Sollicitanten agent start mei 2019

Auteur Topic: Sollicitanten agent start mei 2019  (gelezen 136217 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Subaru

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 32
Reactie #200 Gepost op: 25 februari 2019, 12:01:22
Goedemorgen,

Nu alleen nog de medische keuring en de screening denk ik inderdaad.
Bij de screening hoort een gesprek.
Heb je hier al formulieren voor (beide) ingevuld?

Als deel B positief is afgerond word je aangemeld bij de KLM en nemen zij contact met je op voor je medische keuring.

Als deze positief is, krijg je een belletje van de medewerker voor het inplannen van je gesprek.

Heb je een opzegtermijn?
Anders zou ik er wel strak in zitten, voordat je zelf voor een uitdaging staat!

Succes!

Ik heb nog niks ingevuld en ook nog niks ontvangen, alleen dat ik Deel A en B gehaald heb. Dat is nu precies mijn probleem dat ik een opzegtermijn heb. Is het wellicht mogelijk om KLM zelf te benaderen om op korte termijn een afspraak in te plannen?


Hg1987

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 70
Reactie #201 Gepost op: 25 februari 2019, 12:07:39
Ik heb nog niks ingevuld en ook nog niks ontvangen, alleen dat ik Deel A en B gehaald heb. Dat is nu precies mijn probleem dat ik een opzegtermijn heb. Is het wellicht mogelijk om KLM zelf te benaderen om op korte termijn een afspraak in te plannen?

Zolang zij geen opdracht hebben, kunnen ze niks lijkt me.

Dan even bellen naar werving en selectie en je tijdsdruk uitleggen!


rebels

  • Soll.EenhdDH mei2019
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 65
Reactie #202 Gepost op: 25 februari 2019, 14:22:22
Ik heb nog niks ingevuld en ook nog niks ontvangen, alleen dat ik Deel A en B gehaald heb. Dat is nu precies mijn probleem dat ik een opzegtermijn heb. Is het wellicht mogelijk om KLM zelf te benaderen om op korte termijn een afspraak in te plannen?

Had ik die mogelijkheid maar van zo'n korte route, dat zou wat engelengeduld schelen haha .. Op zo'n korte termijn is t zaak om de druk er idd op te houden want als je alleen maar afwacht zou het zo maar kunnen zijn dat er ergens in de keten iets blijft steken, zou zonde zijn. In het reguliere traject van 4 maanden gaat er vaak genoeg wat mis met gevolgen dus ik zou ook zeggen de druk erop houden, maar dan wel bij W&S en niet de KLM. Dat begrijpen ze bij w&s echt wel  :D

Succes ieg!


ThickBlueLine

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 40
Reactie #203 Gepost op: 25 februari 2019, 14:39:35
Goedemorgen,

Ik ben 2 weken geleden benaderd door Amsterdam recruitment of ik eventueel belang had om te starten in Mei ipv Oktober maar dan moet ik wel een spoedtraject in. Hierop heb ik ja gezegd en moest ik binnen 1 week zowel A als B volbrengen en afgelopen vrijdag kreeg ik het bericht dat ik A en B gehaald heb. Nu wacht mij de medische keuring nog en de screening volgens mij. Zijn er meer mensen die het spoedtraject in zijn gegaan of dit ooit hebben gedaan? Hoe gaat zoiets in zijn werking? Gaat alles sneller hierdoor?

Wat staat mij vanaf nu nog te wachten? Alleen de medische keuring en screening en word ik hier zelf voor benaderd? Op de nieuwe website van kombijdepolitie kan ik niet alle informatie vinden.  

Dank alvast voor de antwoorden  :)

Bijzonder hoor! Dan zullen ze de klassen nog niet vol hebben. Echter wel apart, aangezien nog niet iedereen de screening heeft gehad.

Als je de arbeidsvoorwaarden hebt gehad krijg je spoedig de uitnodiging voor de medische keuring. Na positieve uitslag daarvan wordt er groen ligt gegeven mbt screening.

Succes!


Subaru

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 32
Reactie #204 Gepost op: 25 februari 2019, 15:28:51
Bijzonder hoor! Dan zullen ze de klassen nog niet vol hebben. Echter wel apart, aangezien nog niet iedereen de screening heeft gehad.

Als je de arbeidsvoorwaarden hebt gehad krijg je spoedig de uitnodiging voor de medische keuring. Na positieve uitslag daarvan wordt er groen ligt gegeven mbt screening.

Succes!
Ik heb nog helemaal niks ontvangen, alleen dat A en B positief waren. Ik heb natuurlijk wel gelijk geinformeerd en er werd aangegeven dat KLM contact met mij opneemt. Maarja, aangezien de start in Mei is en ik een opzegtermijn heb wil ik graag wel wat zekerheid dat ik of mag starten of dat de keuring en screening op korte termijn gebeuren.

Nu maar even afwachten dus. Het is niet anders.


Ntwadumela

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 12
Reactie #205 Gepost op: 27 februari 2019, 14:13:41
Goedemorgen,

Ik ben 2 weken geleden benaderd door Amsterdam recruitment of ik eventueel belang had om te starten in Mei ipv Oktober maar dan moet ik wel een spoedtraject in. Hierop heb ik ja gezegd en moest ik binnen 1 week zowel A als B volbrengen en afgelopen vrijdag kreeg ik het bericht dat ik A en B gehaald heb. Nu wacht mij de medische keuring nog en de screening volgens mij. Zijn er meer mensen die het spoedtraject in zijn gegaan of dit ooit hebben gedaan? Hoe gaat zoiets in zijn werking? Gaat alles sneller hierdoor?

Wat staat mij vanaf nu nog te wachten? Alleen de medische keuring en screening en word ik hier zelf voor benaderd? Op de nieuwe website van kombijdepolitie kan ik niet alle informatie vinden.  

Dank alvast voor de antwoorden  :)

Ik ben heel nieuwsgierig voor welke functie je hebt gesolliciteerd?


Subaru

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 32
Reactie #206 Gepost op: 28 februari 2019, 06:44:48
Ik ben heel nieuwsgierig voor welke functie je hebt gesolliciteerd?
Hoofdagent, en jij?

Inmiddels bericht ontvangen dat ik aankomende dinsdag de keuring heb :)


Ntwadumela

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 12
Reactie #207 Gepost op: 28 februari 2019, 07:29:59
Hoofdagent, en jij?

Inmiddels bericht ontvangen dat ik aankomende dinsdag de keuring heb :)

Hoofdagent? Ik dacht dat die functie voorlopig niet meer online kwam. Ik heb gesolliciteerd voor de functie agent, lichting mei. Echter ben ik doorgeschoven naar de lichting van oktober omdat mij verteld is dat er een tekort is aan opleidingsplekken voor de lichting van mei. Je wordt niet verplaatst naar een andere regio dan Amsterdam?


Subaru

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 32
Reactie #208 Gepost op: 28 februari 2019, 07:44:05
Hoofdagent? Ik dacht dat die functie voorlopig niet meer online kwam. Ik heb gesolliciteerd voor de functie agent, lichting mei. Echter ben ik doorgeschoven naar de lichting van oktober omdat mij verteld is dat er een tekort is aan opleidingsplekken voor de lichting van mei. Je wordt niet verplaatst naar een andere regio dan Amsterdam?

Doelde ook op agent. Het is nog vroeg  ;D

Inderdaad is het niet bekend waar ik geplaatst wordt, ze proberen Amsterdam. Wellicht wordt ik alsnog doorgezet naar Oktober, maar op dit moment zit ik in een spoed procedure.


Hg1987

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 70
Reactie #209 Gepost op: 28 februari 2019, 14:57:40
Gister ook de aanmelding vanuit de academie ontvangen, met studentennummer (dat is lang geleden voor mij... e050)  098uo