Opleiding agent, start januari 2019

Auteur Topic: Opleiding agent, start januari 2019  (gelezen 177085 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

justind

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 41
Reactie #630 Gepost op: 15 januari 2019, 19:15:02
Ik heb daar ook nog niks van gehoord, heb wachtwoord van blackboard ook nog niet binnen

Die heb ik al wel ontvangen...


besm

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 64
Reactie #631 Gepost op: 15 januari 2019, 19:37:42
Zijn er al mensen die studieboeken hebben besteld? ik heb er nog niks over gehoord

Bij de PA Rotterdam worden ze geregeld, dus hoef ik ze in mijn geval niet te bestellen. Ik weet niet hoe het op de andere PA's is.


GJK

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 18
Reactie #632 Gepost op: 15 januari 2019, 20:41:15
In Itslearning kwam ik een link tegen naar managementboek.nl waar de boekenlijsten van verschillende politieopleidingen stonden. Ik kon zo snel niets vinden voor de basis politieopleiding. Ik ga er maar even van uit dat er geen boeken besteld hoeven worden. Overigens vind ik de info vanuit de PA sowieso vrij onduidelijk en summier. Wel inmiddels een rooster van de eerste weken, tot eind april, kunnen vinden.


GerbenP94

  • Aspirant Agent - Eenheid Midden Nederland
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 28
Reactie #633 Gepost op: 15 januari 2019, 20:45:17
In Itslearning kwam ik een link tegen naar managementboek.nl waar de boekenlijsten van verschillende politieopleidingen stonden. Ik kon zo snel niets vinden voor de basis politieopleiding. Ik ga er maar even van uit dat er geen boeken besteld hoeven worden. Overigens vind ik de info vanuit de PA sowieso vrij onduidelijk en summier. Wel inmiddels een rooster van de eerste weken, tot eind april, kunnen vinden.

Volgens worden de boeken voor ons besteld, ga ik maar van uit aangezien ik er niks over te horen heb gekregen.

Waar kun je je dat rooster vinden? Volgens mij komen we bij elkaar in de klas dus ben wel erg benieuwd naar het rooster!
Aspirant Agent aan de Politieacademie in Apeldoorn. Lichting 1905


Oscar-01

  • Aspirant agent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 100
Reactie #634 Gepost op: 15 januari 2019, 23:44:39
In Itslearning kwam ik een link tegen naar managementboek.nl waar de boekenlijsten van verschillende politieopleidingen stonden. Ik kon zo snel niets vinden voor de basis politieopleiding. Ik ga er maar even van uit dat er geen boeken besteld hoeven worden. Overigens vind ik de info vanuit de PA sowieso vrij onduidelijk en summier. Wel inmiddels een rooster van de eerste weken, tot eind april, kunnen vinden.

In ITSlearning staat in studiegids leerjaar 1 welke boeken we nodig hebben.


gsdegoede

  • Aspirant politie, 1905 lichting, eenheid Limburg.
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 207
Reactie #635 Gepost op: 15 januari 2019, 23:52:25
In ITSlearning staat in studiegids leerjaar 1 welke boeken we nodig hebben.

Iemand een linkje van naar het linkje van Itslearning? 0098

Daarnaast heb ik een mail ontvangen van de PA met daarin de tekst dat ik de startinformatie op Itslearning goed moet doorlezen voor aanvang opleiding. Mijn hele Itslearning is nog leeg, op de vakken na. Heb al gebeld met het STIP en die hebben een call aangemaakt, mast toevallig iemand hier die al wel de info ziet?


Oscar-01

  • Aspirant agent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 100
Reactie #636 Gepost op: 16 januari 2019, 00:23:13
Iemand een linkje van naar het linkje van Itslearning? 0098

Daarnaast heb ik een mail ontvangen van de PA met daarin de tekst dat ik de startinformatie op Itslearning goed moet doorlezen voor aanvang opleiding. Mijn hele Itslearning is nog leeg, op de vakken na. Heb al gebeld met het STIP en die hebben een call aangemaakt, mast toevallig iemand hier die al wel de info ziet?

Bij mij
Vakken>1905 algemeen basis politiemedewerker>Bronnen>Opleidingsinformatie


GJK

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 18
Reactie #637 Gepost op: 16 januari 2019, 06:40:15
Volgens worden de boeken voor ons besteld, ga ik maar van uit aangezien ik er niks over te horen heb gekregen.

Waar kun je je dat rooster vinden? Volgens mij komen we bij elkaar in de klas dus ben wel erg benieuwd naar het rooster!

https://www.politieacademie.nl/studenten en dan naar "lesrooster"
Onder "locatie Apeldoorn" op"rooster 2019" klikken.
Klik op "onderwijs" links in het scherm.
Selecteer "SVP/APE" bij afdeling.
Filter op "1905".
Selecteer "BPO/APE/BP/1905/D/T1" bij opleidingsonderdeel.
Selecteer "BPO/concept roosters wk 05 t/m 20" onder week of weken.
Klik op "toon rooster".


stubby

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 72
Reactie #638 Gepost op: 16 januari 2019, 08:05:24
Volgens worden de boeken voor ons besteld, ga ik maar van uit aangezien ik er niks over te horen heb gekregen.

Je moet de boeken inderdaad via managementboek bestellen, en dan de allround politiemedewerker lijst. Maar dit zullen ze op de academie ook nog wel vertellen. Eerste twee weken heb je ze nog niet nodig.

En dat de info vanuit de PA summier is, wen er maar vast aan :')


GerbenP94

  • Aspirant Agent - Eenheid Midden Nederland
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 28
Reactie #639 Gepost op: 16 januari 2019, 14:37:02
https://www.politieacademie.nl/studenten en dan naar "lesrooster"
Onder "locatie Apeldoorn" op"rooster 2019" klikken.
Klik op "onderwijs" links in het scherm.
Selecteer "SVP/APE" bij afdeling.
Filter op "1905".
Selecteer "BPO/APE/BP/1905/D/T1" bij opleidingsonderdeel.
Selecteer "BPO/concept roosters wk 05 t/m 20" onder week of weken.
Klik op "toon rooster".

Ik heb het gevonden, bedankt!
Aspirant Agent aan de Politieacademie in Apeldoorn. Lichting 1905