Opleiding agent, start januari 2019

Auteur Topic: Opleiding agent, start januari 2019  (gelezen 178287 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

NtA

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 30
Reactie #550 Gepost op: 20 december 2018, 16:46:59
Telefonisch!
Zou even bellen als ik jou was. ;)
Volgens mij zijn dingen vaak eerder bekend dan dat je het op de mail krijgt...

Net geprobeerd te bellen. Krijg helaas niemand van de eenheid te pakken. Morgen nogmaals proberen.

Ik heb overigens STIP gebeld van de academie. Van hen ik heb vernomen dat mijn opleidingslocatie Amsterdam zal zijn, wat voor mij zeer gunstig is. Ze zeggen dat het voor 90% zeker is, omdat het voorkomt dat het weleens kan veranderen.

Ik heb hen ook gevraagd of ze meer informatie hebben, maar een systeem blijkt helaas niet te werken, waardoor zij het niet in konden zien.


GW123

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 21
Reactie #551 Gepost op: 20 december 2018, 23:14:22
Vandaag in Apeldoorn mijn uitrusting uitgezocht en opgehaald. Hele berg bij elkaar. Maar wel goed geregeld. Alles was op voorraad👍 Nu de schoenen inlopen. Je krijgt trouwens 2 paar schoenen mee. Je kunt kiezen welke je wil. Ik heb ze allebei gedaan, maar vindt je Meindells nu al het beste lopen.

Nu wordt het aftellen.....


berndw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 167
Reactie #552 Gepost op: 21 december 2018, 08:27:05
Aftellen ben ik al een tijdje aan het doen :). Maar het komt allemaal aardig dichtbij zo. Zodra de feestdagen weer voorbij zijn is het nog maar een kleine 4 weken. Iedereen fijne dagen en succes met wachten tot we eindelijk mogen starten!
Aspirant niveau 3, Rotterdam.


Mdhx

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 102
Reactie #553 Gepost op: 21 december 2018, 10:43:12
Aftellen ben ik al een tijdje aan het doen :). Maar het komt allemaal aardig dichtbij zo. Zodra de feestdagen weer voorbij zijn is het nog maar een kleine 4 weken. Iedereen fijne dagen en succes met wachten tot we eindelijk mogen starten!

Ik heb net de mail gehad om een afspraak te maken voor het uniform!


berndw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 167
Reactie #554 Gepost op: 21 december 2018, 10:57:16
Ik heb net de mail gehad om een afspraak te maken voor het uniform!

ik ook. Ik ga 9 januari.
Aspirant niveau 3, Rotterdam.


Oscar-01

  • Aspirant agent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 100
Reactie #555 Gepost op: 21 december 2018, 11:03:17
Net het wachtwoord ontvangen voor de academie, nu nog in januari de kleding en dan heb ik alles ontvangen


Mdhx

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 102
Reactie #556 Gepost op: 21 december 2018, 11:06:48
ik ook. Ik ga 9 januari.

Top! Ik 7 januari ;)


GerbenP94

  • Aspirant Agent - Eenheid Midden Nederland
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 28
Reactie #557 Gepost op: 21 december 2018, 14:38:45
Vandaag in Apeldoorn mijn uitrusting uitgezocht en opgehaald. Hele berg bij elkaar. Maar wel goed geregeld. Alles was op voorraad👍 Nu de schoenen inlopen. Je krijgt trouwens 2 paar schoenen mee. Je kunt kiezen welke je wil. Ik heb ze allebei gedaan, maar vindt je Meindells nu al het beste lopen.

Nu wordt het aftellen.....

Ik mag maandag mijn uitrusting ophalen.
Wat kan ik zo'n beetje verwachten aan spullen? Weet wel dat ik dit maandag ga zien maar ben toch erg nieuwsgierig haha.

Vandaag overigens mijn aanstellingsbesluit per post binnen gekregen met een algemeen informatiepakket erbij.
Aspirant Agent aan de Politieacademie in Apeldoorn. Lichting 1905


GW123

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 21
Reactie #558 Gepost op: 21 december 2018, 16:19:04
Ik mag maandag mijn uitrusting ophalen.
Wat kan ik zo'n beetje verwachten aan spullen? Weet wel dat ik dit maandag ga zien maar ben toch erg nieuwsgierig haha.

Vandaag overigens mijn aanstellingsbesluit per post binnen gekregen met een algemeen informatiepakket erbij.

Ik ook vandaag aanstelling besluit binnen.

Je krijgt zo ongeveer 2x sportschoenen. 2x politieschoenen 4 broeken zomer winter. Zwembroek. Sportkleding lang en kort. Sokken 18 paar. Windstopper jas. Winterjas. Kogelwerend steekvest. Ondergoed en t-shirts “. 8 polo’s. 2 caps en 1 muts. Riem. Koppel met pistool en pepper houder en minutiehouder poeh en nog eea


justind

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 41
Reactie #559 Gepost op: 21 december 2018, 18:54:46
Vandaag ook een mail gehad om volgende week een afspraak te maken met de kleding winkel! Eindelijk gaat oost nederland ook verder!  098uo