Opleiding agent, start januari 2019

Auteur Topic: Opleiding agent, start januari 2019  (gelezen 178205 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

berndw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 167
Reactie #450 Gepost op: 26 november 2018, 09:59:30
aha, vandaar. Duidelijk.

Voor de mensen van Rotterdam: Ik heb net even gebeld en gevraagd of er al iets bekend was. Ze konden mij vertellen dat het normaal gesproken al bekend zou moeten zijn, maar door wat wijzigingen en verschuivingen duurt het allemaal wat langer. Ze hoopte dat ze binnen 2 weken e.e.a. duidelijk had m.b.t. de opleidingslocaties en dergelijke. We moeten dus nog even geduldig wachten.
Aspirant niveau 3, Rotterdam.


marcezd

  • Sollicitant Hoofdagent
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 17
Reactie #451 Gepost op: 26 november 2018, 11:19:34
Heb even met Oost-Nederland gebeld. Volgens hen komt verdere info pas in januari, ook qua kleding.


GW123

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 21
Reactie #452 Gepost op: 28 november 2018, 20:09:45
Gisteren mail binnen gehad van de politie academie met mijn studenten nummer. En wat verdere algemene uitleg...


Mdhx

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 102
Reactie #453 Gepost op: 3 december 2018, 18:00:28
Iemand nog een nieuwtje? Het wachten duurt wel weer erg lang... Ik vroeg me af of sommige hier op dit topic zich al hebben aangemeld bij een vakbond ik heb dit al wel gedaan (npb) ;)


gsdegoede

  • Aspirant politie, 1905 lichting, eenheid Limburg.
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 207
Reactie #454 Gepost op: 3 december 2018, 18:07:41
Iemand nog een nieuwtje? Het wachten duurt wel weer erg lang... Ik vroeg me af of sommige hier op dit topic zich al hebben aangemeld bij een vakbond ik heb dit al wel gedaan (npb) ;)

Het is wachten op de kledingafspraak volgens mij. Meen mij hier gelezen te hebben dat die mail in december zou komen.

Ik ben nu, als boa, al lid van de ACP, erg tevreden en laat hem omzetten naar de politie variant van de ACP.


Mdhx

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 102
Reactie #455 Gepost op: 3 december 2018, 18:56:41
Het is wachten op de kledingafspraak volgens mij. Meen mij hier gelezen te hebben dat die mail in december zou komen.

Ik ben nu, als boa, al lid van de ACP, erg tevreden en laat hem omzetten naar de politie variant van de ACP.

Ja hopelijk komt die mail deze week. December is al een rare maand met alle feestdagen tussendoor. Prima toch en makkelijk :)


justind

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 41
Reactie #456 Gepost op: 4 december 2018, 11:59:25
Net gebeld met Oost-nederland ivm politiezorgverzekering (hiervoor heb je een personeelsnummer nodig). Hun vertelde mij dat eind ze eind deze maand iedereen in het systeem gaan zetten en dan je personeelsnummer ook kan krijgen. Nog even afwachten dus...


gsdegoede

  • Aspirant politie, 1905 lichting, eenheid Limburg.
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 207
Reactie #457 Gepost op: 4 december 2018, 12:10:44
Net gebeld met Oost-nederland ivm politiezorgverzekering (hiervoor heb je een personeelsnummer nodig). Hun vertelde mij dat eind ze eind deze maand iedereen in het systeem gaan zetten en dan je personeelsnummer ook kan krijgen. Nog even afwachten dus...

Hmmm oké, scheelt dat zoveel dan? Einde van de maand wordt wel krapjes dan om die nog aan te vragen.


justind

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 41
Reactie #458 Gepost op: 4 december 2018, 12:13:42
Hmmm oké, scheelt dat zoveel dan? Einde van de maand wordt wel krapjes dan om die nog aan te vragen.

Ja scheelt in mijn geval wel wat! Ja wordt inderdaad wel allemaal krap..... hopen dat het gaat lukken.


NtA

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 30
Reactie #459 Gepost op: 4 december 2018, 16:05:50
Iemand nog een nieuwtje? Het wachten duurt wel weer erg lang... Ik vroeg me af of sommige hier op dit topic zich al hebben aangemeld bij een vakbond ik heb dit al wel gedaan (npb) ;)

Vorige week donderdag een mailtje gekregen waarin staat dat ik binnenkort een mail kan verwachten voor het maken van een afspraak met de kledingwinkel. Ik hoop snel iets te vernemen.

Vandaag las ik overigens dit artikel: https://www.politiebond.nl/actueel/nieuws-and-blog/afknapper/ Ik ben erg benieuwd hoe dit voor ons gaat uitpakken!