Sollicitanten agent start mei 2019

Auteur Topic: Sollicitanten agent start mei 2019  (gelezen 136356 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

rebels

  • Soll.EenhdDH mei2019
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 65
Reactie #110 Gepost op: 24 januari 2019, 23:13:52
Zojuist een belletje gehad van de persoon waarmee ik gisteren mijn BGO gesprek had! En de uitslag van de screening is positief 098uo 098uo
Ik zeg op naar 20 mei.
Zin in... kan niet wachten om te beginnen 98uiye
Ook mijn screening is positief.
Dus laat de definitieve aanstelling maar snel volgen.

Top! Beiden gefeliciteerd! .. dat wachten pfff. En idd, ik heb een eigen bedrijf welke ik heel bewust opgeef voor een vak/beleving waar ik in mijn ogen waanzinnig veel voldoening en zingeving uit kan halen  :)


B_rt

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 44
Reactie #111 Gepost op: 29 januari 2019, 18:34:14
Me09 heb jij al een mail of bevestiging dat je definitief mag starten in mei?  Ik wacht nog in spanning op het verlossende bericht.

En ThickBlueLine staat jouw screening inmiddels gepland?

Laatste loodjes van de selectie :D

Sollicitant eenheid Rotterdam


ThickBlueLine

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 40
Reactie #112 Gepost op: 29 januari 2019, 21:07:00
Me09 heb jij al een mail of bevestiging dat je definitief mag starten in mei?  Ik wacht nog in spanning op het verlossende bericht.

En ThickBlueLine staat jouw screening inmiddels gepland?

Laatste loodjes van de selectie :D

Ik weet dat het wel even kan duren tot je een definitieve aanstelling binnen krijgt.

Mijn screening staat nog niet gepland, helaas. Hopen dat ze snel bellen!
Gelukkig duurt t nog ff voordat we beginnen..

Zijn er inmiddels meerdere mensen die al iets meer weten?


ThickBlueLine

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 40
Reactie #113 Gepost op: 29 januari 2019, 21:08:17
Valt mij trouwens op dat dit een erg rustige topic is.

12 pagina's. Vergeleken met Januari..


Hg1987

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 70
Reactie #114 Gepost op: 29 januari 2019, 22:54:10
Ik weet dat het wel even kan duren tot je een definitieve aanstelling binnen krijgt.

Mijn screening staat nog niet gepland, helaas. Hopen dat ze snel bellen!
Gelukkig duurt t nog ff voordat we beginnen..

Zijn er inmiddels meerdere mensen die al iets meer weten?

Helaas nog niks gehoord over mijn BGO.
Krijg je een bericht als ze dit starten?



B_rt

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 44
Reactie #115 Gepost op: 29 januari 2019, 23:15:50
Helaas nog niks gehoord over mijn BGO.
Krijg je een bericht als ze dit starten?

Nee zoals ik van W&S begreep geven ze nadat de uitslag van je medische keuren binnen is pas de opdracht om de screening uit te voeren. Ze sluiten het onderzoek af met een telefonische afspraak met je om het gesprek te plannen. Dus je komt vanzelf aan de beurt. Of je doet een telefoontje naar w&s met de vraag of deze al opgestart is.
Sollicitant eenheid Rotterdam


Me09

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 48
  • Sollicitant eenheid Oost-Nederland
Reactie #116 Gepost op: 30 januari 2019, 06:58:19
Me09 heb jij al een mail of bevestiging dat je definitief mag starten in mei?  Ik wacht nog in spanning op het verlossende bericht.

En ThickBlueLine staat jouw screening inmiddels gepland?

Laatste loodjes van de selectie :D

Neee... nog niks gehoord! Afgelopen maandag wel even recruitment gebeld met de vraag of er al iets bekend is. Gezien het feit dat het nog kort geleden is (BGO ) moest ik gewoon nog geduld hebben en krijg je vanzelf een bericht.


ThickBlueLine

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 40
Reactie #117 Gepost op: 30 januari 2019, 10:22:41
Nee zoals ik van W&S begreep geven ze nadat de uitslag van je medische keuren binnen is pas de opdracht om de screening uit te voeren. Ze sluiten het onderzoek af met een telefonische afspraak met je om het gesprek te plannen. Dus je komt vanzelf aan de beurt. Of je doet een telefoontje naar w&s met de vraag of deze al opgestart is.

Ik denk wel dat ze al bezig zijn met een vooronderzoek. Daarmee bedoel ik kijken in het gba, systeem van de politie e.d.

Denk dat we gewoon even geduld moeten hebben.. Duurt nog een paar maandjes tot de opleiding start. Dus ze hebben nog tijd.

Als ik kijk naar de tijd die bij Me en B_rt tussen de medische en bgo zat, verwacht ik snel het telefoontje. 10e was de medische.


guest20082

  • Gast
Reactie #118 Gepost op: 30 januari 2019, 13:20:21
Ik heb mijn medische keuring 6 weken geleden gehad en toch maar eens gebeld hoelang t nog ging duren aangezien ik volgende week mn baan op moet gaan zeggen ivm mijn opzegtermijn.

Bleek dat mijn medische keuring nergens te vinden was en dus mn screening ook niet niet was aangevraagd. Nu moest ik bewijs aanleveren dat ik wel degelijk medisch goedgekeurd was zodat ze mn screening aan konden vragen.

Ik vroeg nog wel hoelang het ging duren maar kon dus alsnog 9 weken gaan duren. Ik vroeg of het niet wat sneller kon vanwege mijn opzegtermijn van mijn huidige baan. Maar de man aan de telefoon zei dat ik de gok dan maar moest wagen omdat het proces niet versneld kan worden. Hij zei je weet immers zelf wel of je wel of niet door de screening gaat komen...

Dit is wel mega slordig en als ik niet gebeld had vraag ik me af of ze zelf wel aan de bel hadden getrokken. Nu moet ik dus volgende week mn baan op gaan zeggen anders kan ik niet in mei starten. Hopelijk verloopt de screening wel gewoon positief...


ThickBlueLine

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 40
Reactie #119 Gepost op: 30 januari 2019, 17:43:14
N.a.v bovenstaand bericht kon ik het niet laten om te bellen of mijn uitslag door was gekomen. Dit met de achterliggende gedachten dat het KLM health center een nieuw systeem kreeg oid waardoor alles wat vertraagd was.

Gelukkig kreeg ik te horen dat alles ok was en mijn screening al aan de gang was. Wachten op het gesprek dus... Mijn sterkste punt.. Geduld  e050

Boheme, ik hoop dat je snel positief bericht krijgt!