Reiskosten tijdens opleiding bij de politie

Auteur Topic: Reiskosten tijdens opleiding bij de politie  (gelezen 2177 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

berndw

• Forum gebruiker
Reactie #10 Gepost op: 29 augustus 2018, 20:16:40
Om hier even op door te gaan. Hoe zit het met het parkeren van je auto. Ik heb voor eenheid Rotterdam gesolliciteerd en daar is het ongeveer overal betaald parkeren. En ik kan me niet voorstellen dat op ieder bureau een voldoende grote parkeerplaats is. Betaald parkeren wordt dus een duur geintje.
aangenomen voor lichting wk5 2019. Niv3 ehd Rotterdam.

martijnw85

• Aspirant eenheid Oost-Nederland
  • Forum gebruiker
Reactie #11 Gepost op: 29 augustus 2018, 20:52:02
Om hier even op door te gaan. Hoe zit het met het parkeren van je auto. Ik heb voor eenheid Rotterdam gesolliciteerd en daar is het ongeveer overal betaald parkeren. En ik kan me niet voorstellen dat op ieder bureau een voldoende grote parkeerplaats is. Betaald parkeren wordt dus een duur geintje.
ov of op de fiets.. misschien motor?

berndw

• Forum gebruiker
Reactie #12 Gepost op: 29 augustus 2018, 21:05:58
Ja precies, gewoon eigen rekening als je met de auto komt dus.
aangenomen voor lichting wk5 2019. Niv3 ehd Rotterdam.

PWB

• Hoofdagent A’dam
  • Senior gebruiker
Reactie #13 Gepost op: 30 augustus 2018, 11:18:34
Ja precies, gewoon eigen rekening als je met de auto komt dus.
vaak heeft een bureau wel een aantal te verdelen vergunningen. Maar echte binnenstad bureaus zul je inderdaad het laatste stukje moeten lopen/fietsen/tram om bij je bureau te komen.

Motoren kunnen altijd bij het bureau geparkeerd worden.
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.

Alica kr

• Aspirant agent Midden Nederland
  • Forum gebruiker
Reactie #14 Gepost op: 3 september 2018, 17:14:18

Is voor eigen rekening ;) Weet dat ze op Bureau Hilversum (midden nederland) ook overal betaald parkeren hebben, maar daar is voor politiecollegas een parkeerplaats gemaakt, is echter wel 15 minuten lopen van de auto naar het bureau. Tijdens de opleiding betaal je parkeerkosten zelf indien dit van toepassing is. Vandaar dat er veel op de motor komen ;)
Aspirant agent Midden Nederland