AED first responder auto stichting AED Deventer : Wie weet er meer over dit voertuig ?

Auteur Topic: AED first responder auto stichting AED Deventer : Wie weet er meer over dit voertuig ?  (gelezen 11708 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

ir. Auditor

  • Ingenieur die nog geen band kan plakken.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,654
  • Do one thing every day that scares you (M Schmich)

https://www.facebook.com/1302899173166413/photos/a.1342498529206477.1073741828.1302899173166413/1614198445369816/?type=1&theater

Iemand die iets over dit voertuig weet? Die OGS vind ik maar bijzonder, ze beweren op facebook dat het tevens een lesvoertuig is voor OGS.
Weet echter niet of het de bedoeling is dat een lesvoertuig er als iets anders uitziet.




RemRoof

  • docent Zorg & Welzijn
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,074
  • NRK-vrijwilliger en brede hulpverleningsinteresse

https://www.facebook.com/1302899173166413/photos/a.1342498529206477.1073741828.1302899173166413/1614198445369816/?type=1&theater

Iemand die iets over dit voertuig weet? Die OGS vind ik maar bijzonder, ze beweren op facebook dat het tevens een lesvoertuig is voor OGS.
Weet echter niet of het de bedoeling is dat een lesvoertuig er als iets anders uitziet.

Heel bijzonder verhaal met een, naar mijn idee, hoog wannabee gehalte. Reanimatie bij mij jjn de wijk zijn op loopafstand ennkomen zelden voor.... ::)

M.b.t. OGS: niet genoemd als erkende dienst. Daarnaast zijn er maar zeer weinig partijen die erkend zijn om met OGS te mogen trainen.
Al mijn bijdragen zijn op persoonlijke titel.


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Ik kan mij bijna niet voorstellen dat dit in de haak is. Deze zou zeker aan de kant gaan als ik hem zag rijden!

Van de website word ik ook niet veel wijzer. Veel half of niet ingevulde pagina's. De berichten op Facebook zijn geen hoogstaand Nederlands en de KVK inschrijving zit bij een zorggroep. Bijzonder allemaal.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein




cavia

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,110
even wat citaten van facebook:

Vraag:Gaan jullie rijden met OGS?

Stichting aed deventer
Stichting aed deventer Dat mogen we wel. Want wij gaan tevens ook les geven met deze auto voor rijden met GOS

Stichting aed deventer
Stichting aed deventer Auto is ook voorzien van dubbele bediening. De extra spiegels moeten er alleen nog op geplaatst worden.

Stichting aed deventer
Stichting aed deventer Als dit werkt dan rollen wij deze pilot uit over heel Nederland. Meeste ambulance medewerkers willen dit in hun vrije tijd er wel bij doen




Tevens met alle fietsen maken ze gebruik van BIZA striping...


Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Beeld van de eigenaar:

Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


cavia

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,110
Het deed me iets denken aan die SOS ALARM Hulpverleners ding. Blijkt idd gelinkt te zijn aan elkaar.


ir. Auditor

  • Ingenieur die nog geen band kan plakken.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,654
  • Do one thing every day that scares you (M Schmich)
Was die club niet gestopt ondertussen?


Delta Charlie Foxtrot One

  • Ambulance/HAP chauffeur
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 15
  • don't worry be happy
even wat citaten van facebook:

Vraag:Gaan jullie rijden met OGS?

Stichting aed deventer
Stichting aed deventer Dat mogen we wel. Want wij gaan tevens ook les geven met deze auto voor rijden met GOS

Stichting aed deventer
Stichting aed deventer Auto is ook voorzien van dubbele bediening. De extra spiegels moeten er alleen nog op geplaatst worden.

Stichting aed deventer
Stichting aed deventer Als dit werkt dan rollen wij deze pilot uit over heel Nederland. Meeste ambulance medewerkers willen dit in hun vrije tijd er wel bij doen




Tevens met alle fietsen maken ze gebruik van BIZA striping...


Hey dat had ik idd gevraagd, vind het maar een raar verhaal hoor🤔
Mvg


cavia

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,110
Aangezien het toch mijn nekharen even beetje omhoog zet, voornamelijk door de auto en biza striping op de fietsen cq steps maar ook het algehele beeld wat ik er van krijg vanochtend even contact gehad met de RAV IJsselland. Zij gaan dit intern uitzoeken en verder oppakken.

Ik hou het in de gaten...