Sollicitanten agent start mei 2019

Auteur Topic: Sollicitanten agent start mei 2019  (gelezen 136224 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Nephh

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 36
Reactie #450 Gepost op: 6 mei 2019, 11:47:31
Haha ik zal die zin onthouden!
Wel fijn om te horen dat alles uiteindelijk wel goed geregeld wordt.

Ik blijf iniedergeval hopen dat ik wel in augustus kan starten en dat ik niet verplaatst ga worden naar Januari of Mei volgend jaar.
Maar we gaan het zien!

Je hebt overigens geen inspraak over welk bureau/gemeente ze je plaatsen geloof ik hè?


Smitty

  • Hoofdagent Eenheid Amsterdam
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
Reactie #451 Gepost op: 6 mei 2019, 17:12:38
Voor zover ik nu heb meegemaakt en hoor uit de wandelgangen, komt het eigenlijk altijd wel goed  998765

Snap ik! Gewoon rustig afwachten, goed opletten wat er wordt gezegd wordt en dergelijke. Tijdens mijn screening zei die man: Na 1 week heb je de uitslag, en anders moet je na 4 weken even bellen. Uiteindelijk na 1 week niets gehoord, en toch gebeld, bleek dat het positief was maar niet was doorgezet.. Dus soms is eigen initiatief oook belangrijk.

Hoe dat is voor PoKu weet ik eigenlijk niet.. inprincipe wordt je tijdens je opleiding gewoon ergens geplaatst bij een Basisteam waar je je praktijk gaat lopen, daarna mag je wel een voorkeur doorgeven. Maar hoe dat voor PoKu is geregeld heb ik eigenlijk geen idee van.. ik weet niet hoe die opleiding in elkaar zit. Woensdag heb ik weer dienst, zal eens vragen aan een collega hoe dat zit, die is ook in de race voor PoKu.


@Ontopic: Ik ben geplaatst in de Bijlmer voor mn Praktijk  098uo
Alle berichten zijn op persoonlijke titel.


Subaru

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 32
Reactie #452 Gepost op: 9 mei 2019, 20:59:08
Weet iemand hoe het werkt met Reiskosten? Wordt dit automatisch berekend? Of moet je elke maand zelf lopen declareren? Ik meende ergens iets gelezen te hebben over youforce? Ik heb nog geen gegevens van youforce ontvangen, jullie wel?

Of krijg je deze informatie pas tijdens de opleiding? Ik heb namelijk niet zo veel trek om elke dag mijn reiskosten te moeten declareren, haha.


rebels

  • Soll.EenhdDH mei2019
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 65
Reactie #453 Gepost op: 9 mei 2019, 21:18:11
Weet iemand hoe het werkt met Reiskosten? Wordt dit automatisch berekend? Of moet je elke maand zelf lopen declareren? Ik meende ergens iets gelezen te hebben over youforce? Ik heb nog geen gegevens van youforce ontvangen, jullie wel?
Of krijg je deze informatie pas tijdens de opleiding? Ik heb namelijk niet zo veel trek om elke dag mijn reiskosten te moeten declareren, haha.
De eerste dag vd opleiding is altijd op de eenheid. HR zal dan uitleg geven over allerlei zaken, tenminste dat is in Den Haag t geval. Ik denk dat velen dezelfde vraag hebben mbt reiskosten.


Oscar-01

  • Aspirant agent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 100
Reactie #454 Gepost op: 9 mei 2019, 21:20:26
Weet iemand hoe het werkt met Reiskosten? Wordt dit automatisch berekend? Of moet je elke maand zelf lopen declareren? Ik meende ergens iets gelezen te hebben over youforce? Ik heb nog geen gegevens van youforce ontvangen, jullie wel?

Of krijg je deze informatie pas tijdens de opleiding? Ik heb namelijk niet zo veel trek om elke dag mijn reiskosten te moeten declareren, haha.

Dan heb ik goed nieuws voor je en slecht nieuws.
Het goede is dat je deze inloggegevens krijgt bij je introductieweek.
Het slechte is dat je dit indd zelf moet doen en dan ook nog eens voor woon-werk verkeer en appart voor dienstreizen.
En je uren moet je ook zelf doen. Nu klopt het tijdens academie (meestal)wel. Maar elke afwijkende tijd moet je zelf invoeren


Ivey

  • Aspirant
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 33
  • aspirant Midden Nederland
Reactie #455 Gepost op: 9 mei 2019, 21:25:00
Weet iemand hoe het werkt met Reiskosten? Wordt dit automatisch berekend? Of moet je elke maand zelf lopen declareren? Ik meende ergens iets gelezen te hebben over youforce? Ik heb nog geen gegevens van youforce ontvangen, jullie wel?

Of krijg je deze informatie pas tijdens de opleiding? Ik heb namelijk niet zo veel trek om elke dag mijn reiskosten te moeten declareren, haha.

In je aanstelingsbesluit(volgens mij) staat € 0.18 cent voor woon werk..dus heen en terug met eigen vervoer. OV wordt volledig vergoed. En idd. Alles zelf invoeren via Youforce.


Hg1987

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 70
Reactie #456 Gepost op: 9 mei 2019, 22:11:24
In je aanstelingsbesluit(volgens mij) staat € 0.18 cent voor woon werk..dus heen en terug met eigen vervoer. OV wordt volledig vergoed. En idd. Alles zelf invoeren via Youforce.

En dacht ergens gelezen te hebben dat je OV kosten achteraf declareert en daardoor eerst zelf voorschiet!


Nephh

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 36
Reactie #457 Gepost op: 9 mei 2019, 23:25:22
Weten jullie toevallig wat de maximale reisafstand is voor reiskostenvergoeding? Ik meen ergens gelezen te hebben 120km per enkele reis.
Dus 240km per dag?
Klopt dat?


Smitty

  • Hoofdagent Eenheid Amsterdam
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
Reactie #458 Gepost op: 10 mei 2019, 01:38:18
Weet iemand hoe het werkt met Reiskosten? Wordt dit automatisch berekend? Of moet je elke maand zelf lopen declareren? Ik meende ergens iets gelezen te hebben over youforce? Ik heb nog geen gegevens van youforce ontvangen, jullie wel?

Of krijg je deze informatie pas tijdens de opleiding? Ik heb namelijk niet zo veel trek om elke dag mijn reiskosten te moeten declareren, haha.

Ik zal je vast uit de droom helpen, reiskosten en gewerkte uren mag je iedere dag zelf aftekenen  998765 Kost bij elkaar zeker 20 seconden van je dag, wordt je vast niet moe van toch  :P

Ovrigens doen sommige collega's het gewoon in 1x aan het eind van de maand. Kleine sidenote daarin is wel dat je goed moet weten welke dagen je er wel/niet was. Als je het niet goed declareert kan je opt matje geroepen worden. Dus kleine tip, doe het lekker iedere dag aant einde van de dag, kost je 1 minuut..
Alle berichten zijn op persoonlijke titel.


Smitty

  • Hoofdagent Eenheid Amsterdam
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
Reactie #459 Gepost op: 10 mei 2019, 01:41:45
Weten jullie toevallig wat de maximale reisafstand is voor reiskostenvergoeding? Ik meen ergens gelezen te hebben 120km per enkele reis.
Dus 240km per dag?
Klopt dat?

Max is idd 240km per dag. OV Kosten worden volledig terugbetaald overigens
Alle berichten zijn op persoonlijke titel.