Opleiding agent, start januari 2019

Auteur Topic: Opleiding agent, start januari 2019  (gelezen 177150 keer)

0 gebruikers (en 6 gasten bekijken dit topic.

GJK

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 18
Reactie #470 Gepost op: 4 december 2018, 18:31:47
Ik heb de post van de lichting van oktober ook gevolgd. Ik hoop van harte dat ze het met onze lichting goed hebben geregeld.

Als ik voor mijzelf spreek kan ik zeggen dat het goed geregeld is. De academie waar ik heen ga in januari is de dichtstbijzijnde en de stageplaats is korter dan 10 km van mijn huis.


besm

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 64
Reactie #471 Gepost op: 6 december 2018, 12:58:24
Woehoee, ook ik eindelijk officieel te horen gekregen dat ik in januari mag starten 098uo
Ondertussen al meer mensen uit eenheid Zeeland West-Brabant?

De tip die ik meekreeg van vrienden/agenten, geniet nog even van je "niet glazen huis" haha.


berndw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 167
Reactie #472 Gepost op: 6 december 2018, 13:31:13
Woehoee, ook ik eindelijk officieel te horen gekregen dat ik in januari mag starten 098uo
Ondertussen al meer mensen uit eenheid Zeeland West-Brabant?

De tip die ik meekreeg van vrienden/agenten, geniet nog even van je "niet glazen huis" haha.

Goeie tip! Ik denkt dat het inderdaad een flinke invloed heeft op je (privé) leven.
Aspirant niveau 3, Rotterdam.


RPLP2018

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 18
Reactie #473 Gepost op: 6 december 2018, 13:39:09
Woehoee, ook ik eindelijk officieel te horen gekregen dat ik in januari mag starten 098uo
Ondertussen al meer mensen uit eenheid Zeeland West-Brabant?

De tip die ik meekreeg van vrienden/agenten, geniet nog even van je "niet glazen huis" haha.

Gefeliciteerd!


Oscar-01

  • Aspirant agent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 100
Reactie #474 Gepost op: 6 december 2018, 18:47:15
Zo laat is dat niet. Afgelopen maandag heb ik gehoord dat ik in januari mag gaan starten voor Midden Nederland.
PA en stageplek zijn ook al bekend.
Onwijs veel zin in!

Mijn eerste post overigens hier. Ik heb hier mijn verhaal eerder al gedaan, Klik, maar daar is het niet zo actief als hier..

Ook maar eens contact met HRM gehad, voor mij was er nog niets bekend. Nog even geduld hebben dus


gsdegoede

  • Aspirant politie, 1905 lichting, eenheid Limburg.
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 207
Reactie #475 Gepost op: 6 december 2018, 22:39:00
Net gebeld met Oost-nederland ivm politiezorgverzekering (hiervoor heb je een personeelsnummer nodig). Hun vertelde mij dat eind ze eind deze maand iedereen in het systeem gaan zetten en dan je personeelsnummer ook kan krijgen. Nog even afwachten dus...

Ik heb zelf ook even gekeken en het scheelt voor mij ook een flinke duit. Ik heb daarom gebeld met de PZP en gevraagd of het al mogelijk was mij per 1 januari aan te melden zonder personeelsnummer. Ik kreeg te horen dat het geen probleem was en dat ik dan de 1e maand zelf moest betalen in plaats van dat de premie van je salaris ingehouden wordt, en dan kon ik later alsnog mijn personeelsnummer opgeven.

Ik heb mij dan ook zojuist aangemeld.


justind

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 41
Reactie #476 Gepost op: 7 december 2018, 12:28:50
Ik heb zelf ook even gekeken en het scheelt voor mij ook een flinke duit. Ik heb daarom gebeld met de PZP en gevraagd of het al mogelijk was mij per 1 januari aan te melden zonder personeelsnummer. Ik kreeg te horen dat het geen probleem was en dat ik dan de 1e maand zelf moest betalen in plaats van dat de premie van je salaris ingehouden wordt, en dan kon ik later alsnog mijn personeelsnummer opgeven.

Ik heb mij dan ook zojuist aangemeld.

Ohh! Bedankt voor de tip! Ga ik dat ook maar eens doen!


besm

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 64
Reactie #477 Gepost op: 7 december 2018, 14:32:20
Ik heb zelf ook even gekeken en het scheelt voor mij ook een flinke duit. Ik heb daarom gebeld met de PZP en gevraagd of het al mogelijk was mij per 1 januari aan te melden zonder personeelsnummer. Ik kreeg te horen dat het geen probleem was en dat ik dan de 1e maand zelf moest betalen in plaats van dat de premie van je salaris ingehouden wordt, en dan kon ik later alsnog mijn personeelsnummer opgeven.

Ik heb mij dan ook zojuist aangemeld.

Ook ik heb zitten kijken, ben zelf verzekerd bij Zekur, moet zeggen dat ik bij mijn huidige nogsteeds goedkoper uit ben. Wel moet ik alles nog naast elkaar leggen qua vergoeding percentage enz.

Maar klopt het dat de PZP verzekering netto van je brutto loon wordt ingehouden of klopt dat niet?


gsdegoede

  • Aspirant politie, 1905 lichting, eenheid Limburg.
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 207
Reactie #478 Gepost op: 7 december 2018, 14:56:59
Ook ik heb zitten kijken, ben zelf verzekerd bij Zekur, moet zeggen dat ik bij mijn huidige nogsteeds goedkoper uit ben. Wel moet ik alles nog naast elkaar leggen qua vergoeding percentage enz.

Maar klopt het dat de PZP verzekering netto van je brutto loon wordt ingehouden of klopt dat niet?

Wat ze mij vertelden wel ja, dat het normaal van je (netto) loon direct wordt ingehouden, daarom moest ik de eerste maand zelf betalen, dan had ik immers nog geen loon van de politie.

Bij mij is het voornamelijk goedkoper icm de fysiotherapie die erbij zit, maar ook een vergoeding van €250 euro voor dieet producten voor mensen met coeliakie, wat mij dochter heeft. Dat bieden andere verzekeraars niet.


besm

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 64
Reactie #479 Gepost op: 7 december 2018, 15:07:56
Wat ze mij vertelden wel ja, dat het normaal van je (netto) loon direct wordt ingehouden, daarom moest ik de eerste maand zelf betalen, dan had ik immers nog geen loon van de politie.

Bij mij is het voornamelijk goedkoper icm de fysiotherapie die erbij zit, maar ook een vergoeding van €250 euro voor dieet producten voor mensen met coeliakie, wat mij dochter heeft. Dat bieden andere verzekeraars niet.

Oke dat is inderdaad een goede overstap ja. Ik heb zelf 2 kids met diabetes type 1. Verzekering dekt nu alles dus zal eens uitzoeken wat ze daar überhaupt bij pzp van dekken.