Opleiding agent, start januari 2019

Auteur Topic: Opleiding agent, start januari 2019  (gelezen 179018 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

RPLP2018

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 18
Reactie #420 Gepost op: 7 november 2018, 09:20:31
Hallo,

Mijn screening is op 5-10 in behandeling genomen en ik heb volgende week BGO gesprek.
Ook gesolliciteerd voor Midden-Nederland. Nog even geduld hebben.


Goedenavond allen,

Vrijdag 28 september de medische keuring gehad. En te horen gekregen dat mijn bgo 8 oktober is opgestart. Op het moment ben ik aan het wachten op de uitslag....

Ik was benieuwd of er al andere kandidaten zijn voor Midden-Nederland die al uitslag hebben en in januari kunnen gaan starten?


Bas92h

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 62
Reactie #421 Gepost op: 7 november 2018, 09:49:09
Wat ik vernomen had is dat de screening uiterlijk 8 oktober aangevraagd moest worden en mijn ogen werden 4 oktober gelaserd, dus de herkeuring had ik nooit gehaald voor die tijd. Nu maar afwachten of de screening positief gaat zijn en lekker in mei beginnen!

Kun jij wel starten in januari?

Mijn BGO is na 8 oktober aangevraagd en ze verellen mij nog steeds dat ik in januari kan beginnen. Ben overigens nu nog aan het wachten op de uitnodiging voor het BGO gesprek.
Zijn er mensen hIer die hem al hebben gehad en mij kunnen vertellen wat je kan verwachten bij dat gesprek? :)


Mdhx

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 102
Reactie #422 Gepost op: 7 november 2018, 10:02:44
Mijn BGO is na 8 oktober aangevraagd en ze verellen mij nog steeds dat ik in januari kan beginnen. Ben overigens nu nog aan het wachten op de uitnodiging voor het BGO gesprek.
Zijn er mensen hIer die hem al hebben gehad en mij kunnen vertellen wat je kan verwachten bij dat gesprek? :)

Hoi! Ik heb hem 2 weken geleden gehad. Ik had niet door dat ze heel veel ah vragen waren, maar dat kwam doordat ik zelf zo uitgebreid en eerlijk antwoord gaf op alles. Ze hebben een heel boekje met vragen die ze afgaan over jouw leven. Wees dus eerlijk, want ze hebben al voorwerk gedaan. Ik heb er bijna 3,5 uur gezeten en de tijd vloog. Veel succes maak je er niet druk om! Ik ervaarde het gesprek juist als gezellig :)


Tim91

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 43
Reactie #423 Gepost op: 7 november 2018, 17:12:00
Mijn BGO is na 8 oktober aangevraagd en ze verellen mij nog steeds dat ik in januari kan beginnen. Ben overigens nu nog aan het wachten op de uitnodiging voor het BGO gesprek.
Zijn er mensen hIer die hem al hebben gehad en mij kunnen vertellen wat je kan verwachten bij dat gesprek? :)

Dan snap ik er verder ook weinig van, maargoed het zal allemaal wel goedkomen hoop ik. Zojuist een mailtje binnengehad dat ik mijn BKR gegevens opnieuw op moest vragen en toesturen aangezien deze verlopen was. Misschien dan toch dat ze proberen alles nog voor de start van januari te regelen? I HOPE SO


justind

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 41
Reactie #424 Gepost op: 7 november 2018, 21:52:07
heeft iemand van de mensen die weten dat ze mogen starten al een arbeidscontract ontvangen? Of krijg je dit pas veel later?


gsdegoede

  • Aspirant politie, 1905 lichting, eenheid Limburg.
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 207
Reactie #425 Gepost op: 7 november 2018, 21:58:57
heeft iemand van de mensen die weten dat ze mogen starten al een arbeidscontract ontvangen? Of krijg je dit pas veel later?

Bij de overheid werkt het net even anders. Je krijgt een aanstelling en geen contract. De minister, burgemeester of wie dan ook, stelt je aan voor het werk wat je gaat doen. (Saillant detail, je moet ook ontslag vragen en krijgen, je ontslag kan formeel gezien dan ook geweigerd worden haha).

Ik heb na mijn eindgesprek een 'voornemen tot aanstellen' ontvangen. Nu vandaag n.a.v. de positieve uitslag de 2e, onderstaande, mail gekregen. De aanstelling zelf zal waarschijnlijk vlak voor begin opleiding komen.

Beste Gert


We zijn verheugd je te kunnen meedelen dat je betrouwbaarheids- en geschiktheidsonderzoek positief is afgerond. Hiermee heb je de sollicitatieprocedure voor de functie van Agent bij de Nationale Politie, eenheid Limburg succesvol doorlopen.

 

Je staat ingepland om de opleiding te starten in week 05 van 2019. Binnen enkele dagen ontvang je bericht over je inschrijving bij de Politieacademie.

 

Wij feliciteren je van harte met je aanstelling en wensen je veel succes met de opleiding en je verdere loopbaan.

 

Met vriendelijke groet,

 

Team Recruitment


justind

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 41
Reactie #426 Gepost op: 7 november 2018, 22:03:10
Bij de overheid werkt het net even anders. Je krijgt een aanstelling en geen contract. De minister, burgemeester of wie dan ook, stelt je aan voor het werk wat je gaat doen. (Saillant detail, je moet ook ontslag vragen en krijgen, je ontslag kan formeel gezien dan ook geweigerd worden haha).

Ik heb na mijn eindgesprek een 'voornemen tot aanstellen' ontvangen. Nu vandaag n.a.v. de positieve uitslag de 2e, onderstaande, mail gekregen. De aanstelling zelf zal waarschijnlijk vlak voor begin opleiding komen.

Beste Gert


We zijn verheugd je te kunnen meedelen dat je betrouwbaarheids- en geschiktheidsonderzoek positief is afgerond. Hiermee heb je de sollicitatieprocedure voor de functie van Agent bij de Nationale Politie, eenheid Limburg succesvol doorlopen.

 

Je staat ingepland om de opleiding te starten in week 05 van 2019. Binnen enkele dagen ontvang je bericht over je inschrijving bij de Politieacademie.

 

Wij feliciteren je van harte met je aanstelling en wensen je veel succes met de opleiding en je verdere loopbaan.

 

Met vriendelijke groet,

 

Team Recruitment

Ja dit heb ik ook gehad! 2 dagen later een mail van de politieacademie! Was alleen benieuwd wanneer nu de eerst volgende info volgt!


gsdegoede

  • Aspirant politie, 1905 lichting, eenheid Limburg.
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 207
Reactie #427 Gepost op: 7 november 2018, 22:08:45
Ja dit heb ik ook gehad! 2 dagen later een mail van de politieacademie! Was alleen benieuwd wanneer nu de eerst volgende info volgt!

Als ik kijk bij de startdatum van oktober dit jaar zie ik dat de laatste info pas enkele weken voor start opleiding komt en in Limburg pas de daadwerkelijke aanstelling in de eerste week opleiding.


justind

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 41
Reactie #428 Gepost op: 7 november 2018, 22:10:11
Als ik kijk bij de startdatum van oktober dit jaar zie ik dat de laatste info pas enkele weken voor start opleiding komt en in Limburg pas de daadwerkelijke aanstelling in de eerste week opleiding.

Duidelijk! Dan wachten we rustig af!


MVG

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 19
Reactie #429 Gepost op: 8 november 2018, 12:28:31
Vorige week vrijdag gehoord dat mijn BGO positief is en dat ik deze week per e-mail de bevestiging zou krijgen.

Hier is het alleen nog wachten op die bevestiging..