Sporten tijdens opleiding

Auteur Topic: Sporten tijdens opleiding  (gelezen 12345 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

berndw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 167
Reactie #20 Gepost op: 15 oktober 2018, 10:54:31
Aspirant niveau 3, Rotterdam.


DJoseph

  • Aspirant eenheid Limburg
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 49
Reactie #21 Gepost op: 15 oktober 2018, 18:29:26
Ter info, zag vandaag dit bericht op AD.nl

https://www.ad.nl/binnenland/agenten-in-spe-falen-voor-fitheidstest-ander-werk-zoeken-om-een-push-up~ac9e7407/


Waar trek je de lijn he? Vandaag profit 0-meting gehad. Er is voor mijn werk aan de winkel. Maar je krijgt meer dan genoeg tijd om je conditie naar het gewenste niveau te brengen. Tuurlijk zou ik niet klagen als t makkelijker word. Maar met trainen is het volgens mij goed te doen.


berndw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 167
Reactie #22 Gepost op: 15 oktober 2018, 18:49:54
Waar trek je de lijn he? Vandaag profit 0-meting gehad. Er is voor mijn werk aan de winkel. Maar je krijgt meer dan genoeg tijd om je conditie naar het gewenste niveau te brengen. Tuurlijk zou ik niet klagen als t makkelijker word. Maar met trainen is het volgens mij goed te doen.

Ben het met je eens dat je ergens een lijn moet trekken. Wel ben ik van mening dat dit tijdens het hele sollicitatietraject beter besproken moet worden. Ik heb er niets over gehoord namelijk via de officiële weg.

De fit test tijdens de selectie stelt niets voor vergeleken met de eisen van de profit test.

Maar goed, ik denk altijd "de mensen die ervoor geleerd hebben zullen wel weten waar ze het over hebben", dus ik vertrouw er maar op dat het inderdaad goed te trainen is mocht je tekort komen op 1 of meerdere van de onderdelen.


Aspirant niveau 3, Rotterdam.