Sollicitanten agent start mei 2019

Auteur Topic: Sollicitanten agent start mei 2019  (gelezen 136199 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Hg1987

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 70
Reactie #140 Gepost op: 5 februari 2019, 20:55:38
Mijn gesprek staat inmiddels ook gepland voor over 2 weken ongeveer  098uo


rebels

  • Soll.EenhdDH mei2019
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 65
Reactie #141 Gepost op: 5 februari 2019, 21:39:33
Heb gisteren van w&s telefonisch te horen gekregen dat mijn screening positief is dus nu ook wachten op definitief gesprek .. morgen worden de gesprekken verdeeld over de bureau's en hoor ik wanneer ik op welk bureau moet zijn  :)

Had ik al gezegd dat wachten en geduld hebben een mooie combi is?  0098
Iedereen succes ieg.


B_rt

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 44
Reactie #142 Gepost op: 5 februari 2019, 22:23:51
Heb gisteren van w&s telefonisch te horen gekregen dat mijn screening positief is dus nu ook wachten op definitief gesprek ..

Begrijp ik het goed dat jouw screening al positief is bij w&s voordat je het gesprek met het VIK gehad hebt?
Sollicitant eenheid Rotterdam


rebels

  • Soll.EenhdDH mei2019
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 65
Reactie #143 Gepost op: 5 februari 2019, 22:31:14
Begrijp ik het goed dat jouw screening al positief is bij w&s voordat je het gesprek met het VIK gehad hebt?

Idd .. gisteren gebeld en gesproken met iemand die de status kon inzien en gaf aan dat t allemaal oke was en ik alleen nog het gesprek moet voeren. Morgen hoor ik dus wanneer en waar ik op gesprek moet komen.
Nou kan het gesprek ook nog negatief uitpakken (zoals elk gesprek in deze fase) dus ik ben wel happy, maar reken me nog niet rijk  ;) ..


Hg1987

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 70
Reactie #144 Gepost op: 5 februari 2019, 23:31:41
Idd .. gisteren gebeld en gesproken met iemand die de status kon inzien en gaf aan dat t allemaal oke was en ik alleen nog het gesprek moet voeren. Morgen hoor ik dus wanneer en waar ik op gesprek moet komen.
Nou kan het gesprek ook nog negatief uitpakken (zoals elk gesprek in deze fase) dus ik ben wel happy, maar reken me nog niet rijk  ;) ..

‘Het’ gesprek... is dat het gesprek aansluitend/over het BGO?

Waarin je vaste lasten etc. moet laten zien of een ander (eind)gesprek?


rebels

  • Soll.EenhdDH mei2019
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 65
Reactie #145 Gepost op: 5 februari 2019, 23:39:29
.. Ik ga er vanuit van wel. Qua procedure merk ik veel verschil in 'het gesprek' .. en wie weet ja, kan ook een ander 'eindgesprek' zijn, maar ga er niet vanuit.


T_MO

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 57
  • Aspirant lichting 1921 N4
Reactie #146 Gepost op: 6 februari 2019, 19:12:14
Beste allemaal,

Ik zie dit forum en denk, daar wil ik meepraten! Ook ik heb gesolliciteerd op de functie Agent Midden-Nederland, met als start mei 2019.
Inmiddels selectie A + B en de medische keuring gehad (medische keuring 31 januari 2019).

Bij mijn medische keuring kreeg ik meteen op papier de uitslag mee van de keuringsarts. Hij zei dat hij het meteen naar de politie zou sturen via de mail.
Ik zelf heb de uitslag niet via mail gekregen en daar heeft hij ook niks over gezegd. Ook van de politie heb ik geen bevestiging o.i.d. gekregen over de uitslag van de medische keuring of dat de screening zal starten (al is mijn medische keuring natuurlijk nog niet lang geleden).

Enfin, ook ik ben nu aan het wachten tot ik de uitnodiging krijg voor het screeningsgesprek! Spannend!

Ik lees graag mee wat jullie ervaringen zijn m.b.t. het gesprek.

De hele selectieprocedure duurt wel lang en de tijd dat het contact 'stil' ligt zorgt er voor dat je toch een beetje gespannen wordt, althans, bij mij.
Ik hoop voor jullie allen dat het positief afgerond word en zie er naar uit om uiteindelijk met jullie beëdigd te worden!  :D

Heel veel succes met de laatste loodjes en het opbrengen van het engelen geduld!


rebels

  • Soll.EenhdDH mei2019
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 65
Reactie #147 Gepost op: 6 februari 2019, 19:53:04

Enfin, ook ik ben nu aan het wachten tot ik de uitnodiging krijg voor het screeningsgesprek! Spannend!
Ik lees graag mee wat jullie ervaringen zijn m.b.t. het gesprek.
De hele selectieprocedure duurt wel lang en de tijd dat het contact 'stil' ligt zorgt er voor dat je toch een beetje gespannen wordt, althans, bij mij.

Ja, dat wachten he .. alles bij elkaar duurt t ± 4 maanden. Soms is de ene eenheid sneller qua procedure, cker wat betreft 'Het gesprek'. Anyway, de laatste loodjes he .. kan niet wachten!

Groet,
-rebels-


Me09

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 48
  • Sollicitant eenheid Oost-Nederland
Reactie #148 Gepost op: 7 februari 2019, 11:21:45
Beste allemaal,

Ik zie dit forum en denk, daar wil ik meepraten! Ook ik heb gesolliciteerd op de functie Agent Midden-Nederland, met als start mei 2019.
Inmiddels selectie A + B en de medische keuring gehad (medische keuring 31 januari 2019).

Bij mijn medische keuring kreeg ik meteen op papier de uitslag mee van de keuringsarts. Hij zei dat hij het meteen naar de politie zou sturen via de mail.
Ik zelf heb de uitslag niet via mail gekregen en daar heeft hij ook niks over gezegd. Ook van de politie heb ik geen bevestiging o.i.d. gekregen over de uitslag van de medische keuring of dat de screening zal starten (al is mijn medische keuring natuurlijk nog niet lang geleden).

Enfin, ook ik ben nu aan het wachten tot ik de uitnodiging krijg voor het screeningsgesprek! Spannend!

Ik lees graag mee wat jullie ervaringen zijn m.b.t. het gesprek.

De hele selectieprocedure duurt wel lang en de tijd dat het contact 'stil' ligt zorgt er voor dat je toch een beetje gespannen wordt, althans, bij mij.
Ik hoop voor jullie allen dat het positief afgerond word en zie er naar uit om uiteindelijk met jullie beëdigd te worden!  :D

Heel veel succes met de laatste loodjes en het opbrengen van het engelen geduld!

Bij mij hetzelfde mbt tot uitslag van de keuring. Nooit ontvangen.


rebels

  • Soll.EenhdDH mei2019
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 65
Reactie #149 Gepost op: 7 februari 2019, 11:55:03
Bij mij hetzelfde mbt tot uitslag van de keuring. Nooit ontvangen.

De uitslag vd medische keuring ontvang je ter plekke vd keuringsarts. Van de politie ontvang je niets. De screening wordt namelijk opgestart zodra w&s de uitslag ontvangt vd keuringsinstantie.