AED first responder auto stichting AED Deventer : Wie weet er meer over dit voertuig ?

Auteur Topic: AED first responder auto stichting AED Deventer : Wie weet er meer over dit voertuig ?  (gelezen 11726 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

cavia

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,110
Net ben ik terug gebeld door de RVA. Ze geven aan dat deze persoon al langer onder aandacht staat en dat ze het nauwlettend in de gaten houden. Ze hebben het ook gemeld bij de ipv.


ir. Auditor

  • Ingenieur die nog geen band kan plakken.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,654
  • Do one thing every day that scares you (M Schmich)
Tegen de ogs kan heel eenvoudig opgetreden worden lijkt me.


DaMook

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 822
  • BHV'er
Ten eerste is het natuurlijk heel mooi wat deze man probeert te doen/bereiken. Maar hij moet zich wel aan de regels houden, dus vind ik dat wat ik nu zie te ver gaat.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS) I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)


RemRoof

  • docent Zorg & Welzijn
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,074
  • NRK-vrijwilliger en brede hulpverleningsinteresse
Ten eerste is het natuurlijk heel mooi wat deze man probeert te doen/bereiken. Maar hij moet zich wel aan de regels houden, dus vind ik dat wat ik nu zie te ver gaat.

Kortom: nobel initiatief,  verkeerde uitvoering...
Al mijn bijdragen zijn op persoonlijke titel.


ir. Auditor

  • Ingenieur die nog geen band kan plakken.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,654
  • Do one thing every day that scares you (M Schmich)
Hoe duur zou de auto zijn geweest? Voor dat geld hadden ook een paar AED's aangeschaft kunnen worden.


Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Hoe duur zou de auto zijn geweest? Voor dat geld hadden ook een paar AED's aangeschaft kunnen worden.

Gezien het type auto, de leeftijd en de vorige eigenaar ervan denk ik niet dat de auto zo enorm duur geweest is.
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


Rens Hulman

  • Fotograaf
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 205
Zo maar wat berichten waar ik eens achter mijn oren van moet krabben...


https://www.facebook.com/1302899173166413/photos/a.1342498529206477.1073741828.1302899173166413/1571367386319589/?type=3&theater


He, die straat komt me bekend voor, dat is vlak achter het station. Ik heb daar ook al eens een VW Caddy achtig model auto zien staan, gewoon grijs zonder striping, maar wel met een LED balk op het dak. Kleur niet te zien. Deze auto heeft een invalidenplek op kenteken... Heb me altijd al afgevraagd waar dat op sloeg. Zal vandaag eens kijken of dat andere voertuig er ook staat, erg vreemd verhaal


cavia

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,110
Foto is van facebook verdwenen.


cavia

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,110


ir. Auditor

  • Ingenieur die nog geen band kan plakken.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,654
  • Do one thing every day that scares you (M Schmich)