Sporten tijdens opleiding

Auteur Topic: Sporten tijdens opleiding  (gelezen 12393 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

PWB

  • Senior GGP A’dam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,079
Reactie #10 Gepost op: 22 augustus 2018, 10:26:14
Zijn de onderdelen ook in de volgorde zoals hierboven beschreven? En hoeveel tijd zit er tussen de onderdelen? Of ga je in 1 keer door?
je begint met roeien en eindigt met hardlopen. Daartussen mag je de volgorde zelf bepalen.
Na het roeien heb je 7 minuten rust. Tussen de overige onderdelen zit 3 minuten rust. Na je laatste onderdeel voor het hardlopen heb je ook 7 minuten rust voor je gaat lopen.
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.


guest16442

  • Gast
Reactie #11 Gepost op: 22 augustus 2018, 10:57:00
Is het de bedoeling dat je de tijd afmaakt, oftewel dat je zoveel als mogelijk doet in de aangegeven tijd, of mag/moet je stoppen wanneer je het aantal hebt behaald dat nodig is om te slagen?


PWB

  • Senior GGP A’dam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,079
Reactie #12 Gepost op: 22 augustus 2018, 11:30:14
Is het de bedoeling dat je de tijd afmaakt, oftewel dat je zoveel als mogelijk doet in de aangegeven tijd, of mag/moet je stoppen wanneer je het aantal hebt behaald dat nodig is om te slagen?
je mag stoppen zodra je het aantal bereikt hebt wat nodig is om te slagen.
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.


lisa13877

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 2
Reactie #13 Gepost op: 22 augustus 2018, 12:19:29
Hallo allemaal,
Als vrouwelijke kandidaat, vraag ik mij af wat de light versie van een burpee en een pull-up inhoud? Wie kan mij hier iets meer over vertellen?


PWB

  • Senior GGP A’dam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,079
Reactie #14 Gepost op: 22 augustus 2018, 22:09:06
Hallo allemaal,
Als vrouwelijke kandidaat, vraag ik mij af wat de light versie van een burpee en een pull-up inhoud? Wie kan mij hier iets meer over vertellen?
dan mag je je voeten tegen de muur aan houden.
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.


martijnw85

  • Aspirant eenheid Oost-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 103
Reactie #15 Gepost op: 23 augustus 2018, 00:08:15
Niet zo inzitten over die sporttest.. ik zelf die al meer en zwaardere oefeningen als warming up.. om vervolgens als afsluiting ff 15k hard te lopen. Doe ik 3x per week. En dan zal ik ook nog een van de oudere zijn.


berndw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 167
Reactie #16 Gepost op: 23 augustus 2018, 07:31:47
Niet zo inzitten over die sporttest.. ik zelf die al meer en zwaardere oefeningen als warming up.. om vervolgens als afsluiting ff 15k hard te lopen. Doe ik 3x per week. En dan zal ik ook nog een van de oudere zijn.

Dat is natuurlijk leuk voor jou, maar heeft weinig te maken met het wel of niet inzitten over de sporttest van anderen.
Aspirant niveau 3, Rotterdam.


DJoseph

  • Aspirant eenheid Limburg
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 49
Reactie #17 Gepost op: 23 augustus 2018, 08:13:41
Moraal van het verhaal, maak je niet te druk maar besteed wel aandacht aan je conditie en kracht. Het lijkt mij in iedergeval stukken zwaarder dan de parcours die ik heb moeten afleggen tijdens de selectie dagen.


PWB

  • Senior GGP A’dam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,079
Reactie #18 Gepost op: 23 augustus 2018, 11:53:47
Je mag er vooraf best over inzitten want als je niet heel sportief bent is het echt wel pittig.
Maar ProfessioneelFit is heel goed trainbaar en je hebt er ook ruim de tijd voor. Na een paar maanden een paar keer in de week een crossfit parcourtje (de academie biedt mooie faciliteiten om te trainen) haal je het met twee vingers in de neus.
Wel een kwestie van discipline en schouders d’r onder.  8)
Ik ben ervaringsdeskundige dus weet waar ik het over heb.
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.


Jim1

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 448
Reactie #19 Gepost op: 23 augustus 2018, 14:49:03
Je mag er vooraf best over inzitten want als je niet heel sportief bent is het echt wel pittig.
Maar ProfessioneelFit is heel goed trainbaar en je hebt er ook ruim de tijd voor. Na een paar maanden een paar keer in de week een crossfit parcourtje (de academie biedt mooie faciliteiten om te trainen) haal je het met twee vingers in de neus.
Wel een kwestie van discipline en schouders d’r onder.  8)
Ik ben ervaringsdeskundige dus weet waar ik het over heb.
En een belangrijk onderdeel is ook de techniek goed beheersen. Als je techniek slecht is ben je meer tijd/kracht kwijt aan bepaalde oefeningen....