Opleiding agent, start januari 2019

Auteur Topic: Opleiding agent, start januari 2019  (gelezen 177113 keer)

0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.

Tim91

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 43
Reactie #490 Gepost op: 11 december 2018, 11:49:00
Ook ik heb gisteren weer een telefoontje gewaagd. En ja hoor ze hadden nieuws, ik kom 99,9% zeker op de PA in Rotterdam dus dat is in iedergeval zo dicht mogelijk bij. Weet iemand toevallig hoe het daar met parkeren is geregeld?

Netjes! Ik kreeg eigenlijk direct met het arbeidsvoorwaardengesprek al te horen dat mijn opleidingsplaats Eindhoven zou zijn, het bureau waar ik stage moet lopen was echter nog niet bekend.
Iemand van jullie toevallig al wat meer info m.b.t. kleding enzo?


besm

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 64
Reactie #491 Gepost op: 11 december 2018, 14:08:18
Netjes! Ik kreeg eigenlijk direct met het arbeidsvoorwaardengesprek al te horen dat mijn opleidingsplaats Eindhoven zou zijn, het bureau waar ik stage moet lopen was echter nog niet bekend.
Iemand van jullie toevallig al wat meer info m.b.t. kleding enzo?

Dat is dan al wel snel ja, ik kreeg te horen dat je bericht krijgt van je stage locatie om kleding etc te gaan passen.


Bas92h

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 62
Reactie #492 Gepost op: 11 december 2018, 15:38:03
Ook ik heb zojuist het verlossende bericht gekregen dat mijn BGO is afgesloten en dat ik een positief advies heb gekregen en dat ik kan beginnen in week 5! :D
Verder wordt mij verteld dat ik nog bericht ga krijgen over kleding, stageplaats etc. Gewoon afwachten nu dus of moet ik zelf nog ergens achteraan nu?


NtA

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 30
Reactie #493 Gepost op: 11 december 2018, 15:53:08
Ook ik heb zojuist het verlossende bericht gekregen dat mijn BGO is afgesloten en dat ik een positief advies heb gekregen en dat ik kan beginnen in week 5! :D
Verder wordt mij verteld dat ik nog bericht ga krijgen over kleding, stageplaats etc. Gewoon afwachten nu dus of moet ik zelf nog ergens achteraan nu?

Van harte gefeliciteerd ;D! Jij bent ook van eenheid Den Haag, toch? Ik namelijk wel.

Als het goed is krijg je binnenkort bericht van de academie met je studentnummer en nadere informatie omtrent je wachtwoord. Drie weken voorafgaand de start van de opleiding krijg je bericht welke opleidingslocatie je wordt geplaatst en, volgens mij, informatie over je stageplaats.

Ik moet afwachten tot ik bericht krijg voor het bezoeken van de kledingwinkel. Het is (helaas) weer afwachten...


Bas92h

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 62
Reactie #494 Gepost op: 11 december 2018, 15:55:26
Van harte gefeliciteerd ;D! Jij bent ook van eenheid Den Haag, toch? Ik namelijk wel.

Als het goed is krijg je binnenkort bericht van de academie met je studentnummer en nadere informatie omtrent je wachtwoord. Drie weken voorafgaand de start van de opleiding krijg je bericht welke opleidingslocatie je wordt geplaatst en, volgens mij, informatie over je stageplaats.

Ik moet afwachten tot ik bericht krijg voor het bezoeken van de kledingwinkel. Het is (helaas) weer afwachten...

Ja ik ook Den Haag ja! Wij worden klasgenoten dan dus!? ;)
Oke, thnx voor de informatie! We wachten het maar weer af, zijn we inmiddels wel gewend haha


berndw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 167
Reactie #495 Gepost op: 11 december 2018, 16:46:56
Ook die is bekend, Tilburg Noord als het allemaal zo blijft al ze zei haha.

Dus Tilburg-noord werken en in Rotterdam naar school? Waar woon je ergens als ik vragen mag? Eindhoven is toch vanaf veel plekken in de buurt van Tilburg dichterbij dan Rotterdam?
Aspirant niveau 3, Rotterdam.


Tim91

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 43
Reactie #496 Gepost op: 12 december 2018, 10:24:29
Gefeliciteerd voor degene die ook goed nieuws ontvangen hebben! Volgens mij weet nu onderhand iedereen die in januari begint toch wel of hij/zij aangesteld gaat worden lijkt me.

Ik ben wel echt benieuwd bij welk bureau ik stage mag gaan lopen, hebben jullie ook geen voorkeuren op mogen geven?


berndw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 167
Reactie #497 Gepost op: 12 december 2018, 10:40:10
Ik niet. Mocht alleen aangeven of er wijken/plaatsen waren waar ik echt niet wilde werken.
Aspirant niveau 3, Rotterdam.


besm

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 64
Reactie #498 Gepost op: 12 december 2018, 11:45:13
Dus Tilburg-noord werken en in Rotterdam naar school? Waar woon je ergens als ik vragen mag? Eindhoven is toch vanaf veel plekken in de buurt van Tilburg dichterbij dan Rotterdam?

Zoals ik al dacht is Tilburg terug gedraaid en is Bergen op zoom geworden.
Ik woon zelf in Zeeland dus m'n werkplek is straks om de hoek.


justind

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 41
Reactie #499 Gepost op: 12 december 2018, 11:53:10
Zoals ik al dacht is Tilburg terug gedraaid en is Bergen op zoom geworden.
Ik woon zelf in Zeeland dus m'n werkplek is straks om de hoek.

Ben je terug gebeld? Of heb je zelf weer gebeld?