Opleiding agent, start januari 2019

Auteur Topic: Opleiding agent, start januari 2019  (gelezen 177262 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Oscar-01

  • Aspirant agent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 100
Reactie #520 Gepost op: 13 december 2018, 16:30:48
Ook ik mag morgen gaan bellen om een afspraak te maken voor het uniform. Hopelijk gaat dat dit jaar nog lukken. Hoe eerder de boel binnen is hoe beter.

Ga er maar vanuit dat het dit jaar niet meer gaat lukken. Ik had ook liever dit jaar nog gegaan. Mocht er iets niet op voorraad zijn, kan het eerder besteld worden.
Vriend van me wacht al bijna 3maanden op zijn buitenjas.


Tim91

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 43
Reactie #521 Gepost op: 13 december 2018, 16:54:30
Ik heb vandaag pas de mail gehad dat ik ingeschreven ben bij de opleiding, nog geen bericht over het passen van kleding (Oost-Brabant).


GJK

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 18
Reactie #522 Gepost op: 13 december 2018, 19:54:37
Welke eenheid zit jij? Heb nog niks gehoord... hoop dat ik snel bericht krijg.

Midden-Nederland.


GerbenP94

  • Aspirant Agent - Eenheid Midden Nederland
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 28
Reactie #523 Gepost op: 13 december 2018, 23:04:44
Super zeg, gaat hard ineens allemaal he! Ik heb ook gebeld maar ze hadden nog geen mail binnen van mijn screening, gebeurde wel waker zei ze.
Ik vind het wel knap dat je dinsdag de 24e kan 0098!

Ja Midden-Nederland zet er ineens de vaart achter. Gelukkig maar, ben helemaal klaar met dat wachten. :)
En dan ook nog voor kerst (hopelijk) alle spullen binnen...

Nu nog wachten op de beëdiging, geen idee hoe dat gaat, en mijn stage/werk plek.
Aspirant Agent aan de Politieacademie in Apeldoorn. Lichting 1905


GW123

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 21
Reactie #524 Gepost op: 15 december 2018, 23:18:15
Hier ook de academie en praktijk plek bekend. As donderdag om 12.30 kleding ophalen..... midden Nederland gaat als een speer....


gsdegoede

  • Aspirant politie, 1905 lichting, eenheid Limburg.
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 207
Reactie #525 Gepost op: 15 december 2018, 23:32:54
Ik hoorde gisteren van een Coach in Limburg dat de lijst van studenten al helemaal klaar zou zijn, en daarmee ook de opleidingsplekken. Hij wist bijvoorbeeld al dat hij er geen studenten bij zou krijgen van onze lichting. Dus ben benieuwd wanneer ons wat verteld wordt.


GerbenP94

  • Aspirant Agent - Eenheid Midden Nederland
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 28
Reactie #526 Gepost op: 16 december 2018, 13:51:46
Hier ook de academie en praktijk plek bekend. As donderdag om 12.30 kleding ophalen..... midden Nederland gaat als een speer....

Welke academie ga je naar toe? Kreeg je voor de praktijkplek een specifiek mailtje? Ik ben nog steeds aan het wachten daarop en ben ook voor midden Nederland.
Aspirant Agent aan de Politieacademie in Apeldoorn. Lichting 1905


GW123

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 21
Reactie #527 Gepost op: 16 december 2018, 14:33:57
Welke academie ga je naar toe? Kreeg je voor de praktijkplek een specifiek mailtje? Ik ben nog steeds aan het wachten daarop en ben ook voor midden Nederland.

Academie wordt Apeldoorn en stond in de mail. Praktijk plek hebben ze telefonische mede gedeeld. Even bellen met je recruiter


MisterOff

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 4
Reactie #528 Gepost op: 16 december 2018, 23:10:13
jullie weten allemaal al veel! ik zit in regio oost nederland en weet nog erg weinig..nog meer uit oost die al wel wat gehoord hebben? misschien morgen toch zelf maar even aan de telefoon hangen?!


RPLP2018

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 18
Reactie #529 Gepost op: 17 december 2018, 09:18:37
Ik weet mijn opleiding- en praktijk locatie inmiddels ook. Praktijk locatie hebben ze gegeven telefonisch verteld. Mag as vrijdag kleding ophalen. Ook Midden-Nederland inderdaad.