Waarom we onze ademluchtflessen met zorg moeten vervoeren cq neerleggen....

Auteur Topic: Waarom we onze ademluchtflessen met zorg moeten vervoeren cq neerleggen....  (gelezen 2372 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

firemanr

  • Gast
Na het ademluchtongeval in Zwitserland dit jaar, hier een filmpje wat je hopenlijk doet beseffen wat voor krachten er vrij komen, als er een afsluiter afbreekt...... :-X

Het laat zien het verschil zien tussen stalen cilinders en kunststof cilinders en het verschil zonder restrictie en met restrictie in de afsluiter.


Het filmpje krijg ik niet geupload....maar wie het wil hebben, stuur maar een pm met je mailadres. het is 4 MB groot.....




Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Na het ademluchtongeval in Zwitserland dit jaar, hier een filmpje wat je hopenlijk doet beseffen wat voor krachten er vrij komen, als er een afsluiter afbreekt...... :-X

Het laat zien het verschil zien tussen stalen cilinders en kunststof cilinders en het verschil zonder restrictie en met restrictie in de afsluiter.


Het filmpje krijg ik niet geupload....maar wie het wil hebben, stuur maar een pm met je mailadres. het is 4 MB groot.....



Stuur maar op!  ;D maar hoort dit in de preventie topic???  ??? ;)  preventist@gmail.com


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Ik heb het filmpje gezien,maar dat wil je nie meemaken  :-X


firemanr

  • Gast
Stuur maar op!  ;D maar hoort dit in de preventie topic???  ??? ;)  preventist@gmail.com

Het is een preventief filmpje....geen commercieel iets.... ;)
Zal het zo doorsturen.... ;)