Sollicitanten Recherchekundige start april 2019

Auteur Topic: Sollicitanten Recherchekundige start april 2019  (gelezen 21871 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Swaghetti

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 102
Reactie #10 Gepost op: 11 oktober 2018, 08:38:27
Hebben de mensen die gesolliciteerd hebben al wat gehoord? Van een iemand weet ik dat die helaas niet door de briefselectie is gekomen. Er is weer een hoog aantal aanmeldingen begreep ik.


rusdi

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 13
Reactie #11 Gepost op: 11 oktober 2018, 10:59:04
Ook helaas niet door de briefselectie... Begreep hetzelfde


rekusol

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 11
Reactie #12 Gepost op: 12 oktober 2018, 18:03:55
Ik ben door de briefselectie heen en heb dinsdag mijn intake gesprek. Zijn er nog andere mensen die ook door zijn?
En weten jullie hoeveel aanmeldingen er waren en hoeveel er nu door zijn? Ik ben wel benieuwd!


berndw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 167
Reactie #13 Gepost op: 13 oktober 2018, 09:45:55
Ik denk dat je aan die informatie niet gaat komen. Is ook niet belangrijk toch? Belangrijkste is dat je zelf een stapje verder bent. Succes.
Aspirant niveau 3, Rotterdam.


rekusol

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 11
Reactie #14 Gepost op: 15 oktober 2018, 12:29:37
Ik denk dat je aan die informatie niet gaat komen. Is ook niet belangrijk toch? Belangrijkste is dat je zelf een stapje verder bent. Succes.

Klopt, maar was toch benieuwd. Bedankt!


Swaghetti

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 102
Reactie #15 Gepost op: 18 oktober 2018, 18:43:54
Ik ben door de briefselectie heen en heb dinsdag mijn intake gesprek. Zijn er nog andere mensen die ook door zijn?
En weten jullie hoeveel aanmeldingen er waren en hoeveel er nu door zijn? Ik ben wel benieuwd!

Misschien een suffe vraag maar wat houdt die intake precies in?


berndw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 167
Reactie #16 Gepost op: 19 oktober 2018, 09:38:45
Bij mij hield de intake het volgende in:

eerst een uurtje wat voorlichting over het politiewerk. Bijvoorbeeld over welke invloed het heeft op je privé leven e.d. Ook waren er wat agenten aanwezig die praktijkvoorbeelden bespraken. Daarna werd een ieder voor een gesprek meegenomen. Dit gesprek was met iemand van de afdeling recruitment en iemand uit de praktijk. (praktijkbegeleider in mijn geval). Daar had je dan een soort sollicitatiegesprekje mee. Dus uitleggen waarom je bij de politie wil, waarom dit niveau, wat verwacht je ervan e.d. Als je hier goed doorheen komt, kan je door naar de selectiedagen A en B.

Dit was bij niveau 3, of het er wezenlijk anders uitziet bij recherchekundige weet ik uiteraard niet.
Aspirant niveau 3, Rotterdam.


Swaghetti

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 102
Reactie #17 Gepost op: 21 oktober 2018, 12:31:52
Sinds wanneer zit die intake erin? Afgelopen jaar was het nog het reguliere pad van briefselectie, deel A, deel B, etc.


berndw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 167
Reactie #18 Gepost op: 21 oktober 2018, 14:03:19
Sinds wanneer zit die intake erin? Afgelopen jaar was het nog het reguliere pad van briefselectie, deel A, deel B, etc.

Ik had in mei gesolliciteerd. Gelijk het 'nieuwe' traject in. Dit was ehd Rotterdam, was volgens mij nog niet landelijk ingevoerd.
Aspirant niveau 3, Rotterdam.


rekusol

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 11
Reactie #19 Gepost op: 22 oktober 2018, 11:12:24
Bij mij hield de intake het volgende in:

eerst een uurtje wat voorlichting over het politiewerk. Bijvoorbeeld over welke invloed het heeft op je privé leven e.d. Ook waren er wat agenten aanwezig die praktijkvoorbeelden bespraken. Daarna werd een ieder voor een gesprek meegenomen. Dit gesprek was met iemand van de afdeling recruitment en iemand uit de praktijk. (praktijkbegeleider in mijn geval). Daar had je dan een soort sollicitatiegesprekje mee. Dus uitleggen waarom je bij de politie wil, waarom dit niveau, wat verwacht je ervan e.d. Als je hier goed doorheen komt, kan je door naar de selectiedagen A en B.

Dit was bij niveau 3, of het er wezenlijk anders uitziet bij recherchekundige weet ik uiteraard niet.

Ja dit had ik ook! Ik ben door dus nu naar selectiedag A 098uo