Opleiding agent, start januari 2019

Auteur Topic: Opleiding agent, start januari 2019  (gelezen 177072 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

besm

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 64
Reactie #500 Gepost op: 12 december 2018, 12:48:56
Ben je terug gebeld? Of heb je zelf weer gebeld?

Ik heb gisteren een mail gekregen van recruitment met deze informatie.


justind

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 41
Reactie #501 Gepost op: 12 december 2018, 12:54:51
Ik heb gisteren een mail gekregen van recruitment met deze informatie.
Ohh dat is wel fijn! Ben benieuwd wanneer ik verdere informatie krijg.


Mdhx

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 102
Reactie #502 Gepost op: 12 december 2018, 13:35:32
Ohh dat is wel fijn! Ben benieuwd wanneer ik verdere informatie krijg.

Ik heb net gebeld en ook van de week gemailt naar de Eenheid Rotterdam. Ik had net mijn eigen recruiter aan de lijn. Ze zijn momenteel aan het wachten op bepaalde codes. Als ze deze codes hebben ontvangen kunnen ze ons gaan mailen over de academie, stageplekken en het passen vh uniform. Hij moest lachen toen ik zei dat ik het wel erg lang vond duren.. ::)


besm

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 64
Reactie #503 Gepost op: 12 december 2018, 13:48:09
Ik heb net gebeld en ook van de week gemailt naar de Eenheid Rotterdam. Ik had net mijn eigen recruiter aan de lijn. Ze zijn momenteel aan het wachten op bepaalde codes. Als ze deze codes hebben ontvangen kunnen ze ons gaan mailen over de academie, stageplekken en het passen vh uniform. Hij moest lachen toen ik zei dat ik het wel erg lang vond duren.. ::)

Haha, het duurt ook allemaal erg lang, maar de uitkomst is goed, dat is het meest belangrijk. Heb jij enig idee hoe het parkeren geregeld is bij de PA Rotterdam?


berndw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 167
Reactie #504 Gepost op: 12 december 2018, 15:31:04
Naar mijn weten was de Koperstraat altijd nog gratis parkeren, maar veel bedrijven en inritten, dus weinig plek. Op het terrein zelf zal er voor studenten denk ik geen plek zijn. Maar als je het zeker wilt weten, even bellen naar de locatie.
Aspirant niveau 3, Rotterdam.


Mdhx

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 102
Reactie #505 Gepost op: 12 december 2018, 15:35:05
Haha, het duurt ook allemaal erg lang, maar de uitkomst is goed, dat is het meest belangrijk. Heb jij enig idee hoe het parkeren geregeld is bij de PA Rotterdam?

Ja dat weet ik! Paar vrienden zitten er van mij al op. Als je vroeg bent is er altijd nog plek en ook in de wijken eromheen, maar dan moet je iets verder lopen. Ik ga er zelf straks ook heen met de auto als ik op Rotterdam geplaatst wordt :)


berndw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 167
Reactie #506 Gepost op: 12 december 2018, 15:37:18
Ik heb net gebeld en ook van de week gemailt naar de Eenheid Rotterdam. Ik had net mijn eigen recruiter aan de lijn. Ze zijn momenteel aan het wachten op bepaalde codes. Als ze deze codes hebben ontvangen kunnen ze ons gaan mailen over de academie, stageplekken en het passen vh uniform. Hij moest lachen toen ik zei dat ik het wel erg lang vond duren.. ::)

Dan hopen we maar voor de kerst wat te horen haha.
Aspirant niveau 3, Rotterdam.


Mdhx

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 102
Reactie #507 Gepost op: 12 december 2018, 15:43:19
Dan hopen we maar voor de kerst wat te horen haha.

Haha ja precies dat zei ik ook al toen moest hij lachen... zal wel niet! e050 Ik baal wel wilde die kisten al gaan inlopen.


Oscar-01

  • Aspirant agent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 100
Reactie #508 Gepost op: 12 december 2018, 17:30:09
Zojuist een mail ontvangen met daarin welke academie het gaat worden en dat ik een afspraak mag gaan maken voor het uniform


justind

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 41
Reactie #509 Gepost op: 12 december 2018, 17:35:16
Zojuist een mail ontvangen met daarin welke academie het gaat worden en dat ik een afspraak mag gaan maken voor het uniform

Welke eenheid ook alweer?