Opleiding agent, start januari 2019

Auteur Topic: Opleiding agent, start januari 2019  (gelezen 177154 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

berndw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 167
Reactie #610 Gepost op: 4 januari 2019, 11:43:12
Jaa prima te doen ben er erg blij mee. Weet jij je praktijkplek al? Voor degene die al kunnen op its learing etc.. staat er bij jullie ook overal niks? Ik kan niks zien, maar wel inloggen.

ik heb n.a.v. jouw berichten ook maar even gebeld gisteren. Academie Rotterdam en praktijk Crooswijk/Kralingen/oude Noorden. Beide zo'n 20km van huis, dus had slechter gekund. Vooral erg blij dat ik nu eindelijk iets weet. Ik heb overigens nog geen inloggegevens e.d. maar dat wacht ik nu allemaal gewoon af.
Aspirant niveau 3, Rotterdam.


Mdhx

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 102
Reactie #611 Gepost op: 4 januari 2019, 12:00:00
ik heb n.a.v. jouw berichten ook maar even gebeld gisteren. Academie Rotterdam en praktijk Crooswijk/Kralingen/oude Noorden. Beide zo'n 20km van huis, dus had slechter gekund. Vooral erg blij dat ik nu eindelijk iets weet. Ik heb overigens nog geen inloggegevens e.d. maar dat wacht ik nu allemaal gewoon af.

Dat is ook een zeer interessant en leerzaam gebied. Bij mij ook beide 20km dus prima te doen. Hopelijk snel info over de start van de opleiding.


GerbenP94

  • Aspirant Agent - Eenheid Midden Nederland
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 28
Reactie #612 Gepost op: 4 januari 2019, 13:30:54
Midden Nederland heeft vandaag ook een mail gehad als het goed is!

Introductiedag in Leusden en 8 februari de beëdiging.
Aspirant Agent aan de Politieacademie in Apeldoorn. Lichting 1905


justind

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 41
Reactie #613 Gepost op: 8 januari 2019, 17:08:52
Hier ook de uitnodiging ontvangen voor de 2 introductie dagen vanuit het korps!


berndw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 167
Reactie #614 Gepost op: 8 januari 2019, 17:11:35
Rotterdam ook. Vanmiddag ontvangen.
Aspirant niveau 3, Rotterdam.


GJK

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 18
Reactie #615 Gepost op: 8 januari 2019, 18:38:02
En vandaag ook de uitnodiging voor de beëdiging. Nog een paar weekjes..


Mdhx

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 102
Reactie #616 Gepost op: 9 januari 2019, 18:25:17
Vandaag ook de informatiemap tussen de post ontvangen met het aanstellingsbesluit. Maandag ook het uniform opgehaald. Het begint eindelijk op te schieten.


NtA

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 30
Reactie #617 Gepost op: 9 januari 2019, 18:37:53
Vandaag ook de informatiemap tussen de post ontvangen met het aanstellingsbesluit. Maandag ook het uniform opgehaald. Het begint eindelijk op te schieten.

Ik heb vandaag ook het aanstellingsbesluit ontvangen. Mijn praktijklocatie is Katwijk. Ik heb voor donderdag 17 januari een afspraak staan het uniform op te halen. Tevens heb ik per mail een uitnodiging ontvangen voor de introductie. Het begin is nabij 098uo !


Tim91

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 43
Reactie #618 Gepost op: 11 januari 2019, 11:01:15
Ik heb tot nu toe nog niets vernomen over de introductiedagen, wel even gebeld en ze hebben aangegeven dat ik dit volgende week zou horen dus nog even wachten dus.
Eergister al wel het uniform e.d. opgehaald, een mooi iets als je dat voor het eerst aan mag trekken.


Bas92h

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 62
Reactie #619 Gepost op: 12 januari 2019, 20:08:33
Weet iemand hier hoe het zit met vakantiedagen tijdens de opleiding? Neem aan dat je tijdens de opleiding niet zomaar vrij kan krijgen, dus alleen vrij nemen tijdens de zomerperiode ofzo?