Sollicitanten Recherchekundige start april 2019

Auteur Topic: Sollicitanten Recherchekundige start april 2019  (gelezen 21887 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Swaghetti

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 102
Reactie #20 Gepost op: 22 oktober 2018, 15:19:50
Ja dit had ik ook! Ik ben door dus nu naar selectiedag A 098uo

Mooi, het begin is er! 8) Wanneer is deel A?


rekusol

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 11
Reactie #21 Gepost op: 22 oktober 2018, 19:21:34
Mooi, het begin is er! 8) Wanneer is deel A?

Precies! Ik heb hem 31 oktober. Maar anderen hebben hem al deze week of begin/half november, verschilt dus een beetje.


Swaghetti

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 102
Reactie #22 Gepost op: 1 november 2018, 19:48:46
Hoe is deel A gegaan voor de mensen die dat al hebben gehad?


rekusol

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 11
Reactie #23 Gepost op: 2 november 2018, 11:17:15
Hoe is deel A gegaan voor de mensen die dat al hebben gehad?

Ik ben door naar deel B! Vind ik wel heel spannend, omdat ik niet zo goed weet wat ik kan verwachten. Iemand nog tips? 0098


Proost

  • Politiekundige
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 311
Reactie #24 Gepost op: 2 november 2018, 16:40:41
Ik ben door naar deel B! Vind ik wel heel spannend, omdat ik niet zo goed weet wat ik kan verwachten. Iemand nog tips? 0098
Authentiek zijn en bij iedere gevraagd competentie een voorbeeld klaar hebben. Dan is het zeker goed te doen.


agrelin

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 28
Reactie #25 Gepost op: 3 november 2018, 16:50:10
Ik ben door naar deel B! Vind ik wel heel spannend, omdat ik niet zo goed weet wat ik kan verwachten. Iemand nog tips? 0098

Vooral jezelf zijn, ze kijken echt door je heen als je jezelf anders voordoet tijdens het rollenspel.

Bij het psychologisch gesprek idd veel voorbeelden noemen bij competenties. Probeer van te voren te bedenken welke (ingrijpende) situaties je hebt meegemaakt, en hoe je hierop hebt gereageerd! Succes!


rekusol

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 11
Reactie #26 Gepost op: 7 november 2018, 18:21:58
Yes, ik blijf rustig en mezelf en dan gaan we het zien! Dankjulliewel


Swaghetti

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 102
Reactie #27 Gepost op: 3 januari 2019, 09:51:01
Hoe is het afgelopen met de ReKu sollicitanten die deel B hebben gehad? Ben erg benieuwd.


rekusol

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 11
Reactie #28 Gepost op: 3 januari 2019, 11:08:16
Hoe is het afgelopen met de ReKu sollicitanten die deel B hebben gehad? Ben erg benieuwd.

Ik ben door!! Echt super blij. 2 weken geleden mijn ogen laten laseren en straks de medische keuring! Screening zijn ze ook mee bezig. Het komt steeds dichterbij!


N

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 1
Reactie #29 Gepost op: 6 januari 2019, 18:08:54
Ik ben door!! Echt super blij. 2 weken geleden mijn ogen laten laseren en straks de medische keuring! Screening zijn ze ook mee bezig. Het komt steeds dichterbij!

Gefeliciteerd en veel succes met het doorlopen van de procedure. Ik ben momenteel bezig met een masteropleiding strafrecht en heb de vacatures voor de functie recherchekundige via www.kombijdepolitie.nl in de gaten gehouden. De afgelopen maanden heb ik er echter geen voorbij zien komen. Nu ben ik op dit forum terecht gekomen door een tweet van @HulpverleningNL en kom ik tot de conclusie dat er wel degelijk vacatures waren. Zou je me kunnen/willen vertellen op welke manier je kennis hebt genomen van het bestaan van deze vacatures?