Opleiding agent, start januari 2019

Auteur Topic: Opleiding agent, start januari 2019  (gelezen 177021 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

Mdhx

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 102
Reactie #410 Gepost op: 1 november 2018, 19:09:38
Vlotter dan vlot, want ook ik ben zojuist gebeld dat ik mag beginnen 098uo

Super fijn zeg, gefeliciteerd! Hele opluchting hé 0098


gsdegoede

  • Aspirant politie, 1905 lichting, eenheid Limburg.
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 207
Reactie #411 Gepost op: 1 november 2018, 19:10:40
Super fijn zeg, gefeliciteerd! Hele opluchting hé 0098

Ja nogal, dankjewel!


Tim91

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 43
Reactie #412 Gepost op: 5 november 2018, 09:11:28
Hallo allemaal,

Tijdje geleden aangegeven dat ik de medische keuring niet gehaald had i.v.m. mijn ogen, destijds besloten ze toch maar te laten laseren omdat ik ontzettend graag de opleiding in wil en dit dus ook laten doen.
22 oktober de herkeuring gehad (2 weken na mijn behandeling :-\) maar toch positief af weten te ronden. Helaas is wel mijn startdatum van week 5 naar week 21 gezet dus het wachten duur nogggggg langer voor me :(. Ik zie dat er een aantal al het goede nieuws hebben gehad te mogen beginnen, succes voor deze gelukkigen!


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #413 Gepost op: 5 november 2018, 16:03:18
Je moet even een paar weken langer wachten maar je hebt het in elk geval gehaald! Dat kunnen er niet veel zeggen. Welkom!
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


NtA

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 30
Reactie #414 Gepost op: 5 november 2018, 16:18:05
Hallo allemaal,

Tijdje geleden aangegeven dat ik de medische keuring niet gehaald had i.v.m. mijn ogen, destijds besloten ze toch maar te laten laseren omdat ik ontzettend graag de opleiding in wil en dit dus ook laten doen.
22 oktober de herkeuring gehad (2 weken na mijn behandeling :-\) maar toch positief af weten te ronden. Helaas is wel mijn startdatum van week 5 naar week 21 gezet dus het wachten duur nogggggg langer voor me :(. Ik zie dat er een aantal al het goede nieuws hebben gehad te mogen beginnen, succes voor deze gelukkigen!

Ah, wat goed dat je je ogen hebt laten laseren en dat je door de medische keuring bent. Van harte!

Balen dat je pas in week 21 kan beginnen...hebben ze aangegeven waarom?

Hebben andere inmiddels iets gehoord over het bgo-gesprek? Ik wacht inmiddels vijf weken na afronding van de medische keuring. Van HRM heb ik begrepen dat de aanvraag voor de screening een week later is ingediend.


Tim91

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 43
Reactie #415 Gepost op: 5 november 2018, 16:51:14
Ah, wat goed dat je je ogen hebt laten laseren en dat je door de medische keuring bent. Van harte!

Balen dat je pas in week 21 kan beginnen...hebben ze aangegeven waarom?

Hebben andere inmiddels iets gehoord over het bgo-gesprek? Ik wacht inmiddels vijf weken na afronding van de medische keuring. Van HRM heb ik begrepen dat de aanvraag voor de screening een week later is ingediend.

Wat ik vernomen had is dat de screening uiterlijk 8 oktober aangevraagd moest worden en mijn ogen werden 4 oktober gelaserd, dus de herkeuring had ik nooit gehaald voor die tijd. Nu maar afwachten of de screening positief gaat zijn en lekker in mei beginnen!

Kun jij wel starten in januari?


Mdhx

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 102
Reactie #416 Gepost op: 5 november 2018, 16:56:34
Wat ik vernomen had is dat de screening uiterlijk 8 oktober aangevraagd moest worden en mijn ogen werden 4 oktober gelaserd, dus de herkeuring had ik nooit gehaald voor die tijd. Nu maar afwachten of de screening positief gaat zijn en lekker in mei beginnen!

Kun jij wel starten in januari?

Wat apart dat je zo lang moet wachten balen zeg! Welke eenheid heb jij nou op gesolliciteerd? Ik start wel in week 5 was vorige week al gebeld over de positieve uitslag van het bgo, maar vandaag ook de bevestiging per mail gehad. Ik ontvang deze week nog de inschrijving van de politieacademie...


NtA

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 30
Reactie #417 Gepost op: 5 november 2018, 17:21:59
Wat ik vernomen had is dat de screening uiterlijk 8 oktober aangevraagd moest worden en mijn ogen werden 4 oktober gelaserd, dus de herkeuring had ik nooit gehaald voor die tijd. Nu maar afwachten of de screening positief gaat zijn en lekker in mei beginnen!

Kun jij wel starten in januari?

Aha, duidelijk. In ieder geval veel succes in mei!

Ik ga ervan uit dat ik in januari begin. Wacht op een uitnodiging voor het bgo-gesprek. Verwacht daar geen bijzonderheden.



GerbenP94

  • Aspirant Agent - Eenheid Midden Nederland
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 28
Reactie #418 Gepost op: 7 november 2018, 01:06:36
Goedenavond allen,

Vrijdag 28 september de medische keuring gehad. En te horen gekregen dat mijn bgo 8 oktober is opgestart. Op het moment ben ik aan het wachten op de uitslag....

Ik was benieuwd of er al andere kandidaten zijn voor Midden-Nederland die al uitslag hebben en in januari kunnen gaan starten?
Aspirant Agent aan de Politieacademie in Apeldoorn. Lichting 1905


Oscar-01

  • Aspirant agent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 100
Reactie #419 Gepost op: 7 november 2018, 01:59:06
Goedenavond allen,

Vrijdag 28 september de medische keuring gehad. En te horen gekregen dat mijn bgo 8 oktober is opgestart. Op het moment ben ik aan het wachten op de uitslag....

Ik was benieuwd of er al andere kandidaten zijn voor Midden-Nederland die al uitslag hebben en in januari kunnen gaan starten?

Dus nu wachten op je bgo gesprek?
Ik ben ook voor midden NL en heb al een tijdje de bevestiging dat ik in januari mag gaan starten.