Kledingbudget

Auteur Topic: Kledingbudget  (gelezen 7601 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Dion

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,214
Reactie #10 Gepost op: 24 juli 2018, 14:56:32
Dus als jij net nieuwe polo's hebt besteld en je valt een gat in je broek tijdens een achtervolging, dan loop je de rest van het jaar met een kapotte broek? Of zie ik dit nu te zwart/wit?
Het kledingbudget is om de reguliere 'langzame' slijtage en einde levensduur op te vangen.
Schade ontstaan tijdens de uitoefening van de dienst wordt buiten het budget om vervangen door de kledingcontactpersoon van de eenheid.
Daarnaast heeft iedereen meerdere broeken, als het goed is. Als er eentje stuk is of in de was zit, heb je nog wel andere.


berndw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 167
Reactie #11 Gepost op: 24 juli 2018, 17:58:37
Ok, bedankt voor je antwoord. Duidelijk verhaal.
Aspirant niveau 3, Rotterdam.


Jim1

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 448
Reactie #12 Gepost op: 28 juli 2018, 18:57:55
En dat verschil tussen jouw €340 en het normale budget krijg je extra omdat je motorrijder bent? Dat verschil is inderdaad niet groot gezien de hoge kosten van motoruitrusting..
Het normale budget ligt volgens mij rond de €300,-.
Als motorrijder krijg ik dus niet veel extra.
We krijgen inderdaad een nieuw pak bij aanvang opleiding.
Maar als na 2 jaar je laarzen op zijn omdat je veel rijdt dan moeten die van je punten. Net zoals de hoes van je veiligheidsvest. Die is behoorlijk smerig.
Maar ik wacht met bestellen tot het echt niet meer kan.

Als er schade is aan dienstkleding dan krijg je redelijk snel budget voor vervanging.


tazbrw

  • Hoofdagent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 392
Reactie #13 Gepost op: 7 augustus 2018, 16:22:04
Dus als jij net nieuwe polo's hebt besteld en je valt een gat in je broek tijdens een achtervolging, dan loop je de rest van het jaar met een kapotte broek? Of zie ik dit nu te zwart/wit?

Nee. Die krijg je van je BT/Eenheid. Kost jou geen punten.
Groeten,  Tazbrw