402 Gepost op: 30 oktober 2018, 18:44:49
Oke, ik ga er per maand bruto met wat ik nu verdien ruim 500 op achteruit. Hierdoor zou ik niet eens meer mijn vaste lasten kunnen betalen. Ik vind het heel krom in ieder geval....  :o

Wauw dat is wel een flink verschil inderdaad. Ik val in de vergoedings categorie. Ben nog (redelijk) jong en heb naast mijn afgeronde studie nooit meer dan 20 uur in de week erbij gewerkt. Wel in vakanties en tot de academie dalijk begint meer uren natuurlijk.. dus dat is aan de ene kant balen, maar ook wel weer begrijpelijk!


berndw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 167
Reactie #403 Gepost op: 30 oktober 2018, 20:35:23
Oke, ik ga er per maand bruto met wat ik nu verdien ruim 500 op achteruit. Hierdoor zou ik niet eens meer mijn vaste lasten kunnen betalen. Ik vind het heel krom in ieder geval....  :o

Bij mijn eerste bijeenkomst, de intake, werden al verschillende reken voorbeelden genoemd, dus iedereen kon ongeveer in gaan schatten wat zijn/haar vergoeding cq salaris zou zijn. Hoe ging dit bij jou? Want het komt nogal als een verrassing als ik je goed begrijp.
Aspirant niveau 3, Rotterdam.


besm

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 64
Reactie #404 Gepost op: 30 oktober 2018, 20:37:24
Bij mijn eerste bijeenkomst, de intake, werden al verschillende reken voorbeelden genoemd, dus iedereen kon ongeveer in gaan schatten wat zijn/haar vergoeding cq salaris zou zijn. Hoe ging dit bij jou? Want het komt nogal als een verrassing als ik je goed begrijp.

Nou, ik heb een baan met een auto van de zaak (ging ik al van uit dat deze niet mee werd gerekend natuurlijk) maar ook op provisie basis met dus een laag basis salaris. Echter werd hier niet naar gekeken en val ik dus heel ver terug. Pfff ik baal hier zo enorm van.


berndw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 167
Reactie #405 Gepost op: 30 oktober 2018, 20:56:07
Snap ik, als je vaste lasten gebaseerd zijn op allerlei extra's zoals bonussen en provisie en je moet straks je auto zelf betalen dan valt het zeker tegen. Ik hoop voor je dat dit niet betekent dat je er niet mee door kan gaan. Zou zonde zijn dat je het werk wat je graag wil doen, niet kan doen om financiële redenen. Succes!
Aspirant niveau 3, Rotterdam.


RPLP2018

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 18
Reactie #406 Gepost op: 31 oktober 2018, 10:00:52
Dat is inderdaad veel geld! Ik had het aanbod ook per mail ontvangen en werd de volgende dag gebeld en toen werd mij officieel gevraagd of ik er mee akkoord ging.
Wellicht kun je dan aangeven dat je het er niet mee eens bent met de redenen die je eerder beschreef. Of je neemt zelf al contact op en onderbouwd de kosten van de vaste lasten.
wellicht doen ze wat water bij de wijn?

Oke, ik ga er per maand bruto met wat ik nu verdien ruim 500 op achteruit. Hierdoor zou ik niet eens meer mijn vaste lasten kunnen betalen. Ik vind het heel krom in ieder geval....  :o


berndw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 167
Reactie #407 Gepost op: 31 oktober 2018, 14:33:38
Proberen kan altijd, maar ik denk dat je weinig kans maakt. Wat ik heb gehoord is dat er vroeger nog wel wat te onderhandelen viel, maar dat ze tegenwoordig echt de regels en richtlijnen hanteren. Ze verwachten echt dat je zelf ook water bij de wijn doet.
Laat het resultaat van de poging in ieder geval even weten hier, dan hebben anderen er eventueel in de toekomst nog wat aan. Ik heb zelf al akkoord gegeven op het voorstel, dus ik kan niet meer terug helaas. :)
Aspirant niveau 3, Rotterdam.


gsdegoede

  • Aspirant politie, 1905 lichting, eenheid Limburg.
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 207
Reactie #408 Gepost op: 1 november 2018, 14:56:03
Ik kreeg vanochtend te horen dat het VIK donderdag bij mij thuis komt voor gesprek.
Zijn er meer waar het VIK thuis is gekomen? Mij werd namelijk tijdens de intake verteld dat het gesprek tegenwoordig weer op het politiebureau gehouden werd.

Vanochtend het gesprek gehad, reden dat het bij mij thuis was, was omdat het makkelijker voor hem was. Hij ging heel Zuid Limburg door zo.
Gesprek duurde (maar) een klein uur. Ik zou vandaag of morgen al gebeld worden met de onofficiële uitslag #fingerscrossed


gsdegoede

  • Aspirant politie, 1905 lichting, eenheid Limburg.
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 207
Reactie #409 Gepost op: 1 november 2018, 18:00:06
Vanochtend het gesprek gehad, reden dat het bij mij thuis was, was omdat het makkelijker voor hem was. Hij ging heel Zuid Limburg door zo.
Gesprek duurde (maar) een klein uur. Ik zou vandaag of morgen al gebeld worden met de onofficiële uitslag #fingerscrossed

Vlotter dan vlot, want ook ik ben zojuist gebeld dat ik mag beginnen 098uo