Sollicitanten Politiekundige start januari 2019

Auteur Topic: Sollicitanten Politiekundige start januari 2019  (gelezen 25230 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Svdh

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 7
Reactie #10 Gepost op: 3 september 2018, 10:21:16
De verkorte opleiding zal starten in week 22 van 2019... Wanneer de vacature online zal staan in mij niet bekend.

Maar die vacature komt er dus wel?


Ris

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 8
Reactie #11 Gepost op: 4 september 2018, 13:21:58
Toevallig heb ik ook bij Oost-Nederland gesolliciteerd. Twee weken geleden telefonisch contact gehad met de recruiter, die wist mij te vertellen dat ik over ‘ongeveer 2 weken’ meer hoor. Inmiddels zijn de 2 weken dus om en zit ik ook nog in spanning te wachten :)

Zit er aan te denken om morgen zelf even te bellen. Aangezien een andere opleiding voor mij in november gaat beginnen mocht deze sollicitatie niks worden..

Heeft de recruiter zelf contact opgenomen of heb jij dat toen zelf gedaan? En dit was nadat je de positieve uitslag van Deel B had?

Heb je zelf al weer contact gezocht?


Vind het namelijk een beetje raar lopen bij mij vanaf het begin.

Word je telefonisch uitgenodigd voor Deel A, de uitnodiging ontvang je zsm. Twee weken later nog niks ontvangen, dus maar eens bellen: Oh sorry, waarschijnlijk vergeten...
En dan nu staat er in de mail: de recruiter neemt contact op en verteld je meer over het vervolg en vervolgens zijn we 1,5 week verder en heb je nog niks gehoord.

Vandaar dat ik nieuwsgierig was/ben naar het tijdsbestek waarin je gecontacteerd wordt.

Maar ik wacht nog rustig even af.  💪🏼🙃


agrelin

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 28
Reactie #12 Gepost op: 5 september 2018, 12:12:42
Heeft de recruiter zelf contact opgenomen of heb jij dat toen zelf gedaan? En dit was nadat je de positieve uitslag van Deel B had?

Heb je zelf al weer contact gezocht?


Vind het namelijk een beetje raar lopen bij mij vanaf het begin.

Word je telefonisch uitgenodigd voor Deel A, de uitnodiging ontvang je zsm. Twee weken later nog niks ontvangen, dus maar eens bellen: Oh sorry, waarschijnlijk vergeten...
En dan nu staat er in de mail: de recruiter neemt contact op en verteld je meer over het vervolg en vervolgens zijn we 1,5 week verder en heb je nog niks gehoord.

Vandaar dat ik nieuwsgierig was/ben naar het tijdsbestek waarin je gecontacteerd wordt.

Maar ik wacht nog rustig even af.  💪🏼🙃

Ik heb direct nadat ik het rapport ontvangen had gebeld naar IDU, die hebben de recruiter van Oost-Nederland de volgende dat zelf terug laten bellen..

Heb toevallig gisteren weer gebeld, maar ik moet toch echt even geduld hebben en ontvang vanzelf een telefoontje.. ze willen ook niet doorverbinden naar de recruiter  :-\

Het is idd een beetje een aparte selectie, hoorde ik ook van de dame die me heeft uitgenodigd voor deel A. Alles gaat een stuk sneller, vandaar dat waarschijnlijk het eindgesprek telefonisch wordt gedaan en anders zelfs wordt overgeslagen..

Ben benieuwd :)


agrelin

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 28
Reactie #13 Gepost op: 10 september 2018, 21:54:54
Gebeld met recruiter vandaag! In oktober horen we meer. Zijn inmiddels 8 kandidaten meer dan opleidingsplaatsen.. spannend dus!

Geldt voor Oost-Nederland overigens 😉


Svdh

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 7
Reactie #14 Gepost op: 11 september 2018, 17:47:47
Gebeld met recruiter vandaag! In oktober horen we meer. Zijn inmiddels 8 kandidaten meer dan opleidingsplaatsen.. spannend dus!

Geldt voor Oost-Nederland overigens 😉

Oeh spannend dan! Hoeveel kandidaten zijn er nog? of weet je dat niet?
Ik heb zelf ook maar even gebeld om te vragen hoe het nu zit met het verkorte HBO traject en hier komen wel nog vacatures voor, ze konden alleen niet vertellen wanneer precies. Wel gaven ze aan dat ze na deze maand meer wisten.


Ris

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 8
Reactie #15 Gepost op: 2 oktober 2018, 13:19:37
Nou ben benieuwd of we deze week wat gaan horen.

3 weken geleden gesproken met de recruiter oost-NL en die vertelde me dat hij me over 3 weken / eerste week oktober met de uitslag zou bellen...

Duimen dan maar!!!😃😃👍🏻👍🏻


Svdh

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 7
Reactie #16 Gepost op: 16 oktober 2018, 13:43:17
Nou ben benieuwd of we deze week wat gaan horen.

3 weken geleden gesproken met de recruiter oost-NL en die vertelde me dat hij me over 3 weken / eerste week oktober met de uitslag zou bellen...

Duimen dan maar!!!😃😃👍🏻👍🏻

Ennnn,, al iets gehoord?

Ik wacht nog steeds op vacatures voor het verkorte traject.... ;(


MrOfficer

  • Hoofdagent eenheid Amsterdam
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 92
Reactie #17 Gepost op: 16 oktober 2018, 16:56:20
Heel veel succes allemaal! Dat ze maar eens opschieten (zal wel niet.. e050) en jullie een positief advies krijgen.

Mocht ik iemand ergens mee kunnen helpen, let me know!


Ris

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 8
Reactie #18 Gepost op: 16 oktober 2018, 20:56:19
Ennnn,, al iets gehoord?

Ik wacht nog steeds op vacatures voor het verkorte traject.... ;(



Nou... vorige week zelf maar weer eens gebeld.

Wilde deze meneer weer hetzelfde gesprek gaan voeren als ruim 3 weken daar voor (het arbeidsvoorwaarden gesprek ?!).
Toen ik zei dat we dat gesprek al gevoerd hadden zei hij: O excuus, dat is me even ontschoten?!!!

Maar goed lang verhaal kort, ik heb de volgende mail binnen.   e050 Door naar de medische keuring! (Hij heeft het verder btw niet gehad over evt. te veel goedgekeurde mensen die en nog moeten afvallen)
Nu weer even afwachten tot ik weer een uitnodiging voor krijg en nu alles opsturen voor her BGO. En hopen dar alles goed is!


Vraagje over de BGO: 3 referenten invullen, buiten je collega’s om.

Wie mogen/kunnen dit zijn? Dat staat er namelijk niet bij. Mag dit ook familie zijn?


Nadat ik opgehangen had bedacht ik me dat ik nog had willen/moeten vragen of er IETS bekend is over m’n evt. plaatsing, ik heb nog niets gehoord over een evt. standplaats.
Tijdens selectie Deel A wisten sommigen dat al. Dus van de week maar weer even bellen.

Iemand hier ervaring mee?


martijnw85

  • Aspirant eenheid Oost-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 103
Reactie #19 Gepost op: 16 oktober 2018, 21:41:59
Dat moeten mensen zijn die iets over kunnen vertellen. Vrienden kennissen. Sportleraar, oude mentor van school, dominee, trainer van bijv. Transport.