Reiskosten tijdens opleiding bij de politie

Auteur Topic: Reiskosten tijdens opleiding bij de politie  (gelezen 14718 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Citroen

  • Nationale Politie
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 190
  • Better safe than sorry
Reactie #20 Gepost op: 7 maart 2019, 19:31:02
e.e.a. is overigens terug te vinden op intranet. De pagina "Reiskosten woon-werkverkeer", vraag&antwoord, 03 "kun je aanspraak maken op een tegemoetkoming in de reiskosten als je meerijdt met een collega?"
Al mijn uitspraken zijn op persoonlijke titel en kunnen nooit gelinkt worden aan welke organisatie dan ook.


Joop2020

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 10
Reactie #21 Gepost op: 10 november 2020, 16:04:26
nog wat anders... jullie intussen al de reiskosten gehad voor de selectiedagen? is nu een maand of 3 geleden...

Ik had ook begrepen dat de reiskosten vergoed werden tijdens selectie. Ik heb ook alleen een tegemoetkoming gekregen voor deel A / B. Omgerekend 11 cent per km.  . Helft van een enkele ov reis. Voor al het overige heb ik niks ontvangen. Ik zie het maar als investering voor de toekomst


Jim1

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 448
Reactie #22 Gepost op: 24 december 2020, 15:40:35
Ik had ook begrepen dat de reiskosten vergoed werden tijdens selectie. Ik heb ook alleen een tegemoetkoming gekregen voor deel A / B. Omgerekend 11 cent per km.  . Helft van een enkele ov reis. Voor al het overige heb ik niks ontvangen. Ik zie het maar als investering voor de toekomst
Het is geven en nemen. Werken bij de Politie zou een roeping moeten zijn. Dan is een reiskostenvergoeding ondergeschikt. ;)


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #23 Gepost op: 30 december 2020, 12:23:39
Wel opmerkelijk trouwens. Je krijgt bij de politie ongeveer elke scheet vergoed en dit krijg je dan maar half...
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein