Sollicitanten Politiekundige start januari 2019

Auteur Topic: Sollicitanten Politiekundige start januari 2019  (gelezen 25228 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

DJP

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 6
Reactie #30 Gepost op: 22 november 2018, 15:08:54
De verkorte opleiding begint in week 17? Weet iemand of er dan dit jaar nog vacatures open komen te staan voor het verkorte traject?


Svdh

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 7
Reactie #31 Gepost op: 25 november 2018, 14:24:39
De verkorte opleiding begint in week 17? Weet iemand of er dan dit jaar nog vacatures open komen te staan voor het verkorte traject?

Ik ben hier ook al een aantal maanden op aan het wachten. Meerdere keren gebeld en gemaild maar ze kunnen mij geen duidelijkheid geven.
Ze zeggen alleen dat ze niet weten of en wanneer er vacatures komen. Al weet ik dus wel dat er mensen zijn benaderd voor het verkorte traject (die op het normale traject hebben gesolliciteerd). Heel frustrerend dus maar je kan er toch niks aan doen. Ik wacht nu gewoon af. Ik verwacht in januari/februari ook wel weer vacatures voor het normale traject dus anders ga ik daar op solliciteren. Mocht jij meer weten inmiddels dan hoor ik dat graag haha ;)


sanderpol

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 50
Reactie #32 Gepost op: 26 november 2018, 10:36:00
Ik ben hier ook al een aantal maanden op aan het wachten. Meerdere keren gebeld en gemaild maar ze kunnen mij geen duidelijkheid geven.
Ze zeggen alleen dat ze niet weten of en wanneer er vacatures komen. Al weet ik dus wel dat er mensen zijn benaderd voor het verkorte traject (die op het normale traject hebben gesolliciteerd). Heel frustrerend dus maar je kan er toch niks aan doen. Ik wacht nu gewoon af. Ik verwacht in januari/februari ook wel weer vacatures voor het normale traject dus anders ga ik daar op solliciteren. Mocht jij meer weten inmiddels dan hoor ik dat graag haha ;)

Ik heb begin januari gesolliciteerd voor het verkorte traject om te beginnen in week 48 dit jaar nog. Echter waren er teveel geschikte kandidaten en werd een groot deel (voor eenheid Rotterdam al 4 personen) doorgeplaatst naar week 17 in 2019. Het kan dus misschien zijn dat meerdere eenheden dit hebben, waardoor deze klassen automatisch al ''vol'' zitten...


agrelin

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 28
Reactie #33 Gepost op: 8 december 2018, 12:10:35
Even een update over mijn selectieprocedure..

Nog steeds niet gebeld voor een bgo gesprek. Vind het zelf nu wel erg lang duren, aangezien de opleiding in week 5 begint.

Ook het opzegtermijn van mijn huidige werkgever komt steeds dichterbij. Maandag ga ik dus gelijk even bellen om te vragen hoe dit zit.

Zijn er meer mensen die nog steeds in afwachting zijn voor de opleiding die in week 5 begint?


Ris

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 8
Reactie #34 Gepost op: 10 december 2018, 08:07:09

Zijn er meer mensen die nog steeds in afwachting zijn voor de opleiding die in week 5 begint?

Jups hier nog een. Al heb ik m’n BGO gesprek al wel gehad. 2,5 week geleden. Na het gesprek werd mij door de gesprekafnemer gezegd dat ik binnen 2 weken definitieve uitslag van de sollicitatieprocedure zou hebben.

Nou... we zijn bijna 3 weken verder en ik weet nog niks.
Mijn huidige werkgever had mijn deadline op 7 december gezet... helaas niet gehaald.

Hoop vandaag of morgen iets te horen.

Ben benieuwd wanneer je gesprek is!


sanderpol

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 50
Reactie #35 Gepost op: 10 december 2018, 16:11:11
Ik heb gehoord dat de klassen van week 05 vol zaten (iemand die voor Oost-Brabant gesolliciteerd had)..
Mensen die dus in eerste instantie begonnen in week 05, zijn doorgeplaatst naar augustus 2019.



agrelin

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 28
Reactie #36 Gepost op: 10 december 2018, 18:51:26
Jups hier nog een. Al heb ik m’n BGO gesprek al wel gehad. 2,5 week geleden.

Vervelend dat lange wachten. Ik heb vandaag meerdere telefoontjes gehad met recruitment Oost-Nederland. Blijkt dat inderdaad de week 5 klassen vol zitten. Ik ben dus doorgeplaatst naar augustus 2019.

Aan de ene kant erg vervelend, omdat ik van januari uit ging. Maar aan de andere kant wel fijn dat ze je zekerheid geven om in augustus te starten. Alleen het bgo moet 3 maanden voor de opleiding begint even opnieuw.

Wellicht dat het bij jou dezelfde situatie is? Ik heb zelf gebeld, misschien een tip om morgen ook eens te doen ;)


Ris

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 8
Reactie #37 Gepost op: 11 december 2018, 12:00:50

Wellicht dat het bij jou dezelfde situatie is? Ik heb zelf gebeld, misschien een tip om morgen ook eens te doen ;)

Vandaag ook maar eens gebeld met ‘m’n’ recruiter.

Week 5 it is! 😃🎉

Was het lange wachten toch niet voor niks!

Iedereen die nog wacht op een antwoord, succes met het vervolg!


StefanLF

  • Operationeel Expert GGP
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 15
    • Social media
Reactie #38 Gepost op: 19 januari 2019, 23:54:45
Hoi allemaal, gefeliciteerd voor degenen die deze maand starten met de 4-jarige opleiding! Heb vlak na het solliciteren even rondgesnuffeld op dit forum, daarna eigenlijk niet meer. Deze week heb ik eindelijk de uitslag van het gehele selectietraject: ik kan in week 17 beginnen aan de verkorte PoKu opleiding. Ik vroeg mij af of er nog anderen op dit forum de verkorte route gaan volgen?


StefanLF

  • Operationeel Expert GGP
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 15
    • Social media
Reactie #39 Gepost op: 19 januari 2019, 23:59:53
Ik ben hier ook al een aantal maanden op aan het wachten. Meerdere keren gebeld en gemaild maar ze kunnen mij geen duidelijkheid geven.
Ze zeggen alleen dat ze niet weten of en wanneer er vacatures komen. Al weet ik dus wel dat er mensen zijn benaderd voor het verkorte traject (die op het normale traject hebben gesolliciteerd). Heel frustrerend dus maar je kan er toch niks aan doen. Ik wacht nu gewoon af. Ik verwacht in januari/februari ook wel weer vacatures voor het normale traject dus anders ga ik daar op solliciteren. Mocht jij meer weten inmiddels dan hoor ik dat graag haha ;)

Ik heb op het normale traject gesolliciteerd. Toen ik door W&S werd gebeld gaven zij aan krap te zitten met beschikbare opleidingsplaatsen, gezien de grote hoeveelheid sollicitaties. In het gesprek hebben wij afgesproken dat zij nog verder zou kijken voor andere mogelijkheden (wellicht een andere eenheid), aangezien zij mij wel graag de selectie in wilde laten gaan. Een dag later werd ik gebeld voor de verkorte route, in dezelfde eenheid.

Ik vraag mij af of vacatures voor de verkorte route dus überhaupt online geplaatst zullen worden.