Opleiding agent, start januari 2019

Auteur Topic: Opleiding agent, start januari 2019  (gelezen 177123 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

Mdhx

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 102
Reactie #430 Gepost op: 8 november 2018, 18:08:29
Als ik kijk bij de startdatum van oktober dit jaar zie ik dat de laatste info pas enkele weken voor start opleiding komt en in Limburg pas de daadwerkelijke aanstelling in de eerste week opleiding.

Ik heb vanmiddag een mail ontvangen van de Politieacademie. 6 weken van tevoren krijg je je wachtwoord om op digitale leermiddelen te komen, 3 weken van tevoren krijg je alle informatie over de start van de opleidingen en de academie waar je geplaatst bent. Ze zeggen rekening te houden met een zo kort mogelijke reistijd... Fingers crossed nog dus!  ::)


RPLP2018

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 18
Reactie #431 Gepost op: 15 november 2018, 15:01:43
Ik heb vandaag ook de mail ontvangen met de mededeling dat ik de gehele selectieprocedure positief afgerond heb en in januari kan beginnen met de opleiding:) Geeft wel een fijn gevoel moet ik zeggen.


gsdegoede

  • Aspirant politie, 1905 lichting, eenheid Limburg.
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 207
Reactie #432 Gepost op: 15 november 2018, 15:02:19
Ik heb vandaag ook de mail ontvangen met de mededeling dat ik de gehele selectieprocedure positief afgerond heb en in januari kan beginnen met de opleiding:) Geeft wel een fijn gevoel moet ik zeggen.

Top man, gefeliciteerd. Welke regio ga je beginnen?


RPLP2018

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 18
Reactie #433 Gepost op: 15 november 2018, 15:06:01
Thanks, regio Midden-Nederland

Top man, gefeliciteerd. Welke regio ga je beginnen?


gsdegoede

  • Aspirant politie, 1905 lichting, eenheid Limburg.
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 207
Reactie #434 Gepost op: 15 november 2018, 15:06:43
Thanks, regio Midden-Nederland

Leuk, groot en mooi gebied. Succes met de opleiding en wellicht spreken we mekaar ooit :)


Oscar-01

  • Aspirant agent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 100
Reactie #435 Gepost op: 15 november 2018, 15:18:14
Ik heb vandaag ook de mail ontvangen met de mededeling dat ik de gehele selectieprocedure positief afgerond heb en in januari kan beginnen met de opleiding:) Geeft wel een fijn gevoel moet ik zeggen.

Gefeliciteerd. Ook ik heb voor Midden Nederland een mail ontvangen. Dat ik definitief aangesteld ben.
En dat de eenheid de aanstelling en aanstellingsbesluit in orde gaan maken.


RPLP2018

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 18
Reactie #436 Gepost op: 15 november 2018, 17:18:24
Gefeliciteerd. Ook ik heb voor Midden Nederland een mail ontvangen. Dat ik definitief aangesteld ben.
En dat de eenheid de aanstelling en aanstellingsbesluit in orde gaan maken.

Top! Gefeliciteerd hoor!


berndw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 167
Reactie #437 Gepost op: 15 november 2018, 18:00:07
Volgende stap wordt kleding halen denk ik? Iemand een idee wanneer dit plaats gaat vinden? Zou het wel fijn vinden om beetje de tijd te hebben in de schoenen in te lopen namelijk.
Aspirant niveau 3, Rotterdam.


marcezd

  • Sollicitant Hoofdagent
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 17
Reactie #438 Gepost op: 16 november 2018, 12:04:32
Ben inderdaad ook erg benieuwd wanneer we voor de kleding mogen, om het schoeisel een beetje in te lopen.


Mdhx

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 102
Reactie #439 Gepost op: 19 november 2018, 14:55:53
Ben inderdaad ook erg benieuwd wanneer we voor de kleding mogen, om het schoeisel een beetje in te lopen.

Ik heb net gebeld naar de eenheid (Rotterdam) we worden ergens in december gemailt over het uniforum. En hierna kan je zelf bellen om een afspraak te maken om het te gaan passen etc. Het schijnt dat we dan ook andere informatie krijgen, de stageplekken zijn nog niet bekend en ook niet welke academie.