Sollicitanten Politiekundige start januari 2019

Auteur Topic: Sollicitanten Politiekundige start januari 2019  (gelezen 25221 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

guest16442

  • Gast
Gepost op: 3 juli 2018, 16:07:02
Vanaf gisteren zijn er vacatures voor de bachelor politiekunde voor heel Nederland. Er zijn maximaal 48 opleidingsplaatsen. Deze zal starten vanaf 28 januari 2019.

Bij dezen het topic voor een ieder die zich heeft opgegeven! Ik begreep dat je eind september zou moeten weten waar je aan toe bent.




agrelin

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 28
Reactie #1 Gepost op: 16 augustus 2018, 13:32:29
Afgelopen maandag deel A positief afgerond, en vervolgens dinsdag gelijk deel B gehad.
Vandaag het rapport ontvangen, positief.  098uo
Somscore van 38, en 17/20 bij de cognitieve capaciteitentest.

Word vandaag of maandag terug gebeld door de recruiter van mijn regio wat de vervolgstappen zijn, en hoelang alles nog gaat duren.

Gaat allemaal razend snel deze week..

Zijn er hier meer sollicitanten?


guest16442

  • Gast
Reactie #2 Gepost op: 16 augustus 2018, 18:45:05
Dat is allemaal erg snel gegaan! Top dat je door bent.

Ik had zelf gesolliciteerd, maar ik kreeg de vraag of ik de intensieve route wilde doen die in mei 2019 begint. Ik wacht nu op het telefoontje voor het plannen van selectiedag deel A. Zal ergens begin september zijn, denk ik.


Ris

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 8
Reactie #3 Gepost op: 29 augustus 2018, 16:47:18
Hoi! Leuk om te zien/lezen dat er hier meer voor deze vacature rondneuzen! En de vorderingen te zien!

Ik heb 2 weken geleden deel A gehad en gehaald, vorige week gelijk deel B erachteraan.

Afgelopen maandagochtend al de uitslag dat ik in principe geschikt bevonden ben, maar het nog afhankelijk is van de hoeveelheid geschikte kandidaten.

De recruiter van eenheid Oost-Nederland neemt contact op over het verloop van het traject.

Ben heel benieuwd wanneer deze meneer of mevrouw van zich laat horen!

Spannend!! Iemand enig idee hoe lang dat telefoontje op zich zal laten wachten?

Succes nog iedereeen die nog moet of op uitslag wacht!


Mdhx

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 102
Reactie #4 Gepost op: 29 augustus 2018, 21:16:42
Hoi! Leuk om te zien/lezen dat er hier meer voor deze vacature rondneuzen! En de vorderingen te zien!

Ik heb 2 weken geleden deel A gehad en gehaald, vorige week gelijk deel B erachteraan.

Afgelopen maandagochtend al de uitslag dat ik in principe geschikt bevonden ben, maar het nog afhankelijk is van de hoeveelheid geschikte kandidaten.

De recruiter van eenheid Oost-Nederland neemt contact op over het verloop van het traject.

Ben heel benieuwd wanneer deze meneer of mevrouw van zich laat horen!

Spannend!! Iemand enig idee hoe lang dat telefoontje op zich zal laten wachten?

Succes nog iedereeen die nog moet of op uitslag wacht!

Hoi! Fijn dat je deel B behaald hebt! Hou rekening met 11 weken wachten voordat je definitief iets weet. Ik ben voor start januari functie agent en bij de meeste zat de wachttijd na deel B tussen de 8-11 weken... Erg veel zenuwpezen dus...


Svdh

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 7
Reactie #5 Gepost op: 31 augustus 2018, 17:49:55
Hoihoi,

Ik heb vorig jaar januari al gesolliciteerd voor politiekundige het verkorte hbo traject maar kwam toen niet door de eerste ronde (waarschijnlijk omdat ik toen nog niet in het bezit was van mijn hbo diploma --> deze heb ik in juli pas behaald). Nu wacht ik dus op nieuwe vacatures voor politiekundige. Toen deze een aantal weken geleden online stonden heb ik gemaild en gevraagd of ik op deze moest solliciteren of dat ik beter kon wachten op het verkorte hbo traject van politiekundige. Mij werd toen geadviseerd om inderdaad daarop te wachten. Inmiddels zijn er al weken voorbij en kan ook niemand mij vertellen of en wanneer er weer vacatures komen voor het verkorte traject. Is er iemand hiervan wel op de hoogte? Of heeft iemand meer informatie??



guest16442

  • Gast
Reactie #6 Gepost op: 31 augustus 2018, 23:19:10
Hoihoi,

Ik heb vorig jaar januari al gesolliciteerd voor politiekundige het verkorte hbo traject maar kwam toen niet door de eerste ronde (waarschijnlijk omdat ik toen nog niet in het bezit was van mijn hbo diploma --> deze heb ik in juli pas behaald). Nu wacht ik dus op nieuwe vacatures voor politiekundige. Toen deze een aantal weken geleden online stonden heb ik gemaild en gevraagd of ik op deze moest solliciteren of dat ik beter kon wachten op het verkorte hbo traject van politiekundige. Mij werd toen geadviseerd om inderdaad daarop te wachten. Inmiddels zijn er al weken voorbij en kan ook niemand mij vertellen of en wanneer er weer vacatures komen voor het verkorte traject. Is er iemand hiervan wel op de hoogte? Of heeft iemand meer informatie??
Interessant. Toen ik belde toen de vacatures voor het volledige traject online kwamen heb ik gevraagd of ze mij konden vertellen of er een verkorte opleiding kwam en wanneer. Dat konden ze mij niet vertellen. Ik heb toen gewoon op de volledige gesolliciteerd. Vervolgens werd ik gebeld met de vraag of ik de verkorte opleiding wilde doen. Prima. Nu wacht ik op een telefoontje voor de eerste selectiedagen voor de verkorte opleiding (die in april/mei 2019 zal starten).

Ik kreeg wel de indruk uit de communicatie dat hier nog vacatures voor zullen komen, maar dit is niet met dergelijk specifieke woorden verteld.


Svdh

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 7
Reactie #7 Gepost op: 1 september 2018, 11:44:40
Interessant. Toen ik belde toen de vacatures voor het volledige traject online kwamen heb ik gevraagd of ze mij konden vertellen of er een verkorte opleiding kwam en wanneer. Dat konden ze mij niet vertellen. Ik heb toen gewoon op de volledige gesolliciteerd. Vervolgens werd ik gebeld met de vraag of ik de verkorte opleiding wilde doen. Prima. Nu wacht ik op een telefoontje voor de eerste selectiedagen voor de verkorte opleiding (die in april/mei 2019 zal starten).

Ik kreeg wel de indruk uit de communicatie dat hier nog vacatures voor zullen komen, maar dit is niet met dergelijk specifieke woorden verteld.

Oh, ja ik heb ook nog in juli/augustus 2x gemaild met de vraag of er dus nog vacatures kwamen maar ook dat konden ze mij niet vertellen inderdaad. Maar aangezien er dus wel al aan mensen is gevraagd of zij willen meedoen voor de sollicitatieronde van het verkorte traject hoop ik wel dat er nog vacatures voor komen. Anders zou het wel heel vervelend zijn dat mij wordt geadviseerd om te wachten terwijl ik dus net zo goed had kunnen solliciteren. Ik ga ze wel even bellen hierover.


agrelin

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 28
Reactie #8 Gepost op: 2 september 2018, 12:50:46

De recruiter van eenheid Oost-Nederland neemt contact op over het verloop van het traject.

Spannend!! Iemand enig idee hoe lang dat telefoontje op zich zal laten wachten?

Toevallig heb ik ook bij Oost-Nederland gesolliciteerd. Twee weken geleden telefonisch contact gehad met de recruiter, die wist mij te vertellen dat ik over ‘ongeveer 2 weken’ meer hoor. Inmiddels zijn de 2 weken dus om en zit ik ook nog in spanning te wachten :)

Zit er aan te denken om morgen zelf even te bellen. Aangezien een andere opleiding voor mij in november gaat beginnen mocht deze sollicitatie niks worden..


sanderpol

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 50
Reactie #9 Gepost op: 2 september 2018, 20:25:22
De verkorte opleiding zal starten in week 22 van 2019... Wanneer de vacature online zal staan in mij niet bekend.