Opleiding agent, start januari 2019

Auteur Topic: Opleiding agent, start januari 2019  (gelezen 177146 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Tim91

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 43
Reactie #480 Gepost op: 7 december 2018, 16:33:39
Zojuist zelf maar even gebeld naar de frontoffice omdat ik toch wel heel benieuwd was of ze al wat wisten m.b.t. de screening en ze wisten mij te vertellen dat er geen bezwaren waren en het dus een positief advies is! Er gaat nu nog gekeken worden of ik in januari nog kan beginnen of dat het uiteindelijk toch mei blijft aangezien mijn sollicitatie in eerste instantie verzet was naar mei. Desondanks toch hartstikke blij dat mijn procedure volledig positief is afgerond, mijn weekend kan al niet meer stuk 098uo


GerbenP94

  • Aspirant Agent - Eenheid Midden Nederland
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 28
Reactie #481 Gepost op: 7 december 2018, 23:20:05
Zojuist zelf maar even gebeld naar de frontoffice omdat ik toch wel heel benieuwd was of ze al wat wisten m.b.t. de screening en ze wisten mij te vertellen dat er geen bezwaren waren en het dus een positief advies is! Er gaat nu nog gekeken worden of ik in januari nog kan beginnen of dat het uiteindelijk toch mei blijft aangezien mijn sollicitatie in eerste instantie verzet was naar mei. Desondanks toch hartstikke blij dat mijn procedure volledig positief is afgerond, mijn weekend kan al niet meer stuk 098uo

Gefeliciteerd man! Nu maar hopen dat je in januari kan starten, maar ach... Je hebt ieder geval een positief resultaat binnen!
Aspirant Agent aan de Politieacademie in Apeldoorn. Lichting 1905


besm

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 64
Reactie #482 Gepost op: 8 december 2018, 11:25:15
Zojuist zelf maar even gebeld naar de frontoffice omdat ik toch wel heel benieuwd was of ze al wat wisten m.b.t. de screening en ze wisten mij te vertellen dat er geen bezwaren waren en het dus een positief advies is! Er gaat nu nog gekeken worden of ik in januari nog kan beginnen of dat het uiteindelijk toch mei blijft aangezien mijn sollicitatie in eerste instantie verzet was naar mei. Desondanks toch hartstikke blij dat mijn procedure volledig positief is afgerond, mijn weekend kan al niet meer stuk 098uo

Ook jij gefeliciteerd! Ik heb het ook pas afgelopen week gehoord dat ik door alles heen ben. En voor zover ik weet start ik ook gewoon in januari hoor... Er is nog hoop ;)


berndw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 167
Reactie #483 Gepost op: 10 december 2018, 10:23:38
Het is waarschijnlijk een beetje vragen naar de bekende weg, maar heeft iemand van Rotterdam al iets gehoord? Ik kan ze wel weer bellen, maar dan worden ze helemaal gek van mij :)
Het zou toch fijn zijn als je 7 weken voor aanvang opleiding een klein beetje weet waar je terecht komt. Of in ieder geval spullen kan halen om je schoenen in te lopen.
Aspirant niveau 3, Rotterdam.


Mdhx

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 102
Reactie #484 Gepost op: 10 december 2018, 12:55:55
Het is waarschijnlijk een beetje vragen naar de bekende weg, maar heeft iemand van Rotterdam al iets gehoord? Ik kan ze wel weer bellen, maar dan worden ze helemaal gek van mij :)
Het zou toch fijn zijn als je 7 weken voor aanvang opleiding een klein beetje weet waar je terecht komt. Of in ieder geval spullen kan halen om je schoenen in te lopen.

Nog niks gehoord helaas.. Ik neem wel contact op om het een en ander te vragen. Ik wil het namelijk ook graag weten nu. :)


Tim91

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 43
Reactie #485 Gepost op: 10 december 2018, 13:34:46
Ook jij gefeliciteerd! Ik heb het ook pas afgelopen week gehoord dat ik door alles heen ben. En voor zover ik weet start ik ook gewoon in januari hoor... Er is nog hoop ;)

Gefeliciteerd! Jaa het laat vaak wat langer op zich wachten haha maar uiteindelijk is het het wachten waard geweest.

Ik heb zojuist telefonisch de arbeidsvoorwaarden doorgenomen en definitief te horen gekregen dat ik ook gewoon in januari mag starten i.p.v. in mei! Nu afwachten tot we meer te horen krijgen m.b.t. de stageplaats en wanneer er kleding enzo gepast mag worden. Iemand die ook gesolliciteerd heeft voor Oost-Brabant die hier al wat meer over weet?


berndw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 167
Reactie #486 Gepost op: 10 december 2018, 13:37:56
Nog niks gehoord helaas.. Ik neem wel contact op om het een en ander te vragen. Ik wil het namelijk ook graag weten nu. :)

Ok, hou ons op de hoogte! :)
Aspirant niveau 3, Rotterdam.


besm

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 64
Reactie #487 Gepost op: 11 december 2018, 09:27:03
Ook ik heb gisteren weer een telefoontje gewaagd. En ja hoor ze hadden nieuws, ik kom 99,9% zeker op de PA in Rotterdam dus dat is in iedergeval zo dicht mogelijk bij. Weet iemand toevallig hoe het daar met parkeren is geregeld?


berndw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 167
Reactie #488 Gepost op: 11 december 2018, 09:54:07
Ook ik heb gisteren weer een telefoontje gewaagd. En ja hoor ze hadden nieuws, ik kom 99,9% zeker op de PA in Rotterdam dus dat is in iedergeval zo dicht mogelijk bij. Weet iemand toevallig hoe het daar met parkeren is geregeld?

is je praktijkplek ook al bekend?
Aspirant niveau 3, Rotterdam.


besm

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 64
Reactie #489 Gepost op: 11 december 2018, 11:03:40
is je praktijkplek ook al bekend?

Ook die is bekend, Tilburg Noord als het allemaal zo blijft al ze zei haha.